Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil 1e week van mei een bezoekje brengen aan deze club omdat ik dan in de buurt zit. Is op een woensdag vanaf 16:00 uur een goed moment, of is dat al te laat in de middag?

En nog een extra vraag: in een normale sauna is het niet echt gebruikelijk om een stijve te krijgen, maar ik kan mij voorstellen dat dat in deze saunasclub wel kan gebeuren door alle mooie dames...komt dat veel voor en hoe wordt daar op gereageerd?
Gewoon gaan, het tijdstip is zeker prima.
 
een bezoekje van 30 mn in SS zal nooit minder zijn dan een bezoekje van 15-20 mn in een raambuurt.
Tenzij je een hele slechte dame uit kiest maar dat kan evengoed in een raambuurt gebeuren.
 
Misschien dat het meest belangrijke verschil dan nog niet eens genoemd is (wat mij betreft); de Franse massage. Die gebeurt bij de meeste dames in SS zonder condoom in de standaard prijs van 60 euro. Wél goed afspreken met de dame vooraf overigens.
 
Buiten dat tijdverschil geven de meeste in ss een pijpbeurt zonder condoom ,kan je verschillende posities doen, tongzoenen veel dames en, kan je uitvoerig likken en soms vingeren en er zijn erbij die likken je kont voor totaal 60 euro.
Achter het raam krijg je niks van dit alles voor 50 euro
in al die jaren heb ik dat nog nooit meegemaakt voor de basistarief.
 
Dit is dan zeker een andere Denisa dan die ik in mijn lijstje heb vermeld.
De Denisa die ik ken is jong, blond, slank, erg mooi en helemaal naturel…

@Bill1990 : zou het kunnen dat de Denisa die jij kent ook onader een andere naam gekend is?
 
Zijn er ook dames die plassex gevend en nemend in de mond doen sperma slikken en ass to mouth?
Plassex geven wel. Ze nemen een stapel handdoeken mee waar jij op moet gaan liggen.
Klaarkomen in de mond doen er ook diverse. Sperma dan doorslikken doen er maar heel weinig. Ik ken er 1 die er niet meer werkt, maar er zijn er vast nog wel. Ik vraag er nooit naar, dus ik kan geen namen noemen.
Voor al deze diensten een kwestie van vragen.
Ass to mouth kun je denk ik wel vergeten, net zoals plassex ontvangen. Dan kun je beter privé een dame op kinky zoeken, alhoewel ik vermoed dat in veel gevallen ook al is het aangevinkt, je in de praktijk een verhaal te horen krijgt dat zij niet de advertentie hebben gezet en dat ze het niet doen.
 
Ja hoor neem zelf altijd mijn laptop mee naar binnen. Als ik een spoed telefoontje krijg dan kan ik even ernaar kijken met de laptop in de buitenlounge (buiten onder de overkapping)
 
Haha kun je ook teams meetings houden ….
De laatste keer dat ik er was, was iemand in de tuin met een headset op met zo microfoontje eraan (gamers headset) zeker 1u lang aan het bellen voor werk in de tuin op en af lopend.

Je moet wel oppassen in de zomer hiermee. Heb ook eens een keer zitten bellen buiten in de zomer en als de dames merken dat het voor werk is gaan sommige expres teksten hard schreeuwen bij je in het Roemeens of Bulgaars in de buurt van je telefoon met de hoop dat de ander denkt huh waar is hij.
 
Je moet wel oppassen in de zomer hiermee. Heb ook eens een keer zitten bellen buiten in de zomer en als de dames merken dat het voor werk is gaan sommige expres teksten hard schreeuwen bij je in het Roemeens of Bulgaars in de buurt van je telefoon met de hoop dat de ander denkt huh waar is hij.
Het zou fijn zijn als er een ruimte was waar je kan bellen zonder omgevings geluiden. In de winter kan dat in de tuin. Ik heb wel eens in de kamer een telefoontje beantwoord maar dat kan alleen omdat ik mijn vaste dame kan vertrouwen
 
Als er een rustige ruimte is dan lijkt het mij geen probleem, vroeg me alleen af of dat een beetje normaal was. Ik heb namelijk nog wat rapporten die af moeten maar wil wel gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan