Recensie Sharlotte, Bussum 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spee - Dee

Stamgast
371
12/12/21
4.289
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8192582-sharlotte#overview
Totale kosten (in euro)
200
De foto's van deze dame deden mij nog al cartoonesk aan. Ik ging er vanuit dat ze zwaar gefotoshopt waren, maar wat mij intrigeerde aan haar was dat lieve geile snoetje.
De dame die ik ontmoette was zeker de dame van de foto's, en die bleken toch minder geshopt dan ik had gedacht. Het was een soort van real life animé figure. Een heel mooi slank petit poppetje met een D cup en een gigantische kont. Op de foto's wel wat kunstmatig gestroomlijnd, maar in het echt zag het er ook echt lekker uit. Natuurlijk was alles nep, nepborsten, de billen opgepompt en de lippen een beetje opgespoten, maar het zag er allemaal goed uit. En voelde ook allemaal goed aan. En dat mooie lieve spannende snoetje was precies zo als op het profiel.

I appte haar 's avonds laat en de conversatie verliep soepel. Een afspraak gemaakt voor de volgende avond en zo geschiedde. Aangekomen op het afgesproken tijdstip kon ik twee minuten later mijn entree maken.
Het ontvangst was sympathiek maar een beetje koeltjes. Ik kreeg een biertje en mocht me uitkleden terwijl ze de kamer uit liep. Had een beetje iets weg van bezoekje aan de dokter.
Maar toen kwam ze terug. "Musica?". Ze zette de muziek aan, begon te dansen en toen ging het los. Lekker tegen elkaar aan staan schuren en een paar kusjes tot ze me naar het bed begeleidde.
Even pijpen, met condoom, wat ik nooit echt geweldig vind. Daarna, met haar on top, neukte ze me geweldig. Maar hetgeen waarin ze echt excellereert is het (tong) zoenen. Zo gepassioneerd en gewillig. In de missionaris hebben onze lippen elkaar geen moment los gelaten en onze tongen leken met elkaar versmolten. Teder zacht en romantisch
zoenen afgewisseld met het lekkere geile tongdansen.

Wat een heerlijk geil ding. Als e het condoom even wegdenkt, een echte GFE

Terug
Bovenaan Onderaan