Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie wel haar tasje
Heb al een paar keer eerder aangegeven dat ze erg populair is. Ze is heerlijk speels bijdehand en dat lijfje van haar vind ik toch vrij uniek, supersmalle rug en best atletisch en danbecht een paar heerlijke stevige billen en ze praat de oren van je kop af op een leuke manier.

En ook een pluspunt voor haar playlist op dr mobiel waarbij ik eigenlijk nooit reclame hoorde, wat altijd zo'n moodkiller is

Al 3 jaar oud ...

poll: welke dag vinden jullie de ramen het mooiste gevuld? Lekker na werktijd rondje wandelen
Ik wandel het liefst niet na werktijd omdat mn reet dan niet heb gewassen. Een douche en een grondige was tussen de billen is wel een vereiste zodat je hygienisch aankomt en daar doe je de dvps ook een plezier mee.

*aanvulling: tegenwoordig zijn mn benen, schaamstreek en reet daarna ook ingesmeerd met bodylotion want heb gemerkt dat dat zeer gewaardeerd wordt en dat sommige dvps juist deepthroaten vanwege de prettige geur bij mn geschoren schaamstreeek

Laatst bewerkt:
Hahah daar heb je wel een goed punt. Grrr ik was zoo blij dat hij toen opgepakt was man, niet normaal! En nu word ik inderdaad weer superachterdochtig en vind t vooral klotte voor iedereen en de dvp's, vooral Chanel van dsgirls verdient dit niet. Maar zal dr over ophouden ;) haha back to business maar ErinEruit gaat er voorlopig ff niet meer in bij de dvp's #voorzorgmaatregel #achterdocht
Als je een afspraak maakt hoef je niet zo lang in de straat te zijn. Ik beperk de tijd in de straten maar zoveel mogelijk. Maar ik heb toch mijn vaste dames. Het wandelaars bestaan heeft altijd zijn risico's, een bekende kan je in de buurt zien.

Laatst bewerkt:
Als je een afspraak maakt hoef je niet zo lang in de straat te zijn. Ik beperk de tijd in de straten maar zoveel mogelijk. Maar ik heb toch mijn vaste dames. Het wandelaars bestaan heeft altijd zijn risico's, een bekende kan je in de buurt zien.
Ja true maar goed dan herhaal ik mezelf een beetje, deze aziatische dude heeft bewezen nogal fanatiek te zijn en ik vind dat eigenlijk zachtuitgedrukt.

Op youtube zie je dus ook in zn filmpje waar hij mensen van dichtbij filmt en ik heb niet veel zin om veroordeeld te worden door mn omgeving dus zoals ik al zei: ik vermijd voorlopig de straten en clubhuizen: ben geen gekke henkie. De gezegde "een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" is hier erg van toepassing voor mij, maar ik ben ook best achterdochtig dus ik zie ook in dat de meeste mannen niet zo zijn of niet zoveel nadenken wellicht over de consequenties als je op zn videos verschijnt: doe maar alsof JIJ dat bent in dat filmpje waarbij je geil naar de dames kijkt, hoe vindt je het om jezelf dan zo terug te zien of wat zou je moeder/ vader daarvan vinden?

Gelukkig bestaat priveontvangst nog😝🥳😍

Ja true maar goed dan herhaal ik mezelf een beetje, deze aziatische dude heeft bewezen nogal fanatiek te zijn en ik vind dat eigenlijk zachtuitgedrukt.

Op youtube zie je dus ook in zn filmpje waar hij mensen van dichtbij filmt en ik heb niet veel zin om veroordeeld te worden door mn omgeving dus zoals ik al zei: ik vermijd voorlopig de straten en clubhuizen: ben geen gekke henkie. De gezegde "een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" is hier erg van toepassing voor mij, maar ik ben ook best achterdochtig dus ik zie ook in dat de meeste mannen niet zo zijn of niet zoveel nadenken wellicht over de consequenties als je op zn videos verschijnt: doe maar alsof JIJ dat bent in dat filmpje waarbij je geil naar de dames kijkt, hoe vindt je het om jezelf dan zo terug te zien of wat zou je moeder/ vader daarvan vinden?

Gelukkig bestaat priveontvangst nog😝🥳😍
Gaan geruchten in de rondte dat het een Noord Koreaan is gestuurd naar Nederland met medewerking van Poetin om Russische hoeren op te zoeken die in de Doubletstraat en Geleenstraat werken onder een Roemeens paspoort.

Terug
Bovenaan Onderaan