Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag was er een blonde Roemeense met een groen lingerie setje aan. Ben haar naam kwijt, volgens mij heette ze Marie. Wilde een review schrijven over haar maar dan moet de naam wel kloppen.
 
Vandaag was er een blonde Roemeense met een groen lingerie setje aan. Ben haar naam kwijt, volgens mij heette ze Marie. Wilde een review schrijven over haar maar dan moet de naam wel kloppen.
Mary heeft halflang blond haar, een prachtig lijf zonder tattoos, met mooie billen en een mooie natuurlijke C-cup. Ze loopt veel rond, maar als ze in de bar zit, dan onder de TV. Volgens mij zijn er verder geen blonde dames met half lang haar. Weet je hiermee genoeg?
 
Ik ben nog nooit in Sixsens geweest dus alvast excuses voor als deze vraag al eerder gesteld is....

Is het op zondag ook druk qua dames bij Sixsens?

Wat is de normale prijs in Sixsens voor een half uur incl. zoenen en PZC?
 
Ik ben nog nooit in Sixsens geweest dus alvast excuses voor als deze vraag al eerder gesteld is....

Is het op zondag ook druk qua dames bij Sixsens?

Wat is de normale prijs in Sixsens voor een half uur incl. zoenen en PZC?
Ja hoor, net zo druk als op zaterdag.

Voor neuken + pzc zit je op 60,- bij veel dames (Beatrice bv) maar voor zoenen moet je vaak bijlappen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was er een blonde Roemeense met een groen lingerie setje aan. Ben haar naam kwijt, volgens mij heette ze Marie. Wilde een review schrijven over haar maar dan moet de naam wel kloppen

Ik zat vanmiddag bij SS in de tuin deze recensies te lezen toen er een mooie blonde dame in groene lingerie aan kwam lopen. Ik moest meteen aan je vraag denken Dave, dus maar even contact gemaakt. Ze heet inderdaad Marie en komt uit Roemenië. Hele natuurlijke verschijning! Zoals te verwachten viel met haar naar de kamer gegaan voor een uurtje. PMC (ze doet ook zonder zei ze), neuken, zoenen (niet gedaan) en massage. 2 x HP. Totaal €140 afgetikt. Misschien wat aan de prijs maar vond het wel waard. Ze babbelt leuk in het Engels. Terloops naar haar leeftijd gevraagd, wat 35 bleek te zijn. Overigens heeft ze wel een tattoo, maar die is niet overheersend. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring Dave!
 
Laatst bewerkt:
ik ben nooit in een saunaclub (of normale sauna) geweest maar wil voor het eerst SS gaan bezoeken. Misschien een naieve vraag maar ben je in SS behalve de badjas naakt? betekend dat in het zwembad naakt zwemmen, en wordt je dan geacht je badjas buiten het water en de sauna om te hebben of mag je ook naakt rondlopen? nu flink wat pagina's hier gelezen maar hier niet echt een antwoord op gevonden
 
ik ben nooit in een saunaclub (of normale sauna) geweest maar wil voor het eerst SS gaan bezoeken. Misschien een naieve vraag maar ben je in SS behalve de badjas naakt? betekend dat in het zwembad naakt zwemmen, en wordt je dan geacht je badjas buiten het water en de sauna om te hebben of mag je ook naakt rondlopen? nu flink wat pagina's hier gelezen maar hier niet echt een antwoord op gevonden
Buiten wordt er wel naakt in de zon gezeten. Verder een badjas. Er zijn andere club zoals Babylon waar je alleen een handdoek krijgt. Daar wordt er meer naakt in de zon gezeten en lopen de dames naakt
 
ik ben nooit in een saunaclub (of normale sauna) geweest maar wil voor het eerst SS gaan bezoeken. Misschien een naieve vraag maar ben je in SS behalve de badjas naakt? betekend dat in het zwembad naakt zwemmen, en wordt je dan geacht je badjas buiten het water en de sauna om te hebben of mag je ook naakt rondlopen? nu flink wat pagina's hier gelezen maar hier niet echt een antwoord op gevonden
Allereerst eens aan je NLs werken.
En je moet per se naakt zwemmen ja.
En boven moet je gezamenlijk douchen maar wat maakt het ook uit bij iedereen hangt er toch hetzelfde.
 
Allereerst eens aan je NLs werken.
En je moet per se naakt zwemmen ja.
En boven moet je gezamenlijk douchen maar wat maakt het ook uit bij iedereen hangt er toch hetzelfde.
Dat word altijd gezegd maar dat is zo niet hoor. Oké alle mannen hebben een penis en een zakje maar het verschilt wel heel hard.
Ik ben zelf ook zo, ik hou ook lieve mijn onderbroek aan moest ik naar deze saunaclub gaan.
 
Hoe werkt het eigenlijk in deze club? Je loopt in je badjas rond en de dames benaderen je dan? Heb je dan ook de keuze van de kamer
Je gaat zitten en de jagers komen op je af... Je kan ook wat rondkijken bij de bar en de leukere meiden aanspreken. Vraag altijd naar de prijs en of pzc erbij zit. Bij 'mama' halen jullie de sleutel op: let op dat je kiest voor een kamer en niet zo;n hondenhok/neukcabine. Qua kamers heb je niks te zeggen de ene is beter dan de andere.
 
Hoe werkt het eigenlijk in deze club? Je loopt in je badjas rond en de dames benaderen je dan? Heb je dan ook de keuze van de kamer

Jij betaald dus jij bepaald. Maar wel met respect voor iedereen in de club.

En de dames bepalen zelf met wie ze wel of niet op de kamer gaan. En zowel jij als de dame bepaalt of ze op de kamer willen blijven. Als 1 van de twee dat niet meer wil houd het op.

Jij mag ook precies bepalen naar welke kamer je wel of niet wilt.

Echter, als de door jou specifiek gewenste kamer niet beschikbaar is, moet je wachten tot die kamer weer vrij is. En dan hangt het van de door jouw uitgekozen dame af of die daar net zo lang op wil wachten als jij.
 
Als je nog nooit in een saunaclub bent geweest zoals @Kevkev dan is de keuze van de kamer wel het laatste waar je je zorgen over moet maken. Eens met CuriousHans, laat de dame gewoon kiezen. Zij weten echt wel wat de beste is van de beschikbare kamers. Eventueel kun je vragen om een kamer beneden als je niet teveel trappen wilt lopen, of een kamer met een raam als je graag even samen wilt roken.
 
Jij betaald dus jij bepaald. Maar wel met respect voor iedereen in de club.

En de dames bepalen zelf met wie ze wel of niet op de kamer gaan. En zowel jij als de dame bepaalt of ze op de kamer willen blijven. Als 1 van de twee dat niet meer wil houd het op.

Jij mag ook precies bepalen naar welke kamer je wel of niet wilt.

Echter, als de door jou specifiek gewenste kamer niet beschikbaar is, moet je wachten tot die kamer weer vrij is. En dan hangt het van de door jouw uitgekozen dame af of die daar net zo lang op wil wachten als jij.
Maar ik neem dat als een van de 2 niet meer op de kamer wilt blijven dat er iets verkeerd gezegd of gedaan geweest is voor de afgesproken tijd erop zit?
 
Maar ik neem dat als een van de 2 niet meer op de kamer wilt blijven dat er iets verkeerd gezegd of gedaan geweest is voor de afgesproken tijd erop zit?

Begrijp me niet verkeerd, verruit de meeste keren wil de man stoppen omdat hij "klaar" is. Of omdat hij niet langer wil blijven omdat hij niet (nog) een extra half uur wil betalen.

Maar soms is er geen klik of vind iemand dat hij/zij zich niet aan een afspraak houd en eindigd het om zo'n soort reden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan