Recensie Silvia, Leuven 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is idd terug, vandaag langs geweest en nu kan ik toch 100% zeggen dat ik geen spijt heb van deze date, het was voor mij fantastich

Na het wasje is ze beginnen kusjes geven met haar borsten op mijn lichaam om me op te warmen (wat niet lang duurde)

eenmaal paraat heeft ze een blowjob gegeven om U tegen te zeggen omg , dit was echt wel de beste ooit, na al bij 40-50 andere meisjes geweest te zijn...met goede en heel slechte ervaringen

Ze heeft een mooi strak lichaam en een sappig rond kontje

,ze pijpte me zo goed dat ik haar heb moeten vragen om te stoppen om toch nog een paar standjes te doen, ontop,missio, doggy waar ze echt wel goed meedeed

Toen ik me niet meer kon houden heb ik gevraagd om te eindigen met blowjob zc, om dan super goed klaar te komen in haar mond pff ze bleef nog even verder doen zelfs , nog nooit gehad bij een dvp

Ze was blijkbaar wel goedgezind beetje meezingen op de muziek ,begon zelfs wat te dansen 🤪

Ze heeft me nog een drankje aangeboden , beetje gepraat,echt no rush

Dan ben ik heel tevreden vertrokken
Die ziet me zeker nog terug

Thx for the cola zero and the candies 😉
 
Ze is idd terug, vandaag langs geweest en nu kan ik toch 100% zeggen dat ik geen spijt heb van deze date, het was voor mij fantastich

Na het wasje is ze beginnen kusjes geven met haar borsten op mijn lichaam om me op te warmen (wat niet lang duurde)

eenmaal paraat heeft ze een blowjob gegeven om U tegen te zeggen omg , dit was echt wel de beste ooit, na al bij 40-50 andere meisjes geweest te zijn...met goede en heel slechte ervaringen

Ze heeft een mooi strak lichaam en een sappig rond kontje

,ze pijpte me zo goed dat ik haar heb moeten vragen om te stoppen om toch nog een paar standjes te doen, ontop,missio, doggy waar ze echt wel goed meedeed

Toen ik me niet meer kon houden heb ik gevraagd om te eindigen met blowjob zc, om dan super goed klaar te komen in haar mond pff ze bleef nog even verder doen zelfs , nog nooit gehad bij een dvp

Ze was blijkbaar wel goedgezind beetje meezingen op de muziek ,begon zelfs wat te dansen 🤪

Ze heeft me nog een drankje aangeboden , beetje gepraat,echt no rush

Dan ben ik heel tevreden vertrokken
Die ziet me zeker nog terug

Thx for the cola zero and the candies 😉
Ik zal binnenkort ook nog eens langs gaan. Ik denk dat het al een jaar geleden is dat ik haar bezocht. Mijn favoriete DVP is al even weg.
 
Ze is idd terug, vandaag langs geweest en nu kan ik toch 100% zeggen dat ik geen spijt heb van deze date, het was voor mij fantastich

Na het wasje is ze beginnen kusjes geven met haar borsten op mijn lichaam om me op te warmen (wat niet lang duurde)

eenmaal paraat heeft ze een blowjob gegeven om U tegen te zeggen omg , dit was echt wel de beste ooit, na al bij 40-50 andere meisjes geweest te zijn...met goede en heel slechte ervaringen

Ze heeft een mooi strak lichaam en een sappig rond kontje

,ze pijpte me zo goed dat ik haar heb moeten vragen om te stoppen om toch nog een paar standjes te doen, ontop,missio, doggy waar ze echt wel goed meedeed

Toen ik me niet meer kon houden heb ik gevraagd om te eindigen met blowjob zc, om dan super goed klaar te komen in haar mond pff ze bleef nog even verder doen zelfs , nog nooit gehad bij een dvp

Ze was blijkbaar wel goedgezind beetje meezingen op de muziek ,begon zelfs wat te dansen 🤪

Ze heeft me nog een drankje aangeboden , beetje gepraat,echt no rush

Dan ben ik heel tevreden vertrokken
Die ziet me zeker nog terug

Thx for the cola zero and the candies 😉
Zo ken ik ze....Ze danst, ze zingt, lijkt gelukkig in wat ze doet, maakt je ook blij met haar kunsten...

ella es una mujer libre
 
Ik heb r ook ontmoet, zal iets van een 1,5 jaar geleden zijn op een "bekende" plek in Leuven. Goed bereikbaar. Heel klein, donker kamertje. Maar wel goede pijpkwaliteiten en klaarkomen in mond. Was opzich voor herhaling vatbaar. Ook nog wat gewone seks gedaan. Hetgeen wat ze deed, deed ze wel behoorlijk goed.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben hier nu voor de 5de keer ofzo geweest. Telkens aangenaam maar heb al twee keer gehad (waaronder gisteren) dat ze toch een niveauke hoger presteert.
 
Kan aan mij liggen maar ik vond er weinig aan.
Er is niks communicatie want ze kan geen woord Engels. Al kreeg ik wel een sms in perfect Engels dat ik 20min moest wachten (van een andere klant zeker?).
Ze is zeer anaal gefocust wat wel leuk is als je dat graag hebt.

Maar ik vind het daar niet zo hygiënisch. Donker, de handdoek op bed is niet wauw en die vieze kussens waar je hoofd op ligt tijdens die « massage » al zeker niet…
 
Kan aan mij liggen maar ik vond er weinig aan.
Er is niks communicatie want ze kan geen woord Engels. Al kreeg ik wel een sms in perfect Engels dat ik 20min moest wachten (van een andere klant zeker?).
Ze is zeer anaal gefocust wat wel leuk is als je dat graag hebt.

Maar ik vind het daar niet zo hygiënisch. Donker, de handdoek op bed is niet wauw en die vieze kussens waar je hoofd op ligt tijdens die « massage » al zeker niet…
Uw woorden zijn overbodig, een echte heer hoeft een mooie, vriendelijke en gereduceerde vrouw als zij niet te vernederen.
 
Gisteren ook nog eens bij onze vriendin langs geweest. Ze heeft sinds de laatste keer wat meer lichtjes hangen, wat voor onze visueel ingestelde vrienden een pluspunt zal zijn. Zoals gewoonlijk begonnen met een massage die heel snel leid naar een heerlijke blowjob. Ik had wat vroeger moeten stop zeggen, want ik had veel zin om haar nog eens te neuken. Zal voor een volgende keer zijn...
 
Gisteren was ik voor de zoveelste keer bij Silvia, de ontvangst was heel goed, een kusje hier en een kusje daar... Wat een ontvangst kreeg ik! En ja, het was weer fantastisch, wat een dame! En ik heb er echt geen spijt van. Wat een geweldige service biedt ze, het wordt elke keer beter als ik bij haar kom. Jammer is dat hij Leuven vanaf 22 december zal verlaten...
 
Gisteren was ik voor de zoveelste keer bij Silvia, de ontvangst was heel goed, een kusje hier en een kusje daar... Wat een ontvangst kreeg ik! En ja, het was weer fantastisch, wat een dame! En ik heb er echt geen spijt van. Wat een geweldige service biedt ze, het wordt elke keer beter als ik bij haar kom. Jammer is dat hij Leuven vanaf 22 december zal verlaten...
Voor altijd?
 
Ik heb gisteren voor 2e keer geweest en kan alleen maar bevestigen dat het de beste dame is die ik al ben bij geweest echt een topper na lang zoeken heb ik een vaste goto

Ik ken geen woord spaans en alles gaat redelijk vlot met haar engels voor mij
 
Had gisteren vreselijke saaie avond...Was zinnens om Silvia te bellen...nooit geen avondsessie bij haar gedaan...Dan toch de mogelijkheid gehad...Puur plezier, puur genot, kwam gekleund door de kou toe, lekker warm gewreven en geteased , kortom op temperatuur gebracht. Wow, een avondsessie...ze heeft me afgemat, wist van geen ophouden ondanks mijn verzoek....Ze doet waar je voor komt en ze doet waar ze fantastisch in is...Idd, de kwaliteiten,de looks en de kunsten...ze heeft het allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan