Recensie Silvia, Leuven 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Da's heel spijtig... Deze voormiddag langs geweest en ze ontgoocheld me nooit. Ik maak een tekstje op in het Spaans voor haar over wat ik fantaseer en graag wil. Ze ging in alles mee, ik vroeg geen zaken die ze niet wil doen maar met volle overgave werd mijn lijstje gestart. Koos voor een "rapido" (pijpen, beffen mocht zelfs mijn vingertje in de buurt houden 😉 vrijen, incl. tongzoenen en een afwerking om U tegen te zeggen. Dan begon zij aan haar welbekende massage met het bewegen van haar been over je achterwerk op een manier dat dit ook drukt op je prostaat. En dan begon ze terug aan het grote werk. Ze pijpt je soldaat van slap naar hard... Ze masseert en speelt met je prostaat... Ik denk als je ze respecteert en af en toe een mooie geste stelt, ze er helemaal in op gaat. Ongelooflijk... maar ik was te gespannen en ben gestopt. Toch heeft ze nog voorgesteld om te masturberen terwijl ze de "omgeving" likt en streelt maar ik was uitgeput...1 uur met zo'n dame... Ze was in vorm. Zij blijft voor mij een blijvertje...
Oh, by the way, vandaag was haar laatste werkdag. Ze vertrekt morgen naar huis tot ergens in Januari.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vond het geslaagd voor een vluggertje met enkel pijpen.
Pijpen doet ze echt goed. Ze gebruikt haar handen enkel om aan je balzak te zitten of wat te stimuleren rond je prostaat.
Voor mij is ze echter iets te oud, waardoor ik niet geneigd ben om terug te gaan. Ben dan ook nog maar een twintiger.
 
Al te vaak hier geweest voor een snelle pijpbeurt, 50 euro per keer.

Ze spreekt alleen Spaans, haar Engels is onder de maat. Dat vindt ik minder prettig. Haar Kamer is super donker, je mag haar wel likken, maar niet met de vingers erin. Klaarkomen in mond mag wel, op gezicht weer niet. Je mag aan haar tieten, maar niet haar tepels vasthouden, allemaal van zo'n kleine dingetjes die het mwhoa mwhoa maken waardoor het alleen als je echt geil bent de een bezoekje waard is. Geen GFE of PSE voor mijn gevoel.

Pijpen is en blijft wel goed, maar zoals gezegd. Ik ben er klaar mee omdat ik altijd een gevoel heb van zonde van het geld achteraf. Uiteindelijk haar nummer weggegooid.
Zelfde mening
 
Ik Laat maar weten of al haar talenten nog aanwezig zijn :)
Absoluut nog allemaal aanwezig. Heerlijke 30 min. Ze blijft een toppertje. Geen moment gedacht om te neuken, ze is de BJ queen, nog steeds. ff 5 min beffen ingelast om wat uit te stellen maar daarna opnieuw super sessie van haar. Tot de laatste druppel moest ze hebben, alles naar binnen. ZALIG gewoon
 
Deze voormiddag een sessie ingelast van 1 uur. Ik had een plannetje in mijn hoofd (en bijhorende vertaling 😉) maar ze trok mij binnen in haar studio en, my god, stond die geil... Trouwens ik ook... Ze blijft me verbazen, een beetje plagerij, tongzoenen, handjes overal waar zij en ik heen konden, "tranquille, tranquille" zei ze steeds, opbouwen maar ik wou de sensatie van "klaarkomen in mond" snel...dat vormde geen probleem, Sylvia ging aan het werk en wat een afwerking... Daarna massage, warme doek onder het hoofd en geduldig afglijden naar "El Capitan" die ze zonder veel moeite uit zijn slaap kreeg. Ik heb me in een roes laten brengen, ik was op weg naar hogere oorden dank zij haar onverdroten inzet en energie. Weinige dames hebben me binnen het uur 2 maal op hol gebracht... Akkoord, er zullen er ten lande wel betere zijn, maar gezien ik uit de buurt ben...herhaling vatbaar...
 
Silvia heb ik ook al een paar keer bezocht. Ze wil altijd pijpen. Ik vind ze niet sympathiek. Ze doet veel klanten per dag denk ik. Heeft inderdaad lekkere borsten. De eerste keer dat ik er kwam mocht ik er bijna niet aankomen omwille van operatie.
Enkele keren later mocht ik haar niet neuken. Buikwandcorrectie. Nu is het lang geleden dat ik nog bezocht heb. De locatie is ideaal.
 
Iemand die al eens bij Paula geweest is en bij Silvia? Wie heeft er hier de voorkeur? Aan het kijken voor mijn afspraak voor volgende week.
2 verschillende types. Silvia is een echt pijpsletje terwijl paula mi der oraal gericht is, iets te veel babbelt naar mijn zin maar liever neukt dan silvia. Hopelijk ben je hier iets mee.
 
If you pay, are a regular customer and if she likes you can have sex wth her. Tzke 2 hours as sex with her feels like heaven ! Givedxreal good sex in all positions,
Speaking Spanish is a big +
 
If you pay, are a regular customer and if she likes you can have sex wth her. Tzke 2 hours as sex with her feels like heaven ! Givedxreal good sex in all positions,
Speaking Spanish is a big +
Thanks. But what counts as regular customer then? I'm quite submissive person so never mentioned intimate myself…….guess I should next time
 
visited three times but never have the chance to do intimate. is it possible to do this with her? Do I need to mention it specifically when making an appointment?
She is brilliant and famous for her BJ, but when you tell her you want sex she will get the condom fitted and rides you 😉. Done it e few times but often I go for the BJ only 😊
 
Depends. First let her give you a blowjob till you come (she really likes)and then afterwards give her oral pleasure and drink something nice together.
Take only then condom and take her. This she likes best and guarantees you will have and get good and long sex with her.she likes to take the lead but if you say I want to go this position now she will get herself in the best position for you
As I said: take 2 hours and she will not rush
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan