Rickdekoning
Meubelstuk
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2093139-sissy
- Totale kosten (in euro)
- 150
Deze dame vandaag bezocht. Ik kreeg in plaats van een foto een leuk filmpje te zien. Eh, Die ze me stuurde per WhatsApp. Daar aangekomen. Een leuke jongedame open. Prachtig gezicht, het was niet de dame van de foto's maar echt ontzettend leuk gezicht, heel erg vriendelijk en ik kreeg meteen een grote knuffel en ik kreeg wat te drinken aangebode. Er was een mogelijkheid te douchen, ik had net gedoucht dus werd met de doekjes schoon gemaakt. En daar komt het eerste minpunt meteen, het zoenen was niks. Het zoenen was een beetje op de lippen, zeker geen tongzoenen. Ik probeerde te tongzoenen werd dat echt afgewezen. Terwijlk ik wel netjes per WhatsApp had gevraagd of ze aan het tongzoenen deed. Waarop ja werd geantwoord. Lichaam is erg dik en zacht en eh eh ja echt een flinke hangbuik, en hangt tieten Ze was aantrekkelijk vanwege het mooie gezicht, en verder is het eigenlijk niet veel soeps om er zo te zeggen. Ik was eigenlijk in een veel te geile bui eh om eh goed te presteren. Dat was een beetje jammer. Ik was de hele ochtend aan het geil en kwam veel te snel klaar. Eh, Aangezien ik niet mocht tongzoenen heb ik natuurlijk wel jaar mondje vol gespoten. Waar ze niet over klaagde, maar wat ze duidelijk ook niet leuk vond. Daarna even gedoucht, want ze had op mijn buik uitgespuugd. Daarna een massage. Nou daar was ik was niet onder de indruk grootst gedeelte met 1 hand. Um. Ze was verder wel vriendelijk, maar de massage was gewoon echt totaal niet de moeite waard. . Meer pogingen on te zoenen liepen op niets uit..... ik ben daar een goed uur binnen geweest. Ga ik nog een keer langs? Nee, alhoewel ze wel heel erg aardig is, is er gewoon geen reden om terug te gaan.
Zou ik deze aanraden? Kijk als je niet van zoenen houdt en een dikke buik niet erg vindt....en niet van mooie billen houdt.....dan is ze prima
Zou ik deze aanraden? Kijk als je niet van zoenen houdt en een dikke buik niet erg vindt....en niet van mooie billen houdt.....dan is ze prima