Recensie Silvia, Leuven 4,46 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Depends. First let her give you a blowjob till you come (she really likes)and then afterwards give her oral pleasure and drink something nice together.
Take only then condom and take her. This she likes best and guarantees you will have and get good and long sex with her.she likes to take the lead but if you say I want to go this position now she will get herself in the best position for you
As I said: take 2 hours and she will not rush
Thanks bro! Definitely try next time!
 
Vandaag ook een bezoekje gebracht aan deze meid. Bij binnenkomst onmiddellijk een geweldige pijpbeurt gekregen wat resulteerde in een mooie ontlading in haar mondje na 15min waarna ze lekker bleef doorzuigen🙋‍♂️ Kan volgens mij goede CIM wel bekoren🙂 dan 10 min massage terug omkeren en terug 15min pijpbeurt met nog meer overgave als de eerste keer 🤩 wow. Haar op haar rug gelegd met de beentje in de lucht en een 15min goed doorgepompt wat ze wel kon hebben want werd zeer vochtig beneden(trouwens zeer verzorgde landingsbaan) hierna klaargekomen op haar mooie borsten. Echt een topdate 🙋‍♂️ Bij de beste vd het laatste jaar wat mij betreft! Zijn er in de buurt meiden die aan haar kunnen tippen hoor ik het graag🤩 keert woensdag voor kleine 2 weken naar 🇪🇸 terug🙋‍♂️
 
Ben er vorige week nog geweest. Het blijft een topper.. Maar vandaag is ze terug naar haar thuisland, Spanje. Toen ik vroeg wanneer ze terugkwam, kreeg ik als antwoord dat ze het niet wist.. 😳 Ik hoop dat we haar niet kwijt zijn....
 
Ben er vorige week nog geweest. Het blijft een topper.. Maar vandaag is ze terug naar haar thuisland, Spanje. Toen ik vroeg wanneer ze terugkwam, kreeg ik als antwoord dat ze het niet wist.. 😳 Ik hoop dat we haar niet kwijt zijn....
Komt altijd terug. 🙂.
Een goed alternatief op het zelfde adres is Brenda .Tot 12 juni in Leuven. Haar foto's zijn echter niet recent.
 
Silvia hoeft geen reclame voor zichzelf te maken. Idereen die haar bezoekt heeft weet dat hij een super pijpbeurt krijgt zoals enkel zij dat kan.
Als ze in de mood is of als het een tijdje geleden is bij haar heb je fantastiche seks met haar. Die zachte grote borsten die op en neer klotsen als ze je berijd … mama mia
 
Met een translate app
Het mag zijn wat het is, en of ze het zelf schreef of niet het is een toppertje. Heb er nog niet veel zo weten pijpen met zoveel passie en overgave. Ze wil je laten genieten van begin tot het einde. Niet van snel gedaan en buiten. Dus mij maakt het niet uit wie t geschreven heeft : ze is een expert in het pijpen en ik blijf een tevreden klant 😉
 
Het mag zijn wat het is, en of ze het zelf schreef of niet het is een toppertje. Heb er nog niet veel zo weten pijpen met zoveel passie en overgave. Ze wil je laten genieten van begin tot het einde. Niet van snel gedaan en buiten. Dus mij maakt het niet uit wie t geschreven heeft : ze is een expert in het pijpen en ik blijf een tevreden klant 😉
Er is er eentje die haar kan overtreffen met ietsje meer...maar dan moet je naar Etterbeek, nietwaar Mike ? Maar binnen mijn actieradius, is zij mijn toppertje...
 
Het mag zijn wat het is, en of ze het zelf schreef of niet het is een toppertje. Heb er nog niet veel zo weten pijpen met zoveel passie en overgave. Ze wil je laten genieten van begin tot het einde. Niet van snel gedaan en buiten. Dus mij maakt het niet uit wie t geschreven heeft : ze is een expert in het pijpen en ik blijf een tevreden klant 😉
Reserveer eens zot bij haar...2 uur...met flanellen benen zwalp je terug naar je auto...
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.369
Leden
32.529
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan