Recensie Simina, Gent 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred99

Wandelaar
26
03/01/22
13
6
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-my-dear-simina-new.html
Totale kosten (in euro)
60
Ik heb een bezoek gebracht aan de Moldavische Simina. Ze ontving in een apartement in de buurt van de Belgradostraat in Gent. Toen ik ging moest ik nog even wachten voor de deur tot de vorige klant vertrok. Toen ik hem zag buitenkomen was ik beter al direct vertrokken want hij zag er niet gelukkig uit.
Eens op de kamer moest ik eerst 60 euro betalen voor een vluggertje. Voor een eerste keer kies ik altijd het goedkoopste tarief voor als het tegen valt.
Ze was redelijk bazig en vertelde me waar en hoe ik moest gaan liggen. Ze wou haar topje niet uitdoen, dus haar borsten kreeg ik niet te zien. Dan deed ze een condoom over mijn slappe penis en begon ze te pijpen. Nog geen minuut later (en ik was natuurlijk nog niet hard) ging ze gaan liggen als een zak patatten. Daarna wou ze niets meer doen (niet meer pijpen, geen handjob, niet kussen, geen nieuwe condoom mogelijk) en wou ze alleen nog maar extra geld.
Mijn goesting was onder het vriespunt gezakt en ik ben dan maar vertrokken, deze dame is dus te mijden!

Terug
Bovenaan Onderaan