WHEM Sites, zoals Suikerarrangement

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb kortstondig een gratis account op deze site gehad, heb dit zeer snel verwijderd omdat het aanbod van vrouwen zeer laag en slecht was
en omdat de website net als 99% van de dating sites een money-grab is voor de firma. Dan heb ik het niet eens over het aantal fake profielen.

Je kan natuurlijk geluk hebben en een leuke dame treffen die "exclusief" met jouw gaat daten voor een vast bedrag per maand maar je moet je zelf afvragen wat je precies zoekt en hoeveel geld je hieraan wilt uitgeven want sugar daddy zijn is een extreem dure hobby en onthoudt altijd dat de dames van meerdere walletjes eten.
 
Ik heb zelf regelmatig een abbo om de zoveel maanden, en kan toch wel zeggen dat ik er al een paar leuke dates aan over heb gehouden.
Heb totaal niet de illusie dat ik de enige ben voor die dame. Er zitten veel dames op die ook alleen maar sex dates zoeken daar. Vragen 150/250 euro voor een date van ong. 2 tot 3 uurtjes, dus op zich betaalbaar. Sommige willen eerst kennismaken en dan bij een vervolg date pas sex, andere willen meteen een kamer huren.
Leuke site, maar je moet soms geluk hebben, en er bij sommige veel tijd in steken. Ik heb er nu één die vraagt geen geld meer, als ik ze maar meeneem naar een wat luxere kamer of prive sauna.
Heb wel de ervaring dat je jonge dames (onder de 23) zeer slecht reageren of opeens niet meer....
 
Ik heb ook al diverse keren een leuke date gehad variërend tussen de 200 en 350 euro en dan tussen de 2 en 4 uur per date
Er gaat echter wel wat tijd in zitten om de goede ertussen uit te vissen
Maar eenmaal een goede te pakken kun je ook echt een geweldige date hebben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan