Recensie Silvia, Leuven 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
218
03/10/21
208
13
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-best-blowjob-for-you-deepthroat.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al paar keer bij haar geweest, geile Spaanse dame die zeer goed kan pijpen. Paar weken geleden nog eens bezocht laat in de avond. Heb geen intiem gedaan maar me 2 maal lekker laten afzuigen. Eerste keer vrij snel gekomen in haar mondje. Nadien heeft ze in de tweede ronde zeker 20mins me liggen afzuigen, ook eens een 69 gedaan en haar grotje gelikt. Vingeren mocht niet jammer genoeg. Uiteindelijk 2e keer manueel gekomen. En tongzoenen mocht ook niet met corona zei ze. Maar ik kwam gewoon om me te laten leegzuigen dus ik was zeer voldaan...
 
Ja, maar hou er wel rekenkundig mee dat - zoals bij veel dames op RL - die foto's al wel van een (flink?) aantal jaren geleden zijn. 😉
Silvia leest precies mee. Alle foto's van haar advertentie verdwenen... :ROFLMAO::unsure:
Mijn ervaring was niet zo positief als die van de meesten hier:
Is wel opgeslagen precies. Ik denk dat ik €60 of minder betaalde voor een half uurtje.
Er werd inderdaad vaak positief over geschreven. Daarmee dat ik ook eens langs gegaan ben. Helaas bij mij niet zo positief. Eén keer half met haar afgesproken. Ik sta in Leuven, ze vraagt wanneer ik kan komen. "over 10 minuten" stuur ik en plots geen bericht meer van haar. Volgende ochtend, "sorry, ik was in slaap gevallen". Paar dagen later terug een poging, "gaat vanavond lukken?", "Geen probleem". In Leuven probeer ik haar te bereiken en krijg geen antwoord meer. Probeer met ander nummer en krijg wel antwoord. Mocht direct komen.
Wat ik me herinner, want het is wel bijna een jaar geleden denk ik: Haar gezicht viel me een beetje tegen. Ze vroeg of ik een model was?? Ik vond haar pijpen niet speciaal en de beurt zelf viel ook tegen. Maar dat is mijn ervaring natuurlijk. Anderen schreven er positief over. Ik geloof dat ik die avond nog ben doorgereden naar Zaventem voor een ander "afspraakje".
 
Heb haar ook enkele keren bezocht in mijn studententijd in leuven.
Was toen idd 60 euro voor 30 min.
Elke keer tevreden naar huis geweest. Elke keer 30 minuten lang gepijpt geweest en dan laatste minuut heel intens gedeepthroat en klaargekomen in haar mond.
Laatste keer heb ik haar ook geneukt en dat was ook wel leuk maar haar pijpkunsten zijn toch wel beter.
Heb wel gehoord van een vriend dat ze klaarkomen in de mond niet meer toelaat.j
 
Op aanraden hier erg benieuwd geworden, deze week maar even langsgeweest in Leuven. Ze reageert via de app en een afspraak gemaakt. Ze spreekt voornamelijk spaans, wat de conversatie niet echt bevorderd. Bij aankomst in een soort studentenflatje, deed ze deur open. In 1 woord, wat een tegenvaller. Ze ziet er niet hetzelfde uit als op de foto's, verre van. Geen grote borsten en ronde strakke grote kont. Als de foto's van haar echt zijn, dan zijn deze van meer dan 10 jaar oud. In echt heeft silvia tattoos, maar op de foto's geen 1 te bekennen. Wat ik zag was een magere en oude, maar wel enigzins vriendelijke vrouw. Haar borsten zijn hooguit B cup, laten verkleinen blijkbaar, jammer. Leeftijd zo rond de 45 jaar. Ook heeft ze een gigantische litteken op haar buik van een operatie lijkt het wel, of keizersnede? Wat me niet echt opgewonden maakte. Koos voor bj en cim, wat wel goed was, zeker voor de prijs. Wassen aan de wastafel en de kamer was een beetje gaar, maar wel hygienisch. Neuken was mwah. Gezicht was ok. Het is een hele kleine vrouw, lengte rond de 1.50m. Ik vond het echt niet zo spectaculair als sommige reviews hier zeggen en zeker geen herhalingsgevaar. Voel me ook misleid door de foto's. Anderen met eenzelfde ervaring over haar uiterlijk.
 
Hoe accuraat zijn haar foto's? Ik weet dat ze heel lang met dezelfde foto's adverteerde maar de laatste tijd zijn er een paar veranderd. Heb ook al lang interesse om hier eens langs te gaan.

Kan je haar keelneuken?
 
De foto's zijn weldegelijk haar maar wel wat digitaal geholpen. In realiteit ziet ze er wat ouder uit dan je door de foto's zou verwachten. Ze deepthroat weldegelijk. En goed ook als je het mij vraagt. Maar voor een echte facefuck moet je niet bij haar zijn.
 
Perfecte beschrijving van Silvia. Ken haar al 5 jaar en wordt ze natuurlijk ook wat ouder net als wij als we vergelijken met 5 jaar geleden… fair enough dus
 
Ik vind ze ook top. Toen ik de laatste keer bij haar was, was ze fel vermagerd en ze heeft ook een borstreductie laten doen. Dat was voor mij zeker niet nodig, had ze liever wat molliger. Service blijft top!
 
Om alle misverstanden te vermijden: silvia is 43 jaar. Liet mij haar Spaanse paspoort zien als bewijs.en ein zoals steeds kreeg ik een perfecte service van haar.
Was haar laatste klant van de dag en daarna rustig samen de fles champagne die ik meehad uitgedronken in bed. Twee uurtjes betaald voor de pret in bed en uiteindelijk 4 uur gebleven. Top !
 
Gisteren Silvia nog eens bezocht voor ze weer naar Spanje trekt week om week.
Zinderende geile date met alles op en aan:lekker tongzoenen, borsten om weg te dromen, super tepels om lang aan te zuigen, lange pijpbeurt, wederzijdse anale stimulatie, poesje likken in 69 en afwerken in standjes waaraan ze gretig en geil mee werkt en uieindelijk alle zaad in haar mond dat ze volledig dooslikte… wat wil je als man meer ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan