BigGuy1978
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/shana-349/#m-gallery-3
- Totale kosten (in euro)
- 100
Omdat de vorige link gesloten is ( https://www.girlsreview.nl/threads/shana-hasselt.3709/) open ik deze thread.
Shana is terug! En als vanouds
Het waren 3 lange jaren zonder haar, maar daar is nu definitief verandering in gekomen....
De date was super: passioneel tongzoenen, diep pijpen, lekker beffen en zalig neuken.
Deze keer ook beetje de spiegel gebruikt in haar kamer wat zorgde voor beelden die op mijn netvlies zijn gebrand
Alles voelde heel vertrouwd aan: ze reed zich (meerdere keren) klaar als een volleerde cowgirl waarbij ik heel hard moest oppassen dat ik het rubbertje niet volspoot. Na nog wat stevig neukwerk in missio overgeschakeld naar de apotheose in doggy waarbij ze via de spiegel oogcontact met me had. Zo geil! Enkele minuten later werden mijn inspanningen beloond met een simultaan orgasme waarbij ik haar volle billen een laatste stoot gaf...
Ben blij dat ze terug is

Shana is terug! En als vanouds
Het waren 3 lange jaren zonder haar, maar daar is nu definitief verandering in gekomen....
De date was super: passioneel tongzoenen, diep pijpen, lekker beffen en zalig neuken.
Deze keer ook beetje de spiegel gebruikt in haar kamer wat zorgde voor beelden die op mijn netvlies zijn gebrand

Alles voelde heel vertrouwd aan: ze reed zich (meerdere keren) klaar als een volleerde cowgirl waarbij ik heel hard moest oppassen dat ik het rubbertje niet volspoot. Na nog wat stevig neukwerk in missio overgeschakeld naar de apotheose in doggy waarbij ze via de spiegel oogcontact met me had. Zo geil! Enkele minuten later werden mijn inspanningen beloond met een simultaan orgasme waarbij ik haar volle billen een laatste stoot gaf...
Ben blij dat ze terug is