Recensie Silvia, Leuven 4,26 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
261
03/10/21
283
20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-best-blowjob-for-you-deepthroat.html
Totale kosten (in euro)
100
Al paar keer bij haar geweest, geile Spaanse dame die zeer goed kan pijpen. Paar weken geleden nog eens bezocht laat in de avond. Heb geen intiem gedaan maar me 2 maal lekker laten afzuigen. Eerste keer vrij snel gekomen in haar mondje. Nadien heeft ze in de tweede ronde zeker 20mins me liggen afzuigen, ook eens een 69 gedaan en haar grotje gelikt. Vingeren mocht niet jammer genoeg. Uiteindelijk 2e keer manueel gekomen. En tongzoenen mocht ook niet met corona zei ze. Maar ik kwam gewoon om me te laten leegzuigen dus ik was zeer voldaan...

Ja, maar hou er wel rekenkundig mee dat - zoals bij veel dames op RL - die foto's al wel van een (flink?) aantal jaren geleden zijn. 😉
Silvia leest precies mee. Alle foto's van haar advertentie verdwenen... :ROFLMAO::unsure:
Mijn ervaring was niet zo positief als die van de meesten hier:
Is wel opgeslagen precies. Ik denk dat ik €60 of minder betaalde voor een half uurtje.
Er werd inderdaad vaak positief over geschreven. Daarmee dat ik ook eens langs gegaan ben. Helaas bij mij niet zo positief. Eén keer half met haar afgesproken. Ik sta in Leuven, ze vraagt wanneer ik kan komen. "over 10 minuten" stuur ik en plots geen bericht meer van haar. Volgende ochtend, "sorry, ik was in slaap gevallen". Paar dagen later terug een poging, "gaat vanavond lukken?", "Geen probleem". In Leuven probeer ik haar te bereiken en krijg geen antwoord meer. Probeer met ander nummer en krijg wel antwoord. Mocht direct komen.
Wat ik me herinner, want het is wel bijna een jaar geleden denk ik: Haar gezicht viel me een beetje tegen. Ze vroeg of ik een model was?? Ik vond haar pijpen niet speciaal en de beurt zelf viel ook tegen. Maar dat is mijn ervaring natuurlijk. Anderen schreven er positief over. Ik geloof dat ik die avond nog ben doorgereden naar Zaventem voor een ander "afspraakje".

Heb haar ook enkele keren bezocht in mijn studententijd in leuven.
Was toen idd 60 euro voor 30 min.
Elke keer tevreden naar huis geweest. Elke keer 30 minuten lang gepijpt geweest en dan laatste minuut heel intens gedeepthroat en klaargekomen in haar mond.
Laatste keer heb ik haar ook geneukt en dat was ook wel leuk maar haar pijpkunsten zijn toch wel beter.
Heb wel gehoord van een vriend dat ze klaarkomen in de mond niet meer toelaat.j

Op aanraden hier erg benieuwd geworden, deze week maar even langsgeweest in Leuven. Ze reageert via de app en een afspraak gemaakt. Ze spreekt voornamelijk spaans, wat de conversatie niet echt bevorderd. Bij aankomst in een soort studentenflatje, deed ze deur open. In 1 woord, wat een tegenvaller. Ze ziet er niet hetzelfde uit als op de foto's, verre van. Geen grote borsten en ronde strakke grote kont. Als de foto's van haar echt zijn, dan zijn deze van meer dan 10 jaar oud. In echt heeft silvia tattoos, maar op de foto's geen 1 te bekennen. Wat ik zag was een magere en oude, maar wel enigzins vriendelijke vrouw. Haar borsten zijn hooguit B cup, laten verkleinen blijkbaar, jammer. Leeftijd zo rond de 45 jaar. Ook heeft ze een gigantische litteken op haar buik van een operatie lijkt het wel, of keizersnede? Wat me niet echt opgewonden maakte. Koos voor bj en cim, wat wel goed was, zeker voor de prijs. Wassen aan de wastafel en de kamer was een beetje gaar, maar wel hygienisch. Neuken was mwah. Gezicht was ok. Het is een hele kleine vrouw, lengte rond de 1.50m. Ik vond het echt niet zo spectaculair als sommige reviews hier zeggen en zeker geen herhalingsgevaar. Voel me ook misleid door de foto's. Anderen met eenzelfde ervaring over haar uiterlijk.

De foto's zijn weldegelijk haar maar wel wat digitaal geholpen. In realiteit ziet ze er wat ouder uit dan je door de foto's zou verwachten. Ze deepthroat weldegelijk. En goed ook als je het mij vraagt. Maar voor een echte facefuck moet je niet bij haar zijn.

Ik vind ze ook top. Toen ik de laatste keer bij haar was, was ze fel vermagerd en ze heeft ook een borstreductie laten doen. Dat was voor mij zeker niet nodig, had ze liever wat molliger. Service blijft top!

Gisteren Silvia nog eens bezocht voor ze weer naar Spanje trekt week om week.
Zinderende geile date met alles op en aan:lekker tongzoenen, borsten om weg te dromen, super tepels om lang aan te zuigen, lange pijpbeurt, wederzijdse anale stimulatie, poesje likken in 69 en afwerken in standjes waaraan ze gretig en geil mee werkt en uieindelijk alle zaad in haar mond dat ze volledig dooslikte… wat wil je als man meer ?

Ook al enkele keren bij Silvia geweest. voor een blowjob moet je echt wel bij haar zijn. Kussen en de rest is minder.
Op haar foto's lijken haar borsten wel wat gefotoshopped. Hou er ook rekening mee dat ze niet zo heel groot is en dus bijna continue haar hakken aanhoudt.

Maar verder wel een aanrader

De pijpkoniging van Leuven. Als je de pijpervaring van je leven wil moet je bij haar langsgaan.
Als je spaans spreekt heb je natuurlijk een voordeel ......;

Sinds gisteren krijgt ze mijn eretitel 'blowjobqueen der lage landen'. Waanzinnig. Ze heeft er echt haar specialiteit gemaakt, een échte deepthroat met intussen bal-en prostaatmassage. Ze is superlief, je mag ze (tong-)zoenen, maar ze spreekt enkel Spaans. Voor slechts 70€ zuigt ze je volledig leeg en mag je zelfs in haar mond klaarkomen. Topvrouw!

Ik ben ook al een paar keren bij Silvia langs geweest.
Soms gaat ze spontaan over naar prostaatmassage zonder meerprijs.
Ik probeer altijd het half uur vol te maken, maar het is me nog niet gelukt.
Zodra ze zo diep pijpt, dat ik haar neus in mijn buik voel drukken, kan ik het niet lang houden.
Voor mij liever een kortere en deftige pijpbeurt dan dat ze een half uur zitten te sabbelen.

Tongen, pijpen zonder, ballen likken en klaarkomen in de mond is geen probleem (70€ / 30min).

Vandaag ook deze dame bezocht, heerlijk klein, kleine voetjes, glimlach, vriendelijk en zeer sympathiek.
Wat fijn is is dat ik Spaans spreek.
Ze heeft de ongekende typerende Spaanse pijp techniek.
Ze blijft je aan je steel zuigen.
Binnenkort maar eens terug en wat Pisang Ambon op mijn steel druppelen.

Grtz Tok

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/silvia-delicious-blowjob-deepthroat.html
Totale kosten (in euro)
70
Wat een topper! Voor het eerst toch maar eens geweest want moest weten of haar BJ echt zo goed is!
Heerlijke relaxte dame. Klein, lekker en heerlijke borsten.
Massage was top waarbij ze met been je aars lekker stimuleert.
Dan heerlijk geil maken met wat likken en hijgen in je oor waarna ze mijn soldaat heerlijk begon te pijpen. Afwisseling van zacht hard en diep like I never experienced before.
Mondje en gezicht helemaal ondergespoten... Niet geneukt omdat ze zo zalig pijpte... Ziet me snel terug!

leuke en lieve dame, kennis vna het Engels zeer beperkt.
Een absolute aanrader is de rim job er bij te nemen, dat doet ze geweldig. Bij haar mag je echter niet rimmen.
Goede blowjob, maar om het nu de beste te noemen ...

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-best-blowjob-for-you-deepthroat.html
Totale kosten (in euro)
70
Zaterdag voormiddag hier ook eens langs geweest na het lezen van de verschillende reacties. Ik wilde die speciale pijptechniek wel eens ervaren.
Afgesproken en was iets te vroeg ter plaatse. Zag iemand van in de verte af komen wandelen wat even later zij bleek te zijn. Nadat ik sms kreeg dat ik me mocht aanmelden aan een bepaalde nummer en binnen ging wist ik eigenlijk al hoe de rest van het gebouw eruit zou zien. Snel binnen, en na afhandeling van de financiële kant mijn handen moeten wassen aan een wastafel waarin zij mijn jongeheer nog even een kattenwasje gaf. Dan op een dekentje op bed gaan liggen zodat we eraan konden beginnen.
Helaas had ik me meer voorgesteld van dat pijpen. Daar heb ik al veel betere beurten in gekregen. Mijn indruk is dat het met een hoop speeksel in de mond te werk gaat en idd de tong likt je tot aan je overgang naar de aars en de ballen worden niet vergeten, maar toch. Dan jasje errond en wat op en neer bewegen in een paar standjes waarna ze me klaar heeft gezogen zonder condoom terwijl ze mijn prostaat wat zocht :) . Ik spuit nogal krachtig en veel en maakte me de bemerking van hoeveel hebben er hier voor mij op dat dekentje gespoten?
Mezelf wat opgefrist aan de wasbak kleren aan en terug buiten op welgeteld 29 minuten.
Herhalingsgevaar 0% voor mij.
Volgende keer meer geluk zullen we maar denken.

Van de week ook is langsgeweest.

Pijpt inderdaad best lekker, al had ik misschien te hoge verwachtingen na het lezen van deze thread.
Wel lekker in haar mondje gekomen. Daarna nog wat massage.

Haar Engels is zoals gezegd zeer beperkt, maar het was toch aangenaam.

Het was er wel super donker, het was al avond als ik langskwam en er was amper licht in de kamer.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Al te vaak hier geweest voor een snelle pijpbeurt, 50 euro per keer.

Ze spreekt alleen Spaans, haar Engels is onder de maat. Dat vindt ik minder prettig. Haar Kamer is super donker, je mag haar wel likken, maar niet met de vingers erin. Klaarkomen in mond mag wel, op gezicht weer niet. Je mag aan haar tieten, maar niet haar tepels vasthouden, allemaal van zo'n kleine dingetjes die het mwhoa mwhoa maken waardoor het alleen als je echt geil bent de een bezoekje waard is. Geen GFE of PSE voor mijn gevoel.

Pijpen is en blijft wel goed, maar zoals gezegd. Ik ben er klaar mee omdat ik altijd een gevoel heb van zonde van het geld achteraf. Uiteindelijk haar nummer weggegooid.

Al te vaak hier geweest voor een snelle pijpbeurt, 50 euro per keer.

Ze spreekt alleen Spaans, haar Engels is onder de maat. Dat vindt ik minder prettig. Haar Kamer is super donker, je mag haar wel likken, maar niet met de vingers erin. Klaarkomen in mond mag wel, op gezicht weer niet. Je mag aan haar tieten, maar niet haar tepels vasthouden, allemaal van zo'n kleine dingetjes die het mwhoa mwhoa maken waardoor het alleen als je echt geil bent de een bezoekje waard is. Geen GFE of PSE voor mijn gevoel.

Pijpen is en blijft wel goed, maar zoals gezegd. Ik ben er klaar mee omdat ik altijd een gevoel heb van zonde van het geld achteraf. Uiteindelijk haar nummer weggegooid.
Da's heel spijtig... Deze voormiddag langs geweest en ze ontgoocheld me nooit. Ik maak een tekstje op in het Spaans voor haar over wat ik fantaseer en graag wil. Ze ging in alles mee, ik vroeg geen zaken die ze niet wil doen maar met volle overgave werd mijn lijstje gestart. Koos voor een "rapido" (pijpen, beffen mocht zelfs mijn vingertje in de buurt houden 😉 vrijen, incl. tongzoenen en een afwerking om U tegen te zeggen. Dan begon zij aan haar welbekende massage met het bewegen van haar been over je achterwerk op een manier dat dit ook drukt op je prostaat. En dan begon ze terug aan het grote werk. Ze pijpt je soldaat van slap naar hard... Ze masseert en speelt met je prostaat... Ik denk als je ze respecteert en af en toe een mooie geste stelt, ze er helemaal in op gaat. Ongelooflijk... maar ik was te gespannen en ben gestopt. Toch heeft ze nog voorgesteld om te masturberen terwijl ze de "omgeving" likt en streelt maar ik was uitgeput...1 uur met zo'n dame... Ze was in vorm. Zij blijft voor mij een blijvertje...

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Vond het geslaagd voor een vluggertje met enkel pijpen.
Pijpen doet ze echt goed. Ze gebruikt haar handen enkel om aan je balzak te zitten of wat te stimuleren rond je prostaat.
Voor mij is ze echter iets te oud, waardoor ik niet geneigd ben om terug te gaan. Ben dan ook nog maar een twintiger.

Ik Laat maar weten of al haar talenten nog aanwezig zijn :)
Absoluut nog allemaal aanwezig. Heerlijke 30 min. Ze blijft een toppertje. Geen moment gedacht om te neuken, ze is de BJ queen, nog steeds. ff 5 min beffen ingelast om wat uit te stellen maar daarna opnieuw super sessie van haar. Tot de laatste druppel moest ze hebben, alles naar binnen. ZALIG gewoon

Deze voormiddag een sessie ingelast van 1 uur. Ik had een plannetje in mijn hoofd (en bijhorende vertaling 😉) maar ze trok mij binnen in haar studio en, my god, stond die geil... Trouwens ik ook... Ze blijft me verbazen, een beetje plagerij, tongzoenen, handjes overal waar zij en ik heen konden, "tranquille, tranquille" zei ze steeds, opbouwen maar ik wou de sensatie van "klaarkomen in mond" snel...dat vormde geen probleem, Sylvia ging aan het werk en wat een afwerking... Daarna massage, warme doek onder het hoofd en geduldig afglijden naar "El Capitan" die ze zonder veel moeite uit zijn slaap kreeg. Ik heb me in een roes laten brengen, ik was op weg naar hogere oorden dank zij haar onverdroten inzet en energie. Weinige dames hebben me binnen het uur 2 maal op hol gebracht... Akkoord, er zullen er ten lande wel betere zijn, maar gezien ik uit de buurt ben...herhaling vatbaar...

Silvia heb ik ook al een paar keer bezocht. Ze wil altijd pijpen. Ik vind ze niet sympathiek. Ze doet veel klanten per dag denk ik. Heeft inderdaad lekkere borsten. De eerste keer dat ik er kwam mocht ik er bijna niet aankomen omwille van operatie.
Enkele keren later mocht ik haar niet neuken. Buikwandcorrectie. Nu is het lang geleden dat ik nog bezocht heb. De locatie is ideaal.

Vandaag ook een bezoekje gebracht aan deze meid. Bij binnenkomst onmiddellijk een geweldige pijpbeurt gekregen wat resulteerde in een mooie ontlading in haar mondje na 15min waarna ze lekker bleef doorzuigen🙋‍♂️ Kan volgens mij goede CIM wel bekoren🙂 dan 10 min massage terug omkeren en terug 15min pijpbeurt met nog meer overgave als de eerste keer 🤩 wow. Haar op haar rug gelegd met de beentje in de lucht en een 15min goed doorgepompt wat ze wel kon hebben want werd zeer vochtig beneden(trouwens zeer verzorgde landingsbaan) hierna klaargekomen op haar mooie borsten. Echt een topdate 🙋‍♂️ Bij de beste vd het laatste jaar wat mij betreft! Zijn er in de buurt meiden die aan haar kunnen tippen hoor ik het graag🤩 keert woensdag voor kleine 2 weken naar 🇪🇸 terug🙋‍♂️

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Na 2 keer opgelicht (kan het niet anders noemen) geweest te zijn, was het vandaag 3de keer goede keer.

silvia ziet er goed uit met mooie borsten en een mooi lichaam. Is vriendelijk. Kamer is idd wel heel donker.

En haar pijpkunsten zijn idd ook buiten categorie. 2 keer heerlijk klaargekomen in haar mondje en tussenin nog een lekkere massage gekregen. Top

Al een paar keer geweest, pijpen best wel ok maar borsten waren elke keer te gevoelig om aan te komen, zeer voorzichtig aankomen, niks knijpen hier. Beetje ongeduldig ook. Ik had een beetje bandwerk gevoel.

Al een paar keer geweest, pijpen best wel ok maar borsten waren elke keer te gevoelig om aan te komen, zeer voorzichtig aankomen, niks knijpen hier. Beetje ongeduldig ook. Ik had een beetje bandwerk gevoel.
Zelfde ervaring gehad, en positioneerde zich tijdens t pijpen (wat niet zaliger was dan n doorsnee beurt) zodanig dat je nergens kon aankomen. Geen herhalingsgevaar.

Natuurlijk krijg ik na het lezen van deze reviews wel zin om me eens goed te laten pijpen door wat blijkt een bekroonde pijpgodin te zijn.

Maar wat moet ik me voorstellen bij haar gezicht? Is dat nog een beetje "naturel" of moet ik me een uitdrukkingsloos sili / botox masker voorstellen?
Is toch heel donker in haar kamertje, dus wat maakt het uit. Is wel n lieve dame, slecht Engels, zeer professioneel.

Na hier verschillende berichten op deze site te lezen over Silvia, heb ik toch besloten om eens langs te gaan. Jullie hadden inderdaad gelijk, Silvia kan echt goddelijk pijpen. Ze doet niet snel snel, maar neemt goed haar tijd om mekaar aan te raken en te strelen. Het is de vrouw uit de advertentie en heeft echt een lekker lijf. Mooie tieten en een lekker kontje. Gewoon om gepijpt te worden zal ik snel nog eens bij haar langs gaan. Als je Spaans kan, is dat een pluspunt. Definetly 10/10

Laatst bewerkt:
Was er deze week nog...tepelzuigen geen probleem, poesje wrijven en clitoris verwarmen, beffen, geen probleem....ben dan ook een vaste klant hé. Haar prostaatmassage vind ik geweldig...Deze keer wou ik sex, ze kwam op mij zitten (pmc) met haar mooie kontje naar mij gericht maar de volgende keer toch liever waar ze uitmuntend in is...geniet van haar maar met respect...rond half September is ze weg naar Spanje...

Terug
Bovenaan Onderaan