Shoppen in Bataviastad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.619
01/07/21
1.735
93
Binnenkort moet ik weer eens in Bataviastad zijn om te shoppen, nou niet dus.
Shoppen daar is helemaal niks voor mij.
Ik zoek dus een leuk vrouwtje in de buurt van Bataviastad om effe lekker mee te sexen.
Vroeger zat er wel wat op dat golfpark, maar nu weet ik het niet.
Hebben jullie suggesties in de buurt
 
Mariana zit er nu. Ik ken haar niet maar de recensie is goed en het lichaam ook :p
Staat nu ieder geval op mijn lijst.
 
Binnenkort moet ik weer eens in Bataviastad zijn om te shoppen, nou niet dus.
Shoppen daar is helemaal niks voor mij.
Ik zoek dus een leuk vrouwtje in de buurt van Bataviastad om effe lekker mee te sexen.
Vroeger zat er wel wat op dat golfpark, maar nu weet ik het niet.
Hebben jullie suggesties in de buurt
Moet je met je vrouw shoppen daar? En hoe doe je dat dan als je een dvp wil bezoeken?
 
Even ontspannen kan wel lekker zijn als je daarna al die zware tassen moet gaan dragen ?

Misschien is dit wat voor je:
Goed idee, mocht er niks te neuken zijn. Salon zit wel lekker in de buurt van Bataviastad.
 
Volgens mij is het tegenwoordig druk genoeg in Lelystad me leuke dames, is wel eens een stuk minder geweest.
Klopt op zich wel, maar dit zijn dames die van plaats naar plaats gaan. Ik ben daar niet zo gek op. Een jaartje of 10 geleden waren er ook nog wel een paar vaste leuke dames. Maar die zijn allemaal gestopt en/of verhuisd.
 
Het zijn tegenwoordig net allemaal van die rondreizende circussen inderdaad. Toch ben ik altijd weer blij als sommige zich hier in de regio weer aandienen hoor. Zitten soms best leuke meiden bij en het aanbod is al zo beperkt.
 

Volgens mij is het tegenwoordig druk genoeg in Lelystad me leuke dames, is wel eens een stuk minder geweest.

Het zijn tegenwoordig net allemaal van die rondreizende circussen inderdaad. Toch ben ik altijd weer blij als sommige zich hier in de regio weer aandienen hoor. Zitten soms best leuke meiden bij en het aanbod is al zo beperkt.
Er zitten een stuk of 20 dames in Lelystad, met welgeteld een dame met een recensie. Het zou leuk zijn als in de regio ook de pen eens ter hand wordt genomen, na het bezoek aan een dame.
 
Anny heeft ook goede recenties.
Met Anne kontakt gehad wattsapp foto is een heel ander gezicht dan de foto's op kinky. Oke niet onappetijtelijk, maar denkt dat ze een gouden kutje heeft. 130€ voor45 min + 50€ voor pijpen zonder en nog eens 60€ voor anaal. Dat laatste was geen must, maar zonder anaal was ineens 140€. Rekenen is haar sterkste punt.
 
Met Anne kontakt gehad wattsapp foto is een heel ander gezicht dan de foto's op kinky. Oke niet onappetijtelijk, maar denkt dat ze een gouden kutje heeft. 130€ voor45 min + 50€ voor pijpen zonder en nog eens 60€ voor anaal. Dat laatste was geen must, maar zonder anaal was ineens 140€. Rekenen is haar sterkste punt.
Deze meid lijkt meer zuid Amerikaans dan Europees heeft ze je toevallig ook verteld waar ze oorspronkelijk vandaan komt.
 
Het zijn tegenwoordig net allemaal van die rondreizende circussen inderdaad. Toch ben ik altijd weer blij als sommige zich hier in de regio weer aandienen hoor. Zitten soms best leuke meiden bij en het aanbod is al zo beperkt.
Klopt ja. Beter iets dan niets. En soms zit er wel eens een pareltje tussen, zoals bijvoorbeeld Kelly.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan