Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er dit jaar 1 koppel gezien. Ging er geil aan toe. Vooraan grote zaal is perfect voor een partieke. Zou hot zijn mochten jullie ook eens langs gaan. Liefst op dit topic dan vooraf melden wanneer dit zou doorgaan.
 
Klopt volledig
Stoppen zullen ze wel niet
Er is immers een groot homo en biseksuele publiek
En slechte films dat ze daar draaien
Allé ik moet voorlopig niet meer in Gent zijn
Ik ben ooit in Gent in een peepshow beland
Die zal er ook niet meer zijn zéker
 
Klopt volledig
Stoppen zullen ze wel niet
Er is immers een groot homo en biseksuele publiek
En slechte films dat ze daar draaien
Allé ik moet voorlopig niet meer in Gent zijn
Ik ben ooit in Gent in een peepshow beland
Die zal er ook niet meer zijn zéker
Vroeger waren er twee peepshows, allebei van dezelfde organisatie. Ciné ABC op de Brabantdam hoorde ook nog tot het geheel. De ene peepshow, nabij de rosse buurt, is weg. De andere werd omgebouwd tot de cinema waar deze draad over gaat.
 
Naar verluid brengt een strip show niet veel meer volk in de ciné. Dus is het economisch gezien normaal dat er spijtig genoeg geen strip dames meer gevraagd worden. We zullen het moeten doen met "vrijwilligers" werk.
Dus alle initiatieven zeer welkom, liefst met aankondiging vooraf hier op deze draad. Go Orion go....
 
Wanneer is een goed moment, m.a.w. wanneer zijn er veel mannen in de cinema of zet ik hier een datum en hoop dan dat er gaan komen? Kwestie van iets te regelen ;)

Vrijwilligerswerk...goed gevonden...mss eerst eens polsen: als we dit organiseren, welke dag verkiezen jullie: vrij-, zater- of zondag?
En wie zou/kan er komen? Onder de tien gaan we er niet aan beginnen he :rolleyes:
 
Indien in de namiddag kan ik op vrijdag en zaterdag. Zaterdag zou er minder volk zijn dan in de week, (van horen zeggen want zelf maar 1 keer op zaterdag geweest) omdat er in het weekend moeilijker een " efkes weg naar..." alibi uit te vinden is.... Misschien ga ik zaterdag eens langs om te verifëren. Ik ben graag 1 van uw minimum 10 deelnemers op vrijdag of zaterdag namiddag.
 
Laatst bewerkt:
ik ga straks na de rode duivels wedstrijds las op afspraakjes.com dat er na 18h een koppel zou komen geen idee of het klopt> Maand geleden was er een koppel en we mochten de vrouw onderspuiten
 
Ik was er toevallig deze namiddag, En "de vrijwilligers" waren er al: Heel lang geleden dat ik dit nog heb meegemaakt. Er was een ouder koppel op de 2e rij. Zij staand en gebukt volledig naakt, hij passief in zetel behalve dat hij graag aan een pik trok. Pm voor meer info
 
Het is voor een koppel niet aangenaam vertoeven daar, veel te veel opdringerige mannen, niet altijd egen hygiënisch.
Desalniettemin, als er een koppeltje zich geroepen voelt, let me know....en wel met het nodige respect....
 
Er waren gisteren een redelijk aantal mannen, toekijken, maar niet opdringerig. Het koppel had, slim, op de 2e rij plaats genomen, dus was zij voor een groot deel "onbereikbaar" door de zetelrij voor en achter. Het viel allemaal goed mee met het respect.
 
Laatst bewerkt:
Hi Everyone. I am a 26 year old bi but can roleplay as a slut along with wearing your favorite Lingerie. Let me know if anyone is going soon so I can join you at the same time?
(I hate going there and only finding old men so it'll be better if we go together)

Thanks in advance.
 
Ben er vorige week geweest de opkomst was niet vet, zijn er momenten waarop het drukker is? Rond welk uur is dat dan? Wanneer komt het jonger publiek het vaakst?
Jong publiek is er redelijk zeldzaam, ik schat eender wanneer, medium wat meer. Indien je gay fun en jong wil, is Spades 4our beter geschikt. Daar geen grote ciné, wel big tv ciné, spiegelzaal, hokjes, zwembad, sauna, sling enz...
 
Ik zou zaterdag kort na de middag toch graag eens gaan....waar zijn die koppels of vrouwen die een show komen opvoeren en geil worden van extra aandacht en blikken op hen gericht
 
Ik zou zaterdag kort na de middag toch graag eens gaan....waar zijn die koppels of vrouwen die een show komen opvoeren en geil worden van extra aandacht en blikken op hen gericht
Ik denk dat dit je je moeite kan besparen. Ik was een maand geleden in de buurt. Als hetero. Geen homo. Het was er koud en kil. Tuurlijk lopen de energiekosten op. En veel stoken voor een eenzame man of 4 is dus overbodig.
 
Ik denk dat dit je je moeite kan besparen. Ik was een maand geleden in de buurt. Als hetero. Geen homo. Het was er koud en kil. Tuurlijk lopen de energiekosten op. En veel stoken voor een eenzame man of 4 is dus overbodig.
Hey hama, bedankt om dit te laten weten. Dan maar op zoek gaan naar iets anders, maar heel veel is er niet meer in de regio van Gent 😔😔
 
Terug
Bovenaan Onderaan