• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Sissy, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.391
20/08/21
2.058
65
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2093139-sissy
Totale kosten (in euro)
150
Deze dame vandaag bezocht. Ik kreeg in plaats van een foto een leuk filmpje te zien. Eh, Die ze me stuurde per WhatsApp. Daar aangekomen. Een leuke jongedame open. Prachtig gezicht, het was niet de dame van de foto's maar echt ontzettend leuk gezicht, heel erg vriendelijk en ik kreeg meteen een grote knuffel en ik kreeg wat te drinken aangebode. Er was een mogelijkheid te douchen, ik had net gedoucht dus werd met de doekjes schoon gemaakt. En daar komt het eerste minpunt meteen, het zoenen was niks. Het zoenen was een beetje op de lippen, zeker geen tongzoenen. Ik probeerde te tongzoenen werd dat echt afgewezen. Terwijlk ik wel netjes per WhatsApp had gevraagd of ze aan het tongzoenen deed. Waarop ja werd geantwoord. Lichaam is erg dik en zacht en eh eh ja echt een flinke hangbuik, en hangt tieten Ze was aantrekkelijk vanwege het mooie gezicht, en verder is het eigenlijk niet veel soeps om er zo te zeggen. Ik was eigenlijk in een veel te geile bui eh om eh goed te presteren. Dat was een beetje jammer. Ik was de hele ochtend aan het geil en kwam veel te snel klaar. Eh, Aangezien ik niet mocht tongzoenen heb ik natuurlijk wel jaar mondje vol gespoten. Waar ze niet over klaagde, maar wat ze duidelijk ook niet leuk vond. Daarna even gedoucht, want ze had op mijn buik uitgespuugd. Daarna een massage. Nou daar was ik was niet onder de indruk grootst gedeelte met 1 hand. Um. Ze was verder wel vriendelijk, maar de massage was gewoon echt totaal niet de moeite waard. . Meer pogingen on te zoenen liepen op niets uit..... ik ben daar een goed uur binnen geweest. Ga ik nog een keer langs? Nee, alhoewel ze wel heel erg aardig is, is er gewoon geen reden om terug te gaan.
Zou ik deze aanraden? Kijk als je niet van zoenen houdt en een dikke buik niet erg vindt....en niet van mooie billen houdt.....dan is ze prima

Dankjewel.. dan sla ik toch maar over. 150 euro voor iets wat het allemaal net niet is lijkt me niet verstandig.
Helaas is dit wel de bodemprijs tegenwoordig. Ik zie geen advertentie meer van een dame met fatsoenlijke foto`s (als die ook idd kloppen) die voor 150 euro de deur open doen voor een uur.

Helaas is dit wel de bodemprijs tegenwoordig. Ik zie geen advertentie meer van een dame met fatsoenlijke foto`s (als die ook idd kloppen) die voor 150 euro de deur open doen voor een uur.
Ik weet het, maar voor dat geld wil ik in ieder geval dat het aangebodene een beetje overeenkomt de werkelijkheid.
een aziatische schone die ineens een kamerolifantje blijkt te zijn en er ook nog eens geen zin in heeft, sla ik vriendelijk maar resoluut af omdat dat altijd naar voelt op de terugweg.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Zoals beloofd mijn bezoek van vanmiddag aan de Chinese Sissy hieronder beschreven, de bovenstaande berichten lieten me trouwens wel een beetje twijfelen of ik wel zou gaan. Gelukkig heeft mijn nieuwsgierigheid het gewonnen van de twijfel.

Bij het openen van de deur zag ik gelukkig meteen dat Sissy de dame van de advertentie was en omhelsde haar bij binnenkomst. Ze ontvangt in een normaal appartement en heb even snel gedouched. Sissy komt trouwens lekker ontspannen over en eenmaal op het matras begon ze me te heel rustig te strelen, ze is lekker zacht (rook ook fris) en geeft gewoon een verzorgde indruk. Sissy lijkt me een ervaren dame maar blijft natuurlijk overkomen en laat je zelf ook een beetje sturen. Met haar mond weet ze trouwens goed wat een man gelukkig maakt en aangekomen bij de daad zelf is het uitzicht op haar mooie koppie en haar vrij grote natuurlijke borsten genoeg voor mij om veel te snel aan een eind te komen en even had ik er spijt van dat ik een heel uur geboekt had. Ze vroeg of ik wat wilde drinken en stond op en ging douchen? Ik dacht even dat dit het einde van het bezoek was maar nadat ze opgefrist was kwam ze gewoon weer bij me liggen en een beetje plagerig knuffelen, ze kan niet zo goed Engels en ik probeerde wat te praten waarbij ze haar telefoon pakte met een vertaal app, na wat heen en weer gepraat via de app vroeg ze met een funny face of ik nog energie had voor een tweede ronde en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen en (helaas?) ging het weer net zo gemakkelijk als de eerste keer. Na al dit moois hebben we nog even verder gepraat en Sissy is best grappig en bij de tijd, ik voelde wel een klik met haar. Hopelijk blijft ze nog even want ik voel dat er nog meer te ontdekken valt.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Gelukkig zag ik vanochtend Sissy haar advertentie weer staan en beter nog ze werkt in Den Haag nu. Omdat er nog maar weinig Aziatische vrouwen achter het raam werken was ik nieuwsgierig naar een privebezoek. Je leest van alles dus ik was wel een beetje huiverig daarvoor en na wat lezen hier en door de foto's wilde ik toch voor Sissy gaan. Ze is een mooie vrouw en heel lief ook en ze is een beetje stevig maar niet dik en dat maakte het dat ik niet zo voorzichtig hoefde te doen en met mijn lengte ook geen problemen gehad ze kan het goed hebben. Ik werd erg geil van haar mooie voeten ze heeft mooi rood gelakte nagels en goede verzorging ze vond het leuk dat ik haar voeten zoende en een compliment gaf. Haar Engels is niet goed maar ze kent wel wat woordjes merkte ik. Een keer ben ik klaargemomen in missionaris terwijl ik haar borsten likte en de tweede keer heeft ze me klaargezogen waarbij ze ook alles meeneemt ze melkt je helemaal leeg met haar mond! Ze heeft de tijd helemaal volgemaakt en ze vroeg met een app of alles naar wens was. Ik zei dat ik enorm had genoten maar de translate maakte er iets heel anders van wat ik niet begreep ze moest in elk geval erg lachen.

Terug
Bovenaan Onderaan