WHEM Simone, Borculo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jarryd

Wandelaar
63
14/11/21
11
Wie heeft er ervaring met deze dame? Kan me nog vaag wat recensies herinneren op Hookers, helaas niet terug te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een keer geprobeerd om een afspraak te maken, op zich kwam ze prettig over op de app, alleen ze wilde pas zeggen hoe ik moest reizen op het moment dat er een afspraak gemaakt werd. Ik wilde alleen heel algemene informatie in de trant van: naar welk treinstation moet ik reizen en welke bus moet ik nemen (ben afhankelijk van OV). Daar wilde ze niets over zeggen buiten een afspraak. Maar ik kan natuurlijk geen afspraak maken als ik niet weet of ik op de betreffende dag wel met het OV kan reizen. Dus toen hield het op.

Als je met de auto komt zal het wel makkelijker gaan.
 
Ze was begin dit jaar erg actief met meerdere advertenties, ik heb haar toen nog eens een berichtje gestuurd maar nooit antwoord gekregen., en kort daarop verdwenen ook de meeste advertenties van Sexjobs en Kinky. Dit lijkt ook nog een oude advertentie te zijn die al sinds februari niet meer is bijgewerkt.
 
Ik heb een keer geprobeerd om een afspraak te maken, op zich kwam ze prettig over op de app, alleen ze wilde pas zeggen hoe ik moest reizen op het moment dat er een afspraak gemaakt werd. Ik wilde alleen heel algemene informatie in de trant van: naar welk treinstation moet ik reizen en welke bus moet ik nemen (ben afhankelijk van OV). Daar wilde ze niets over zeggen buiten een afspraak. Maar ik kan natuurlijk geen afspraak maken als ik niet weet of ik op de betreffende dag wel met het OV kan reizen. Dus toen hield het op.

Als je met de auto komt zal het wel makkelijker gaan.
Dank voor je reactie. Volgens haar advertentie zit ze in Borculo. Heb ook al van horen zeggen dat ze in 'nabijgelegen' dorp zou zitten. Snap dat als je afhankelijk bent van het OV wat meer wilt weten over de locatie en reismogelijkheden zonder dat ze hoeft te verklappen waar ze precies zit.
 
Ze was begin dit jaar erg actief met meerdere advertenties, ik heb haar toen nog eens een berichtje gestuurd maar nooit antwoord gekregen., en kort daarop verdwenen ook de meeste advertenties van Sexjobs en Kinky. Dit lijkt ook nog een oude advertentie te zijn die al sinds februari niet meer is bijgewerkt.
Dank voor je reactie Bok. Heb haar geappt, maar geen reactie ontvangen. Ga nog een keer proberen te bellen, maar denk dat ze inmiddels 'uit de markt is' ;). Jammer, leek me wel een geschikte dame om ff lekker stoom af te blazen :cool:.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan