Recensie Silvia, Leuven 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds gisteren krijgt ze mijn eretitel 'blowjobqueen der lage landen'. Waanzinnig. Ze heeft er echt haar specialiteit gemaakt, een échte deepthroat met intussen bal-en prostaatmassage. Ze is superlief, je mag ze (tong-)zoenen, maar ze spreekt enkel Spaans. Voor slechts 70€ zuigt ze je volledig leeg en mag je zelfs in haar mond klaarkomen. Topvrouw!
 
Sinds gisteren krijgt ze mijn eretitel 'blowjobqueen der lage landen'. Waanzinnig. Ze heeft er echt haar specialiteit gemaakt, een échte deepthroat met intussen bal-en prostaatmassage. Ze is superlief, je mag ze (tong-)zoenen, maar ze spreekt enkel Spaans. Voor slechts 70€ zuigt ze je volledig leeg en mag je zelfs in haar mond klaarkomen. Topvrouw!
Volgens haar advertentie vraagt ze 70€/30 min + 20€ voor prostaatmassage. Klopt jouw totaalprijs van 70€?
 
Ik ben ook al een paar keren bij Silvia langs geweest.
Soms gaat ze spontaan over naar prostaatmassage zonder meerprijs.
Ik probeer altijd het half uur vol te maken, maar het is me nog niet gelukt.
Zodra ze zo diep pijpt, dat ik haar neus in mijn buik voel drukken, kan ik het niet lang houden.
Voor mij liever een kortere en deftige pijpbeurt dan dat ze een half uur zitten te sabbelen.

Tongen, pijpen zonder, ballen likken en klaarkomen in de mond is geen probleem (70€ / 30min).
 
Ik ben ook al een paar keren bij Silvia langs geweest.
Soms gaat ze spontaan over naar prostaatmassage zonder meerprijs.
Ik probeer altijd het half uur vol te maken, maar het is me nog niet gelukt.
Zodra ze zo diep pijpt, dat ik haar neus in mijn buik voel drukken, kan ik het niet lang houden.
Voor mij liever een kortere en deftige pijpbeurt dan dat ze een half uur zitten te sabbelen.

Tongen, pijpen zonder, ballen likken en klaarkomen in de mond is geen probleem (70€ / 30min).
Ik kan het ook beamen. 70€/30 min. Als ze je leuk vindt, kan er altijd wat meer 😀.
 
Ik vermoed dat het om deze link gaat.
Hey ik ga haar ook eens bezoeken en spreekt ze geen engels?
 
Ze stuurde me net een bericht dat ze op het moment van de afspraak het kamer nummer doorstuurt hoe moet ik dit zien dan ?
Silvia ontvangt in een gebouw met verschillende studio's (genummerd).
Aanbellen is gewoon de nummer van de studio intikken.
Het wijst zichzelf wel uit. ... Het is heel simpel, want het is mij zelfs al telkens gelukt!

Gewoon doen!
Veel genot!
 
Vandaag ook deze dame bezocht, heerlijk klein, kleine voetjes, glimlach, vriendelijk en zeer sympathiek.
Wat fijn is is dat ik Spaans spreek.
Ze heeft de ongekende typerende Spaanse pijp techniek.
Ze blijft je aan je steel zuigen.
Binnenkort maar eens terug en wat Pisang Ambon op mijn steel druppelen.

Grtz Tok
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/silvia-delicious-blowjob-deepthroat.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een topper! Voor het eerst toch maar eens geweest want moest weten of haar BJ echt zo goed is!
Heerlijke relaxte dame. Klein, lekker en heerlijke borsten.
Massage was top waarbij ze met been je aars lekker stimuleert.
Dan heerlijk geil maken met wat likken en hijgen in je oor waarna ze mijn soldaat heerlijk begon te pijpen. Afwisseling van zacht hard en diep like I never experienced before.
Mondje en gezicht helemaal ondergespoten... Niet geneukt omdat ze zo zalig pijpte... Ziet me snel terug!
 
leuke en lieve dame, kennis vna het Engels zeer beperkt.
Een absolute aanrader is de rim job er bij te nemen, dat doet ze geweldig. Bij haar mag je echter niet rimmen.
Goede blowjob, maar om het nu de beste te noemen ...
 
leuke en lieve dame, kennis vna het Engels zeer beperkt.
Een absolute aanrader is de rim job er bij te nemen, dat doet ze geweldig. Bij haar mag je echter niet rimmen.
Goede blowjob, maar om het nu de beste te noemen ...
Ook al een paar keer bij haar geweest en was toch een super ervaring. Heerlijk klaar gekomen in haar mondje. Maar als er nog betere zijn hoor ik het heel graag , goede plaatsjes altijd welkom 😉
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-best-blowjob-for-you-deepthroat.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zaterdag voormiddag hier ook eens langs geweest na het lezen van de verschillende reacties. Ik wilde die speciale pijptechniek wel eens ervaren.
Afgesproken en was iets te vroeg ter plaatse. Zag iemand van in de verte af komen wandelen wat even later zij bleek te zijn. Nadat ik sms kreeg dat ik me mocht aanmelden aan een bepaalde nummer en binnen ging wist ik eigenlijk al hoe de rest van het gebouw eruit zou zien. Snel binnen, en na afhandeling van de financiële kant mijn handen moeten wassen aan een wastafel waarin zij mijn jongeheer nog even een kattenwasje gaf. Dan op een dekentje op bed gaan liggen zodat we eraan konden beginnen.
Helaas had ik me meer voorgesteld van dat pijpen. Daar heb ik al veel betere beurten in gekregen. Mijn indruk is dat het met een hoop speeksel in de mond te werk gaat en idd de tong likt je tot aan je overgang naar de aars en de ballen worden niet vergeten, maar toch. Dan jasje errond en wat op en neer bewegen in een paar standjes waarna ze me klaar heeft gezogen zonder condoom terwijl ze mijn prostaat wat zocht :) . Ik spuit nogal krachtig en veel en maakte me de bemerking van hoeveel hebben er hier voor mij op dat dekentje gespoten?
Mezelf wat opgefrist aan de wasbak kleren aan en terug buiten op welgeteld 29 minuten.
Herhalingsgevaar 0% voor mij.
Volgende keer meer geluk zullen we maar denken.
 
Zaterdag voormiddag hier ook eens langs geweest na het lezen van de verschillende reacties. Ik wilde die speciale pijptechniek wel eens ervaren.
Afgesproken en was iets te vroeg ter plaatse. Zag iemand van in de verte af komen wandelen wat even later zij bleek te zijn. Nadat ik sms kreeg dat ik me mocht aanmelden aan een bepaalde nummer en binnen ging wist ik eigenlijk al hoe de rest van het gebouw eruit zou zien. Snel binnen, en na afhandeling van de financiële kant mijn handen moeten wassen aan een wastafel waarin zij mijn jongeheer nog even een kattenwasje gaf. Dan op een dekentje op bed gaan liggen zodat we eraan konden beginnen.
Helaas had ik me meer voorgesteld van dat pijpen. Daar heb ik al veel betere beurten in gekregen. Mijn indruk is dat het met een hoop speeksel in de mond te werk gaat en idd de tong likt je tot aan je overgang naar de aars en de ballen worden niet vergeten, maar toch. Dan jasje errond en wat op en neer bewegen in een paar standjes waarna ze me klaar heeft gezogen zonder condoom terwijl ze mijn prostaat wat zocht :) . Ik spuit nogal krachtig en veel en maakte me de bemerking van hoeveel hebben er hier voor mij op dat dekentje gespoten?
Mezelf wat opgefrist aan de wasbak kleren aan en terug buiten op welgeteld 29 minuten.
Herhalingsgevaar 0% voor mij.
Volgende keer meer geluk zullen we maar denken.
Als je naar een dame gaat mag je niet 'te' veel nadenken over hygiene. We draaien toch allemaal dezelfde tong of likken hetzelfde kutje. Of niet?
Gelukkig hebben we ook niet allemaal dezelfde mening over de service van de dames. Anders zouden we allemaal op dezelfde dame zitten en dan zou er pas een gigantische fille ontstaan.
😄😁😊
 
Van de week ook is langsgeweest.

Pijpt inderdaad best lekker, al had ik misschien te hoge verwachtingen na het lezen van deze thread.
Wel lekker in haar mondje gekomen. Daarna nog wat massage.

Haar Engels is zoals gezegd zeer beperkt, maar het was toch aangenaam.

Het was er wel super donker, het was al avond als ik langskwam en er was amper licht in de kamer.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Al te vaak hier geweest voor een snelle pijpbeurt, 50 euro per keer.

Ze spreekt alleen Spaans, haar Engels is onder de maat. Dat vindt ik minder prettig. Haar Kamer is super donker, je mag haar wel likken, maar niet met de vingers erin. Klaarkomen in mond mag wel, op gezicht weer niet. Je mag aan haar tieten, maar niet haar tepels vasthouden, allemaal van zo'n kleine dingetjes die het mwhoa mwhoa maken waardoor het alleen als je echt geil bent de een bezoekje waard is. Geen GFE of PSE voor mijn gevoel.

Pijpen is en blijft wel goed, maar zoals gezegd. Ik ben er klaar mee omdat ik altijd een gevoel heb van zonde van het geld achteraf. Uiteindelijk haar nummer weggegooid.
 
Al te vaak hier geweest voor een snelle pijpbeurt, 50 euro per keer.

Ze spreekt alleen Spaans, haar Engels is onder de maat. Dat vindt ik minder prettig. Haar Kamer is super donker, je mag haar wel likken, maar niet met de vingers erin. Klaarkomen in mond mag wel, op gezicht weer niet. Je mag aan haar tieten, maar niet haar tepels vasthouden, allemaal van zo'n kleine dingetjes die het mwhoa mwhoa maken waardoor het alleen als je echt geil bent de een bezoekje waard is. Geen GFE of PSE voor mijn gevoel.

Pijpen is en blijft wel goed, maar zoals gezegd. Ik ben er klaar mee omdat ik altijd een gevoel heb van zonde van het geld achteraf. Uiteindelijk haar nummer weggegooid.
Da's heel spijtig... Deze voormiddag langs geweest en ze ontgoocheld me nooit. Ik maak een tekstje op in het Spaans voor haar over wat ik fantaseer en graag wil. Ze ging in alles mee, ik vroeg geen zaken die ze niet wil doen maar met volle overgave werd mijn lijstje gestart. Koos voor een "rapido" (pijpen, beffen mocht zelfs mijn vingertje in de buurt houden 😉 vrijen, incl. tongzoenen en een afwerking om U tegen te zeggen. Dan begon zij aan haar welbekende massage met het bewegen van haar been over je achterwerk op een manier dat dit ook drukt op je prostaat. En dan begon ze terug aan het grote werk. Ze pijpt je soldaat van slap naar hard... Ze masseert en speelt met je prostaat... Ik denk als je ze respecteert en af en toe een mooie geste stelt, ze er helemaal in op gaat. Ongelooflijk... maar ik was te gespannen en ben gestopt. Toch heeft ze nog voorgesteld om te masturberen terwijl ze de "omgeving" likt en streelt maar ik was uitgeput...1 uur met zo'n dame... Ze was in vorm. Zij blijft voor mij een blijvertje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan