Siem Reap

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ben13

Stamgast
Forumpionier
308
06/07/21
380
Siem Reap
hier kom je ze tegen in het uitgaansleven
er is een straat waar enkele barren zijn (ben de naam vergeten)maar hier zitten een 5 tal vrouwen per bar en deze zijn in de 30 of ouder
ik dacht dat deze in de buurt van het restaurant 5 sisters was

hotels zijn er voldoende maar niet allemaal guestfrendly
ik boek altijd voor 2 personen en als ze moeilijk doen dit vermeldende, blijven meestal moeilijk doen maar ik blijf ook doorgaan dat ik voor 2 personen geboekt heb:)
tot nu toe heb ik nog maar 1 maal moeten bijbetalen (als er security voor de deur staat kan je moeilijk zeggen neen en buitenwandelen:sneaky:)

meisje heb ik 30€ betaald per nacht ,zijn wel iets minder ervaren

verder is het redelijk veilig enkel de politie is daar niet u vriend en zien die u meer als een wandelende portemonnee (niets meegemaakt enkel enkele situaties gezien)

dit is tot zover de enige locatie in cambodia dat ik geweest ben
ik vermoed dat in Phnom Penh veel meer actie is

de corona situatie ben ik niet van op de hoogte momenteel
 
Siem Reap
hier kom je ze tegen in het uitgaansleven
er is een straat waar enkele barren zijn (ben de naam vergeten).
Pub Street. Ik ben er ook geweest, eind 2018 was ik. Het vervelende tov Thailand vind ik dat in Cambodia iedereen tip van je wil hebben. Ik zat destijds op 20minuten lopen van Pub Street in een 4sterren hotel. Zelf heb ik er niks gedaan, ik kwam er tenslotte niet voor.

Echter denk ik wel dat het mogelijk is, de dames van de bediening en de receptie in het hotel waar ik zat, zaten ook allemaal te flirten.

Als alternatief kan ik nog eventueel aanraden om een hostel te boeken en daar in de lobby te kijken naar leuke dames. Vervolgens kan je ze dan meenemen naar je hotel. In SR zijn genoeg singles en vriendinnen met elkaar op reis die wel in zijn voor iets leuks. Pub street zit er ook vol mee.

Verder is in heel SR alles goed te doen, in Pub street zelf zijn cocktails 1USD en Pints 0,5USD. voor een paar USD kan je je elke avond helemaal klem zuipen. Enig nadeel is dat het niet ideaal is als je het nabijgelegen Ankhor Wat wil bezoeken.

Voor de reizigers die ter zijner tijd nog die kant op gaan kan ik via de DM nog wel het e.e.a. delen qua tips voor vervoer, hotels, restaurants etc.
 
In Siem Reap moet je niet naar Pub Street gaan voor prostitutie. Pub Street is leuk voor commerciele muziek, bars en (smaakloos) uit eten.
Wil je echt betaalde seks, vraag de chauffeur maar eens naar "Khmer Pub Street". De straten zijn wat duisterder (in alle opzichten) maar het eten is er veel beter, en zoek je daadwerkelijk Cambodjaanse prostituees. Er zitten veel zgn. Karaoke bars. Al bij de ingang wordt je letterlijk opgewacht door vele dames. Die graag de avond met je doorkomen.
 
De wandelgidsen op internet zeggen dat je bij Temple Massage in Pub Street de grootste kans op een Happy End hebt. Dat bleek dus niet zo te zijn. Na het boeken van een massage wordt je naar een kamertje geleid en wijst men jou een masseuse toe. De mijne was begin veertig maar deed geen extra's. Oftewel $11 voor een uur oliemassage maar meer niet.
Op de Sivithu Boulevard tegenover Pub Street is een masssagezaakje naast Cafe Richiani waar men mij onder het voorbijlopen influisterde dat een Happy Ending geleverd werd. De prijs voor een olie massage bleek ook $11 per uur te zijn maar was bij binnenkomst ineens $16. Vervolgens werd $50 gevraagd voor een uur met happy end en ontbloot bovenlichaam van de masseuse. Minder dan $40 werd het niet. Dus vooruit dan maar. Twee minuten later kwam ineens een andere masseuse erbij met het aanbod om voor $15 meer er een vier handen massage van te maken. Dat aanbod heb ik niet aangenomen. Het topless gedeelte was alleen tijdens het happy end deel dat overigens meer een happy middle deel was. De masseuse was 26 en zag er goed uit. De massage was niet slecht maar ook niet goed en duurde uiteindelijk zo'n 45 minuten.D0AD81AF-663C-4D36-8F77-2D64077BABA8.jpeg
 
De prijs voor een olie massage bleek ook $11 per uur te zijn maar was bij binnenkomst ineens $16. Vervolgens werd $50 gevraagd voor een uur met happy end en ontbloot bovenlichaam van de masseuse. Minder dan $40 werd het niet. Dus vooruit dan maar. Twee minuten later kwam ineens een andere masseuse erbij met het aanbod om voor $15 meer er een vier handen massage van te maken. Dat aanbod heb ik niet aangenomen. Het topless gedeelte was alleen tijdens het happy end deel dat overigens meer een happy middle deel was. De masseuse was 26 en zag er goed uit. De massage was niet slecht maar ook niet goed en duurde uiteindelijk zo'n 45 minuten.
dan zijn flink andere bedragen dan hierboven werd genoemd zeg....
Mocht je wel aan de dame zitten? Want van alleen kijken word ik vaak niet zo gei ;)
 
bij een massage vraag ik voor we naar de kamer gaan al of het een special massage is, wat ze allemaal doen en wat de prijs is, is dit niet of te duur dan ga ik terug naar buiten .
anders ben je meestal geld en tijd aan het wegsmijten, echte goed massage worden daar niet dikwijls gegeven.
 
En spreken ze daar Engels of Frans?
oke,cambodia heb ik nog geen massage laten doen,dus kan ik niet met zekerheid zeggen :).
maar laos en Thailand(hier spreek ook niet iedereen engels;))is het vrij simpel, eerst vraag je special massage(verstond iedereen)dan vraag je howmuch en teken van geld met de vingers en dan vraag je for what of what you do, dit verstaan ze dikwijls niet en dan doe ik de beweging van handjob wijs ik met mijn vinger naar mijn mond en wijs ik naar het kutje,dit verstaan ze wel.
ik hoop dat ik je een goede handleiding heb gegeven nu ;).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan