WHEM Shanice, Heemskerk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad mooie billen
Maar klote service
Klopt helemaal. Ontvangt je op een achteraf zolderkamertje waar een matrasje op de grond ligt.
Licht getinte dame, wel aardig met een lekker lijf maar meer dan ook niet.
Biedt niet de service die ze aangeeft.
Doet snel haar ding en dan wegwezen.
Wegblijven dus !!
Zo top als ze zegt te zijn is dus niet.
 
Klopt helemaal. Ontvangt je op een achteraf zolderkamertje waar een matrasje op de grond ligt.
Licht getinte dame, wel aardig met een lekker lijf maar meer dan ook niet.
Biedt niet de service die ze aangeeft.
Doet snel haar ding en dan wegwezen.
Wegblijven dus !!
Zo top als ze zegt te zijn is dus niet.
Klopt, ik vroeg via sms of ze ook PZC voor de gemelde prijs deed maar daar werd heel slecht op gereageerd of ik gek was en wat ik wel niet dacht ...
Een slechte dienstverlener wat mij betreft..
 
Deed heel moeilijk, blijkbaar stond mijn nummer op een lijst dus ze wou mij niet ontvangen.

Met een nieuw nummer geprobeerd maar ze zag dat dat nummer nieuw op whatsapp was dus daar wou ze ook niet mee afspreken

half jaar later wou ze wel afspreken maar moest een foto sturen. En vervolgens 5 euro overmaken.

dit heb ik gedaan en ik kan mij aansluiten bij de reacties van @GijsOne
Moet wel zeggen dat ik haar absoluut niet onvriendelijk vond, en zou best nog wel een keer langs willen gaan
 
Staat inmiddels ook op Kinky.



Erg jammer dat de service slecht is , dame ziet er lekker uit.
Maar blijkbaar heeft ze genoeg klandizie om zo verder te gaan.
 
Ze laat zich wel keihard nemen op zijn hondjes. Dat is ook te zien op haar pagina. Het is er wel eentje waar je je ding moet doen dus gewoon een halfuurtje keihard op zijn hondjes nemen en dan meteen weer gaan!
 
Ik ben in het verleden ook bij haar geweest.
Het was allemaal zo armoedig dat ik zelf ook een beetje triest van werd.
Hoop niet dat ze nog steeds op dat zolderkamertje ontvangt.
Inderdaad wel echt een heel mooi lichaam.
Ik heb best wat dames bezocht maar bij haar was de enige keer dat ikzelf besloot om vroegtijdig te vertrekken.
Kon zijn dat ze haar dag niet had maar als ik bovenstaande ervaringen zo lees is haar werkwijze/service gewoon niet zo geweldig.

Kreeg na veel gedoe nog €20 terug.
Ik wilde gewoon weg daar.....
Zoenen was toen €20 extra, dat stelde ook droevig weinig voor.

Doorgereden naar (toen der tijd) Simone in Amsterdam, die chick met al die tatoeages.
Heelijke date gehad, wat geile filmpjes gemaakt samen ook nog.
Gelukkig had die dag betreft sex toch nog een positieve afsluiter!

Nee die Shanice , Amaya of hoe ze zichzelf nu noemt was mij absoluut niet goed bevallen.
 
Op haar F2F pagina laat ze zich wel verdomd goed nemen ook! Kan me herinneren dat ik heel lang geleden ergens in Beverwijk geloof ik dat het was en toen begon ze als ik het me goed kan herinneren pas, maar degenen die haar goed kennen zullen dat wel weten maar je kon haar wel hard nemen dat was geen probleem alleen was het verder niet veel maar volgens mij moet je bij haar daar ook niet voor gaan. Niet voor een GFE maar gewoon betalen, hard nemen en wegwezen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan