Is het aanbod minder geworden door de jaren heen? In privéhuizen vind ik: zeker wel.
Tot een aantal jaar geleden bezocht ik vrijwel uitsluitend privéhuizen (met af en toe een raambezoekje tussendoor) en kon ik naar hartelust afwisselen tussen verschillende meiden. Ik had zelfs een paar 'vaste' dames. Maar dat laatste is er al enkele jaren niet meer: die ik had, zijn gestopt. En wat ervoor in de plaats is gekomen is... pover.
In navolging van de ramen zijn ook de privéhuizen overgenomen door het Oostblok en Latijns-Amerika en dan ook nog vaak van het kaliber 'ramen', dat - sorry - toch een heel stuk minder aantrekkelijk is voor mij door de vele cosmetische ingrepen en andere versierselen, en de service is er ook naar.
Zodoende ben ik toch ook overgegaan op privéontvangst. En ja, als je dan niet valt op plastic fantastic, op enorme opgespoten lippen, volgeplakte lijven, opgepompte borsten of volgeplamuurde gezichten, heb je gewoon een heel klein vijvertje om uit te vissen. Zelfs als je (in de buurt van) een grote stad woont.
Daarom doe ik niet moeilijk over een hoge prijs voor een meisje dat écht bij me past. Door het magere aanbod doe ik sowieso minder bezoekjes, en helaas blijven die dames vaak niet lang (in het land, of in de stad). Dus voordat ze gevlogen zijn, als ze mij een op-en-top service geven en er ook nog waanzinnig goed uitzien, ben ik wel bereid daar goed voor neer te tellen.
Ik zie gasten zeuren over €200 per uur. Sorry, maar da's bij privéontvangst zo'n beetje de standaard. Ik had laatst twee bezoekjes van €250 per uur. Zat wel pijpen zonder condoom en (tong)zoenen inbegrepen (niet apart, maar één all-in prijs). Het was werkelijk passionele, zalige seks en ik kon steeds niet geloven hoe knap ze was. Ze gaf 200% inzet, op een heel naturelle manier. Ik ging letterlijk zingend de deur uit.
Is dat €250 waard? Voor mij zeker wel!