Op welke dag bezoek jij meestal een DVP,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Op welke dag van de week bezoek jij meestal een DVP

  • Maandag

  • Dinsdag

  • Woensdag

  • Donderdag

  • Vrijdag

  • Zaterdag

  • Zondag


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Zico

Stamgast
311
04/10/21
730
3
Het viel me op dat, vooral bij privéhuizen, de dames dikwijls spreken over rustige dagen en drukke dagen in de week.
Laat ons eens kijken of wij, de klanten, er een patroon kunnen uit halen en zo een beeld krijgen welke dagen we best kunnen vermijden als we de dame van onze keus willen treffen.

Bij mij is dat meestal een vrijdag omdat ik dan niet werk.
 
Oplossing: pak maar het nummer of werk e-mail van de dame. De meeste dames hebben wel een werktelefoon. Ik gebruik Telegram om in contact met vertrouwde vaste klanten te blijven en het voordeel van Telegram i.t.t. Whatsapp is dat je geen nummer nodig hebt voor het aanmaken van een account. Ik kan de klant direct laten weten als ik voor wat dan ook reden belet ben. In de meeste gevallen zal het huis mijn naam van de agenda niet willen verwijderen omdat ze zo veel mogelijk klanten willen laten komen. Ze gaan denken: nou ja jammer dat zij niet aanwezig is maar wij kunnen sowieso andere meiden zich laten voorstellen.

Een gastvrouw (of heer) vragen voor rustige dagen heeft geen nut want je zou het horen dat iedere dag bij hen een gekkehuis is. Dat klopt dus hoogstwaarschijnlijk niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga meestal zodra ik de kans krijg en mijn vrouw dagje naar kantoor moet of ik buiten de deur ben aangezien we beide door corona regels al 2 jaar thuus werken.
Zo heb ik afgelopen week 3 bezoekjes afgelegd en de week ervoor 0🤣🤣

Gaby, Elena en Angela de eerste 2 zijn dit weekend vertrokken
 
Liefst en meestal in de ochtend en door de weeks. Ivm werk, privé, maar ook omdat de dame (en ikzelf) de dag (goed) starten. Voelt voor mij beter dan als "laatste" nog even binnenspringen of wachten op je voorganger....🙃
 
Ik ga ipc alle dagen zonder bij te houden of echte voorkeur. Alleen zondag wandel ik nagenoeg nooit, maar dan doe is sws niet veel. En ik denk net wat vaker op vrijdag als ik met enige regelmaat een (mid)dagje vrij neem lekker om zo het weekend in te luiden :p
 
Geen vaste dag voorheen want onregelmatige werktijden. Tegenwoordig werk ik meer maandag-vrijdag overdag waardoor het sowieso avond of weekend is. Wel heb ik de laatste paar bezoeken aan de straat het gevoel ik de tijden verkeerd had, zo rond 1700 en had weinig gevulde ramen. Ik dacht eerst dat het corona was maar toen bedacht ik me; is dat niet het wissel punt tussen avond en ochtend huur??
 
Als ik eens ga teruggraven in mijn geheugen, dan kom ik uit op de woensdag en de vrijdag. Dit is meestal na werktijd of ik nam dan af en toe een halve dag vrij om een paar uurtjes voor mezelf te hebben om rustig in de stad rond te lopen, ergens te gaan eten en uiteraard om te wandelen.
 
Sinds de corona deels thuiswerken het nieuwe normaal is geworden, ga ik als het uitkomt tijdens een thuiswerk dag. En dan probeer ik het zo rond het middaguur in te plannen.
Vrouwtje is dan toch op haar werk. Even appen dat ik toch even op kantoor moet verschijnen. Directe collega's even inlichten dat ik even niet bereikbaar ben.
Het enige probleem is, is dat sommige dames je dan voor niets laten rijden. Zo hatelijk als je op locatie bent en geen reactie meer krijgt..
Laatst dus meegemaakt.. ben na 20 min wachten maar teruggegaan. Vervolgens afgesproken met een andere dame rond 1600. Op tijd thuis weer vertrokken, uiteraard met mijn laptop😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan