WHEM Simona / Simonaa / Simonaaa uit Brugge (Knokke-Heist)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BrDo

Newbie
13
18/11/21
0
Wie heeft ervaring met Simona uit Brugge?
Staat al heel lang op Redlights en is een bijzonder knappe verschijning vind ik, maar nog nergens een ervaring over gelezen.

Of is Brugge een soort te mijden regio zoals ik hier wel al meermaals gelezen heb over pakweg Sint-Niklaas?

 
Geen recente ervaring, maar heb haar wel vaker bezocht. Enkele jaren geleden werkte ze nog in het hazegras in Oostende, sindsdien in een hotel/motel aan de rand van Brugge (met voldoende parking).

De foto's kloppen zeker en vast. Vond het een leuk meisje. Ze is aan de kleine kant, maar erg slank. Fijn en klein zoals ik ze graag heb :D

De mogelijkheden zijn wel eerder beperkt, ongeveer zoals de standaard dame achter ramen.
Pzc en tongzoenen kan je wel vergeten.
 
Ik heb geen goede ervaring. (05/01/2024)
Er werd mij gevraagd om het geld over te schrijven, ze wou geen cash aanvaarden omdat ze zogezegd valse briefjes ontvangen had in de voorbij dagen.

ik schrijf het overeen gekomen bedrag over en stuur betaalbewijs.

wanneer ik daar toekom krijg ik een bericht dat ik de betaling geannuleerd zou hebben, en dat ik opnieuw moet overschrijven, wat ik uiteraard niet gedaan heb.

lang verhaal kort, mijn geld ben ik kwijt en ik kreeg er niets voor in de plaats.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan