Recensie Silvia, Leuven 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
al verschillende sms'n gestuurd en gebeld paar keer maar ik krijg ze maar niet vast. Zou heel graag haar eens leren kennen. Iemand dit ook al voorgehad bij haar en tips om haar toch vast te krijgen?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na 2 keer opgelicht (kan het niet anders noemen) geweest te zijn, was het vandaag 3de keer goede keer.

silvia ziet er goed uit met mooie borsten en een mooi lichaam. Is vriendelijk. Kamer is idd wel heel donker.

En haar pijpkunsten zijn idd ook buiten categorie. 2 keer heerlijk klaargekomen in haar mondje en tussenin nog een lekkere massage gekregen. Top
 
Ja, zo ken ik haar.

Intiem met haar is echt subliem hoe ze jou berijdt en die grote borsten
op en neer gaan en ze vraagt om haar borsten goed te "kneden of om in
haar tepeltjes te knijpen…heerlijk is ze
 
Al een paar keer geweest, pijpen best wel ok maar borsten waren elke keer te gevoelig om aan te komen, zeer voorzichtig aankomen, niks knijpen hier. Beetje ongeduldig ook. Ik had een beetje bandwerk gevoel.
 
Al een paar keer geweest, pijpen best wel ok maar borsten waren elke keer te gevoelig om aan te komen, zeer voorzichtig aankomen, niks knijpen hier. Beetje ongeduldig ook. Ik had een beetje bandwerk gevoel.
Zelfde ervaring gehad, en positioneerde zich tijdens t pijpen (wat niet zaliger was dan n doorsnee beurt) zodanig dat je nergens kon aankomen. Geen herhalingsgevaar.
 
Natuurlijk krijg ik na het lezen van deze reviews wel zin om me eens goed te laten pijpen door wat blijkt een bekroonde pijpgodin te zijn.

Maar wat moet ik me voorstellen bij haar gezicht? Is dat nog een beetje "naturel" of moet ik me een uitdrukkingsloos sili / botox masker voorstellen?
 
Natuurlijk krijg ik na het lezen van deze reviews wel zin om me eens goed te laten pijpen door wat blijkt een bekroonde pijpgodin te zijn.

Maar wat moet ik me voorstellen bij haar gezicht? Is dat nog een beetje "naturel" of moet ik me een uitdrukkingsloos sili / botox masker voorstellen?
Is toch heel donker in haar kamertje, dus wat maakt het uit. Is wel n lieve dame, slecht Engels, zeer professioneel.
 
Gisteren, na een tweetal maanden haar niet te hebben ontmoet, nog eens langsgeweest voor een uurtje.
Ze blijft me verbazen en soms gaat ze verder dan de vorige keer. Ik mag redelijk veel bij haar, ook omdat we een vertrouwensband hebben opgebouwd.
Maar het liefste wat ze doet is je een zotte blowjob geven terwijl ze ook je prostaat masseert en "behandeld".
Oh, by the way, ze is deze morgen vertrokken voor een dag of 5 naar Spanje.
 
Gisteren, na een tweetal maanden haar niet te hebben ontmoet, nog eens langsgeweest voor een uurtje.
Ze blijft me verbazen en soms gaat ze verder dan de vorige keer. Ik mag redelijk veel bij haar, ook omdat we een vertrouwensband hebben opgebouwd.
Maar het liefste wat ze doet is je een zotte blowjob geven terwijl ze ook je prostaat masseert en "behandeld".
Oh, by the way, ze is deze morgen vertrokken voor een dag of 5 naar Spanje.
Die vertrouwensband stopt meestal als de centjes opdrogen...
 
Na hier verschillende berichten op deze site te lezen over Silvia, heb ik toch besloten om eens langs te gaan. Jullie hadden inderdaad gelijk, Silvia kan echt goddelijk pijpen. Ze doet niet snel snel, maar neemt goed haar tijd om mekaar aan te raken en te strelen. Het is de vrouw uit de advertentie en heeft echt een lekker lijf. Mooie tieten en een lekker kontje. Gewoon om gepijpt te worden zal ik snel nog eens bij haar langs gaan. Als je Spaans kan, is dat een pluspunt. Definetly 10/10
 
Laatst bewerkt:
Ik spreek Spaans "met veel haar op" en zij Engels "met haar op" maar ze is zo top (en dicht bij mij waar ik woon), dat waarin ze goed is, je zorgen kan vergeten en je verlangens kan uiten...en dat vind ik belangrijk. Natuurlijk ga je bij haar om wat je wenst, om wat je van haar verwacht en verlangt maar het blijft ook een topvrouw. Ik spaar hard (geld) om bij haar te kunnen zijn...
 
Ik spreek Spaans "met veel haar op" en zij Engels "met haar op" maar ze is zo top (en dicht bij mij waar ik woon), dat waarin ze goed is, je zorgen kan vergeten en je verlangens kan uiten...en dat vind ik belangrijk. Natuurlijk ga je bij haar om wat je wenst, om wat je van haar verwacht en verlangt maar het blijft ook een topvrouw. Ik spaar hard (geld) om bij haar te kunnen zijn...
Vandaag ook nog eens geweest. Inderdaad een topvrouw!! Wat een prachtig lichaam.... Ik ga zoiezo nog meer naar deze dame gaan wanneer ik in de buurt van Leuven ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan