Single man en kamasutrabeurs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spanningzoekerr

Wandelaar
92
21/02/23
26
....Toch d8 ik een bezoekje te gaan brengen aan de Kamasutrabeurs Utrecht, -dit was mede door corona- enkele
jaren geleden alweer.
Omdat het het al wat tijd geleden was ging ik er verwachtingsvol heen....maar mijn hemel wat is mij het enorm tegen gevallen...als single man heb je daar echt geen klap te zoeken en ook niet te vinden!....wat een tegenvaller!

Alles is gebasseert op het vermaak van (en door) stellen...je komt als single in de allermeeste atraccies niet naar binnen...
Wat overblijft: de bioscoop....daar moet je overigens goed op de tijd letten, anders koop ja daar een toegangsbewijs, maar kan je er pas de volgende voorstelling naar binnen....lang wachten dus...

Het doolhof...dat zou dan de plek mogen zijn voor de single man met vollle ballen..........
.....het is binnen zo ranzig en inspiratieloos, ...

Ik heb het niet over geld, ik heb er wat voor over om vermaak te hebben,......maar als je NIET ALS STEL KOMT, is het voor alle geld teveel....

Maak het voor de single lekker en gezellig, degenen die dit op waarde weten betalen er wel voor,.....zo het nu gaat is gewoon RUK!!!!
 
Het heeft parallellen met bijna alles wat met seks te maken heeft, voor stellen interessant, voor vrouwen alleen ook, maar voor een man alleen zijn er vooral de signalen dat je niet interessant bent. Of misschien zelfs niet welkom.
....Jij verwoordt het precies goed!!
Wij (de single mannen) zouden een tegenbeweging moeten gaan maken in/met een soort van communitie..We hebben elkaar ALLEMAAL NODIG.....zowel in het nette sociale , als ook in de sex gerelateerde zaken.
 
Als alleenstaande ben je in zo'n beetje de hele maatschappij de laatste waar aan gedacht wordt. Dat terwijl er ondertussen miljoenen single huishoudens zijn.

Eten in de supermarkt, per twee of meer verpakt. De HelloFreshs van deze wereld: veel duurder voor alleenstaanden dan bij meer personen.

Huis kopen als alleenstaande, bijna onmogelijk. Allerlei voorzieningen en toeslagen: gericht op het gezin. Hotels, extra bijbetalen als single.

Naar pretpark als single man. Je wordt raar aangekeken. In het park op een bankje naar spelende kinderen kijken als single man, je wordt raar aangekeken.

Wie heeft er een grotere behoefte aan seks? De single man. Maar voor wie maken ze dit soort beurzen weer juist totaal oninteressant? Juistem.

Ik wist al langer dat deze beurs niet meer voor ons was, maar ik word er best pissig om dat de single en daarbij vooral de man voor de zoveelste keer in een verdomhoekje wordt geduwd.
 
Goed dat je dit aangeeft. Ik was van plan om er in mijn eentje nog even langs te 'wippen'. Nou niet dus.
...nooit nar toe gaan naar de kamasutra als alleengaande man...je wordt nog net niet na gekeken
Als alleenstaande ben je in zo'n beetje de hele maatschappij de laatste waar aan gedacht wordt. Dat terwijl er ondertussen miljoenen single huishoudens zijn.

Eten in de supermarkt, per twee of meer verpakt. De HelloFreshs van deze wereld: veel duurder voor alleenstaanden dan bij meer personen.

Huis kopen als alleenstaande, bijna onmogelijk. Allerlei voorzieningen en toeslagen: gericht op het gezin. Hotels, extra bijbetalen als single.

Naar pretpark als single man. Je wordt raar aangekeken. In het park op een bankje naar spelende kinderen kijken als single man, je wordt raar aangekeken.

Wie heeft er een grotere behoefte aan seks? De single man. Maar voor wie maken ze dit soort beurzen weer juist totaal oninteressant? Juistem.

Ik wist al langer dat deze beurs niet meer voor ons was, maar ik word er best pissig om dat de single en daarbij vooral de man voor de zoveelste keer in een verdomhoekje wordt geduwd.
GOED ARTIKEL!!!
 
Cor al helemaal niet, want swinger vrouwen zien hem toch nooit staan
Wat? Zo'n superheld die direct in de bres springt als jou onrecht wordt aangedaan? Die vrouwen weten niet was ze mislopen! 😉

Buiten dat.. is het ook nogal onhygiënisch
Mjah, dat vermoeden had ik al, en ben behoorlijk van netjes, schoon en fris als het om seks gaat (verder ben ik soms best een sloddervosje).
 
Als alleenstaande ben je in zo'n beetje de hele maatschappij de laatste waar aan gedacht wordt. Dat terwijl er ondertussen miljoenen single huishoudens zijn.

Eten in de supermarkt, per twee of meer verpakt. De HelloFreshs van deze wereld: veel duurder voor alleenstaanden dan bij meer personen.

Huis kopen als alleenstaande, bijna onmogelijk. Allerlei voorzieningen en toeslagen: gericht op het gezin. Hotels, extra bijbetalen als single.

Naar pretpark als single man. Je wordt raar aangekeken. In het park op een bankje naar spelende kinderen kijken als single man, je wordt raar aangekeken.

Wie heeft er een grotere behoefte aan seks? De single man. Maar voor wie maken ze dit soort beurzen weer juist totaal oninteressant? Juistem.

Ik wist al langer dat deze beurs niet meer voor ons was, maar ik word er best pissig om dat de single en daarbij vooral de man voor de zoveelste keer in een verdomhoekje wordt geduwd.
Ja.....ook de chatsites CHATGIRL ook daar zo langzamerhand totaal bezet door STELLEN..vroeger heb ik daar leuke kontakten kunnen leggen met single vrouwen die gewoon net als ik gezeldschap wilde en lekker sex met een ditje en datje...OOK DAT IS UITGESTORVEN,...OOK ZIJ zijn alleen maar COMMERCIEEL..en horen niet thuis op CHATGIRL maar OP KINKY is mijn mening!!

Het doel en functie van een chatsite is totaal aan het vergaan door commercieel gewin helaas.....en weer ten koste van de SINGLE MANNEN die een KONTAKTPLATFORM zien vergaan!!
 
Chatgirl bestaat al heel wat jaren en vind het de grootste fake chatsite v Nederland.

Stellen zijn vaak mannen, vrouwen zijn nog vaker mannen dan stellen. Heb er ooit 1 man v ontmoet, wat meteen de laatste keer was. Wat een hork! Wat een verschrikkelijke kwal. Hij deed mij nog pijn ook 😖

Ben daarna commercieel geworden, dus dan kan ik met iedereen een wip maken zonder dat ik eerst een vrouw moet b*ffen. Bevalt 1000x beter dan gratis v bil gaan 🥰
 
Nou moet ik wel zeggen als iemand die deze site recentelijk heeft ontdekt ik het nog mijlenver vind uitsteken boven andere sites die hetzelfde beloven en heb er een aantal leuke ervaringen mee gehad. Ik ben het wel eens met het grote gehalte fakers maar ook dit zijn weer vaak single mannen. Het zijn een aantal mannen die het verpesten voor iedereen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan