- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 35-40
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/delicious-blowjob-cim-deepthroat-rimming-69-kisses-dildo.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
Vorige week langs geweest, leuke ervaring.
Begon met kussen op lichaam, verleiding met b2b massage en na wat teasen begon ze me te pijpen. Afwisselend pijpen en b2b, niet slecht, zeker niet.
Ze pijpt lekker diep, maar misschien iets te zacht. Ook zeer respectvolle ontvangst trouwens, in lingerie en hakken.
Na 15min me te pijpen en verleiden gingen ze bovenop, blijf maar rijden en liet me klaarkomen. Helaas want was vanplan om in haar mond klaar te komen.
Voor de rest goede ervaring, volgende keer misschien gewoon bij een goeie pijpbeurt houden.
Begon met kussen op lichaam, verleiding met b2b massage en na wat teasen begon ze me te pijpen. Afwisselend pijpen en b2b, niet slecht, zeker niet.
Ze pijpt lekker diep, maar misschien iets te zacht. Ook zeer respectvolle ontvangst trouwens, in lingerie en hakken.
Na 15min me te pijpen en verleiden gingen ze bovenop, blijf maar rijden en liet me klaarkomen. Helaas want was vanplan om in haar mond klaar te komen.
Voor de rest goede ervaring, volgende keer misschien gewoon bij een goeie pijpbeurt houden.
Laatst bewerkt door een moderator: