Finland, Helsinki en Letland, Riga

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

abrovie

Wandelaar
55
07/09/21
61
1
Ik ben van plan om een reis te maken door Litouwen, Letland, Estland en Finland. Van Letland en Finland kan ik nog geen forums vinden. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen daar en welke sites jullie gebruiken en of er massagesalons zijn.
 
Voor wat het waard is, jaren geleden heb ik in Helsinki de stripclub Alcatraz bezocht en een DVP mee naar de hotelkamer genomen. De DVP's daar waren niet de strippers, maar zaten apart. Kosten waren €300,= voor twee uur of zoiets. Ik weet dus niet of het nog hetzelfde is daar.
Ik was er trouwens voor werk. Op zondag bezocht ik de club en maandag kwam ik op werk een man tegen die ik ook in de club zag. Aan zijn blijk zag ik dat hij mij herkende. We hebben het er niet over gehad.
 
Ben zo'n 10 jaar geleden een tijdje in Helsinki geweest voor een project. Heb gezocht maar er zijn weinig mogelijkheden. Toen voornamelijk Russische dames voor veel geld.

Een collega is er blijven hangen (inmiddels getrouwd met een Finse). Hij zei: ga naar een kroeg of club. De mannen zuipen er vrolijk op los en zijn snel ladderzat. En dan moet je een dame vinden die het beu is om met een dronken vriend naar huis te gaan.
 
Is dit wat?
 
Laatst bewerkt:
Ik ken nog wel een nymfomane in Riga die tegen zeer redelijke tarieven haar diensten aanbiedt (mits ze nog actief is) en ook goed Engels spreekt. Mocht je meer willen weten stuur me dan even een PM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan