Algemeen Shivaz, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrCosma

Wandelaar
70
14/02/22
52
Aangezien ik hier eerder nog geen topic heb zien voorbij komen.
Zijn er ervaringen dat de collega's kunnen delen ivm Shivaz? Want ik zou graag eens met een Fwb gaan. Die nog nooit zoiets gedaan heeft dus wil haar graag op een laagdrempelige manier ermee leren kennismaken.

@admin : indien niet in de juiste categorie, mijn excuses en verplaats het topic,

Grts

Hoi, ja shivaz kennen we goed. Het is een beetje huiskamer/ sauna idee. Maar niet zo serieus allemaal en wel gemoedelijk met veel sfeer. Er komen zeer ervaren en actieve koppels, maar ook zeer prille en onervaren koppels. Singles worden niet toegelaten. Behalve een stukje pizza op het einde, wordt er geen buffet voorzien. Enkel drankjes en pinda's.
De hoogte van get entreebedrag staat niet in verhouding met het gebodene, maar er is een markt voor, en dus altijd vol en je moet echt vooruit reserveren, anders heb je echt pech.
Hoedanook, probeer het eens en je weet alles.
Have fun!

Hoi, ja shivaz kennen we goed. Het is een beetje huiskamer/ sauna idee. Maar niet zo serieus allemaal en wel gemoedelijk met veel sfeer. Er komen zeer ervaren en actieve koppels, maar ook zeer prille en onervaren koppels. Singles worden niet toegelaten. Behalve een stukje pizza op het einde, wordt er geen buffet voorzien. Enkel drankjes en pinda's.
De hoogte van get entreebedrag staat niet in verhouding met het gebodene, maar er is een markt voor, en dus altijd vol en je moet echt vooruit reserveren, anders heb je echt pech.
Hoedanook, probeer het eens en je weet alles.
Have fun!
Klopt, ze vragen echt teveel voor wat je krijgt, géén aanrader !!

Zou de eerste keer zijn, hoe werkt het ? Reserveren? Wat trek je aan als koppel? Lingerie voor dames? Boxer voor mannen of mag je ook naakt ?
Ze hebben een website, dan weet je ook alles. Iedereen begint gekleed aan de bar. Een enkeling gaat meteen al omkleden. Op het startsein gaat iedereen zich omkleden naar sexy lingerie of jurkje oid en mannen de bekende boxershort.
Naakt, ja.. later op de avond lopen er wel meer naakt rond

Zal maar zelf een korte review schrijven.

Laatst met mijn vanilla FWB langsgegaan op een vrijdagavond, toegangsprijs (115€) was best prijzig. Maar goed alles moet een kans krijgen.
Binnenkomst was zeer vriendelijk en sociaal door de vrouw des huizes.
Er waren "maar" 10 koppels ingeschreven wat ook effectief klopte.
De setting is leuk en laagdrempelig voor als je partner een eerste keer meegaat.
Iedereen zat in sexy kledij aan de bar/zetels. Wel vanaf 23:00u veranderde het feest.
Ondanks de weinige koppels was er enorm veel actie. Op een gegeven moment waren er bovenaan rechts 4 koppels een echte orgie aan het houden.
Een anders koppel met ebony vrouw deden beneden hun ding en terwijl kon je een koppel aanschouwen dat gebruik maakte van de massage tafel.
Wij zelf hebben ook genoten van de wellness en nadien upstairs.
Ikzelf wou wel in het kamertje meespelen maar wou mijn FWB niet doen afschrikken.
Later werd er nog pizza geserveerd.
Speelruimtes zijn ok, wie van BDSM houd is er een volledige ruimte voorzien met alles erop en eraan.
Kortom 115€ ja en neen enkel dat je wel merkt dat iedereen er komt voor het spelen. 😉
Herhalingsgevaar? Ja, ik geef het nog een kans maar dan eerder op een zaterdag denk ik. Aangezien er dan meer koppels komen. Het oog wilt ook wat als de FWB nog wat te vanilla is. 😉😄

Terug
Bovenaan Onderaan