Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
daar voelen ze zich kennelijk net zo ongemakkelijk bij

Sommige vrouwen doen dat "uit principe" niet..

Sommige vrouwen doen het omdat ze niet "afgewezen" willen worden.. ze ervaren dat als gezichtsverlies voor zichzelf of tegenover de andere vrouwen..

Sommige vrouwen hebben op bepaalde dagen al genoeg vaste klantjes en wachten daar gewoon op...

Sommige vrouwen stappen alleen op bepaald soort mannen af, van bepaalde nationaliteit, blank, zwart, dik, dun, jong, oud..

Sommige vrouwen hebben die dag al te vaak nee of "maybe later" gehoord..

etc etc..
 
Laatst bewerkt:
Hoe spreek je de dames normaal gesproken aan en hoe bespreek je de eventuele services? Ik ben afgelopen week eens binnengewipt maar vond het redelijk ongemakkelijk.

Van de ene kant heb je dames die meteen naar je toekomen (en soms erg opdringerig zijn, daar heb ik geen zin in) En van de andere kant heb je dames die rustig afwachten en ergens zitten. Ga je er gewoon langs zitten en begin je een gesprekje of ge je meteen voor de 'wat bied je aan'?
Begin niet aan diepte interviews en doornemen van service. De dame in kwestie zal daar geen beter gevoel bij krijgen en overschakelen op automatische piloot. Zie je een leuke dame, neem ze op de kamer en probeer ze uit. Valt het tegen, dan is dat zo. Volgende keer beter, je bent hoogstens 60 € kwijt, geen man overboord.
 
Een voormalig lid schreef dat men beter niet op upsellende dames in kan gaan, omdat het snel de norm zou kunnen worden. Knutje antwoordde:
Heb zo'n 10+? verschillende dames mee op de kamer gehad in SS. Geen enkele bood me pzc tegen meerprijs aan.
Dat was afgelopen zomer.

Kan iemand misschien een update geven over pzc, tz en upselling bij Sixsens? Is het nog steeds overwegend pzc en tz in de 60p30? Thanks.
 
- Voor corona heb ik in de SS nooit extra moeten betalen voor pzc, en ook nooit extra betaald voor tz, al doe/wil ik dat (tz) niet met elke dvp.
- Na corona lijkt me er toch veel veranderd te zijn. Ben uiteindelijk zowat een volle drie jaar niet geweest naar de SS, tot ik vorig jaar verschillende keren ben geweest. Heb gemerkt dat ik bijna altijd extra moet betalen voor pzc en zeker voor tz. Ofwel vraag ik dat altijd aan de 'verkeerde' vrouwen sinds 2022??
Er is veel veranderd vind ik, vooral door de 'wet van vraag en aanbod' vermoed ik. Bijv. dat de YY gesloten is (dat was al voor corona denk ik, maar dan wel niet zo lang ervoor) en er dus in Nederland geen concurrentie meer is voor de SS, Dat beseffen de dvp's (en zeker hun 'vriendjes') natuurlijk ook dus wat vroeger bij iedereen (of bij bijna iedereen) standaard was, is (of lijkt op zijn minst) niet meer het geval te zijn.
- Heel af en toe zeg ik dat eens tegen een dvp; dat het (pzc en tz) vroeger in de SS standaard was. Maar daar reageren ze dan heel laconiek op, in de trant van "with me it's extra".
- We leven in een vrije wereld (enfin relatief toch in de lage landen en West-Europa ivg met veel andere landen) dus ja, als ze meer vragen en ik wil persé pzc en evt. ook tz dan ga ik daar niet over discutiëren. Ik ga zelf ook niet voor een appel en een ei werken.
- Waar ik me meestal bevind (en dus ook meestal naar dvp's ga) is de norm 100p30 en 150 of 200p60. Daarbij is pzc naar schatting 50% inbegrepen en tz veel minder, tot meestal niet mogelijk of 'trekt het op geen ballen'. Dus voor mij zijn de tarieven in de SS niet 'duur'. Ik heb wel meer moeite met de toegangsprijs. Als de YY niet gesloten was zou het misschien niet zover gekomen zijn, al hadden ze natuurlijk gemakkelijk kunnen afspreken (duopolie) om allebei 70€ te vragen. Kosten van voeding, verwarming, personeel (vermoed ik), etc. is natuurlijk ferm gestegen. Dus die prijsstijging(en) in de loop der jaren is uiteindelijk ver van abnormaal.
 
Laatst bewerkt:
De dames proberen inderdaad tegenwoordig veel vaker iets extra te verdienen. Tegelijk is bij de meesten PZC nog steeds inbegrepen. Een ruime helft van de dames biedt TZ aan. Er zijn ook dames die dat bijna bij niemand doen en wel bij enkele goede vaste klanten. Lees hier of op een ander forum de dames recensies en je weet wel bij wie je moet zijn.
Er zijn 3 clubs waar het % dames dat TZ en PZC aanbieden hoger is (Sky, Venus en Babylon). Maar er zijn zoveel meer dames in Sixsens dat het aantal dames dat TZ en PZC aanbiedt in Sixsens beduidend groter is dan de aantallen in welke andere club in de buurt dan ook.
 
Laatst bewerkt:
- Voor corona heb ik in de SS nooit extra moeten betalen voor pzc, en ook nooit extra betaald voor tz, al doe/wil ik dat (tz) niet met elke dvp.
- Na corona lijkt me er toch veel veranderd te zijn. Ben uiteindelijk zowat een volle drie jaar niet geweest naar de SS, tot ik vorig jaar verschillende keren ben geweest. Heb gemerkt dat ik bijna altijd extra moet betalen voor pzc en zeker voor tz. Ofwel vraag ik dat altijd aan de 'verkeerde' vrouwen sinds 2022??
Ik kan niet zeggen dat ik dezelfde ervaring heb. Meeste dames met wie ik kamer bieden PZC gewoon aan. Ook enkele van de nieuwere dames.

Me TZ heb ik de ervaring dat je het moet opbouwen. Ik bedoel de eerste sessies is het meestal voorzichtig maar als je ze beter leren kennen gaan de remmen los.

Best dus een eerste kamer niet als maatstaf mag gebruiken maar vooral aanvoelen of de klik er is.

Het is ook geen geheim dat verschillende dames hun services aanpassen aan de duur van de kamer.
 
Ik zat een paar maanden terug met dezelfde idee. Specifiek dat upselling quasi de norm was geworden. Hoewel ik die mening ondertussen wel wat nuanceer, lijkt het er mij wel op dat er gewoon een terug val is van sauna bezoekers in het algemeen. Dit resulteert aan aanbod zijde voor wat frustratie of toch met de (beperkte dames) waar ik afgelopen maanden mee heb gekamerd. Hierdoor maken ze er inderdaad dan ook geen geheim meer van meer te willen vragen voor (nieuwe) klanten die ze niet kennen.
Zeker daar ook voor hen binnenkort de inkom prijzen gelijkgetrokken worden aan die van de heren. Enige assertiviteit om de "oude" prijzen/service te bekomen zal dus nodig zijn. Zeker daar er blijkbaar ook voldoende heren zijn die geen problemen hebben om meer te betalen.

Als ik persoonlijk het vergelijk maak met afgelopen vrijdag kan ik het ze langst één kant niet kwalijk nemen, voor een vrijdag (tussen 18h en 12:30 aanwezig) vond ik de (beren)opkomst maar vrij pover, waarbij blijkbaar dan ook nog niet iedereen kamert (aldus enkele dames) maar enkel gebruik maakt van de infrastructuur.
Hoewel dit natuurlijk zorgt voor een "gevulde" club indruk, vond ik de sfeer maar vrij tam (voor een vrijdag avond). Komt nog bij dat om 12h het oude gedeelte al afgesloten werd voor kamer bezoek, (we moesten onder maar kameren, want de bovenste kamers waren reeds gepoetst) wat ik toch wel een domper vond, voor hun premium prijs had ik toch verondersteld tot sluitingstijd gebruik te kunnen maken van alle faciliteiten.

Soit, ik klink allicht als een oude knar die de vergelijking maakt met enkele jaren geleden toen de club nog open was tot 3h en er in het weekend toch wel een heel andere sfeer hing. Mogelijks was afgelopen vrijdag geen goede vergelijkingsbasis. Maar ik kan me niet van de mening ontdoen dat heel het SC gebeuren toch aardig wat van zijn pluimen heeft verloren, als ik zulke (in mijn ogen) mindere momenten al moet noteren bij een club met een prima infrastructuur en grote dames line-up...

Allicht tijd voor een pauze of enkele andere clubs om me terug wat te herbronnen en aan mijn referentiekader te werken ;-)
 
Als ik persoonlijk het vergelijk maak met afgelopen vrijdag kan ik het ze langst één kant niet kwalijk nemen, voor een vrijdag (tussen 18h en 12:30 aanwezig) vond ik de (beren)opkomst maar vrij pover, waarbij blijkbaar dan ook nog niet iedereen kamert (aldus enkele dames) maar enkel gebruik maakt van de infrastructuur.

idd een veelgehoorde opmerking van de dames. Daarbij ook dat er (te) veel dames zij in verhouding met kamers.

Ik sluit zo'n gesprek meestal af met te vragen welke schoenen, makup, parfum,..... ze afgelopen week gekocht heb. Dan merk ik dat het nogwel mee valt met die inkomsten..

Ik heb ook mijn aantal bezoeken verminderd omdat ik ook wel de mindere sfeer ervaar... we zullen in het voorjaar zien of het winterblues waren
 
Kosten van voeding, verwarming, personeel (vermoed ik), etc. is natuurlijk ferm gestegen. Dus die prijsstijging(en) in de loop der jaren is uiteindelijk ver van abnormaal.
Als je hoort wat bakkers tegenwoordig aan energie betalen, daar zal deze club met sauna's die de hele dag aanstaan en warme douches die de hele dag gebruikt worden, plus verwarming op alle kamers, niet voor onderdoen inderdaad...
Daar gaan een heleboel entree's aan verloren voordat er winst gemaakt gaat worden vrees ik... zelfs nu het 70 is...
 
Dit station wordt maar beperkt aangedaan met een niet al te beste dienstregeling. Vanaf bijvoorbeeld Venlo moet je alsnog eerst naar dusseldorf, om vervolgens richting het noorden te gaan. Ben je alsnog 2 en een half uur kwijt.
Anders een keer op dit forum posten als je wilt gaan. Misschien gaat nog iemand die je mee wil nemen.
 
Zou goed kunnen. Het zuiden van Nederland is op wintersport of aan het Carnavallen. Ook in België en Duitsland zijn er mogelijk mensen carnaval aan het vieren. Maar zo druk is het niet meer in het weekeinde. Amper wachttijden en de maximale kamertijd van een uur heb ik ook al lang niet meer mee gemaakt.
 
Om de carnavaltsterreur te ontwijken gister langs geweest. Gelukkig weinig heren dankzij dit gebeuzel en een ruim aanbod aan dames. Helaas geen echte toppers ertussen ik zou er met moeite 5 kunnen vinden die me aanspreken. Een hoop olietankers ook waar je omheen moet zien te banjeren de hele tijd want ze willen maar al te graag bij je aanmeren.
Enfin gekamerd met Ruby: een leuke meid met mooie looks alleen wat teveel make up en een rare wrat bij haar neus? Mweh verder een prima tijd gehad voor een zacht prijsje dus veel goeds. Helaas geen krap kutje voor zo'n jong meisje.
De kamer erna met Marissa die 100,- vraagt voor een half uur?? Wat een uitmelkerij maar goed ik ging er vanuit een nog betere ervaring te krijgen daarvoor. Dit was het niet echt. Dame is aantrekkelijk maar toch al 33 en komt ook wat hautain over bij me. Mooie natuurlijke schoonheid verder maar op de kamer niet veel bijzonders. Pijpwerk zc was helemaal niet diep en met weinig gevoel. Ik miste echt een klik bij haar en het voelde meer als afwerkerij. Haar Engels is al helemaal niet veel bijzonders en dan blijft het bij superficial conversations waar je snel op uitgekeken blijft.
Voor mij pas HHG in de lente in de winter spreekt de club me minder aan.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren heb ik een erg leuke dag gehad in Sixsens. Ik had een erg rustige dag verwacht vanwege Carnaval. Uiteindelijk was het wel iets rustiger dan een normale zaterdag, maar toch nog behoorlijk druk en er ontstonden soms wachttijden voor de kamer. Gelukkig niet erg lang, ca 15 minuten of zo. Er was een lekkage bij de douches op -1, dus die ruimte werd opnieuw gekit en was gesloten. Daarom konden we op de eerste en tweede verdieping douchen en was het toegangspoorttje naar boven open gezet.
Om 11:10 uur reed ik de parkeerplaats op, parkeerde mijn auto en ging naar binnen. Colinda gaf mij weer zeer vriendelijk in ruil voor €60 een badjas. Na het omkleden haalde ik een ontbijt van het weer zeer ruim voorziene ontbijtbuffet. Dat eet ik meestal op het overdekte terras. Net toen ik het ontbijt op had kwam Cateleya het terras inlopen. Ze is net terug van vakantie en zeer populair, dus ik vroeg haar maar meteen of ze tijd voor me had. Zo werd ik de eerste klant van haar die dag. De kamer was weer een zeer goede met deze leuke en knappe jongedame die haar derde plaats in de Miss Sixsens verkiezing een uur lang weer volledig waarmaakte.
Na het douchen heb ik nog een donut van het buffet gegeten en ging ik de bar in om een hele serie bekende dames en heren te begroeten. Kudo's voor Gaby die in een erg leuke piratenvermomming de klanten van drankjes stond te voorzien! Een tijd bijgepraat met bekende beren M. en M. En langzaam werd het tijd voor mijn tweede kamer. Keuzestress. Het was nog vrij rustig dus er waren veel dames beschikbaar. Mona was net terug van vakantie en zag er weer prachtig uit. Maar uiteindelijk gekozen voor een trio met Vanessa (nummer 4 van de Miss Sixsens verkiezing en onbetwiste pijpkoningin) en Lulu. Vraag me niet waarom. Dat werd ook weer een toptrio! Rustig beginnen tussen beide dames is zeer ontspannend. Lulu zoenen en ondertussen gepijpt worden door Vanessa, veel beter wordt het niet! Na diverse positiewisselingen het condoom gevuld en ik kan weer een hele tijd teren op deze mooie herinnering.
Na het douchen stond de Sushi klaar. Daar wat van opgeschept en op het terras opgegeten. Gevolgd door 2 mandarijntjes van de grote fruitschaal. Als snacks stonden er frikandellen, kipnuggets (nieuw geloof ik) en bamiblokken. Maar ik heb het bij de sushi gelaten. En het werd tijd voor ontspannen in de jacuzzi gevolgd door een douche om het chloor van mij af te spoelen.
In de bar een afspraak gemaakt met de Duitse Lea voor na het eten. Een bekende ijsbeer wees mij op Oekraïense Nathalie. Volgens hem had ze goede recensies op het Franstalige forum. Ik had haar nog nooit gezien en ik besloot een praatje met haar te maken. Ze werkt al anderhalf jaar in Sixsens, maar alleen door de week. Tsja door de week moet ik geld verdienen voor de dames 😉 dus vandaar dat we elkaar nog nooit gezien hadden. Het werd een prima half uur ook weer met volledige Sixsens service. Zie het bericht in het dames topic. En na de douche was het etenstijd. De steak smaakte weer prima net als de bloemkool met een lekkere kaassaus. Maar ook op het buffet is de keuze wel zeer uitgebreid. Bekende voedselcriticus M. deed alle hoofden draaien toen de kok hem persoonlijk een steak aan tafel kwam serveren.
Op het terras heb ik de recensie over Nathalie geschreven. Altijd handig als de herinnering nog vers is. Terug in de bar wilde Lilly weten wat ik in de zakken van mijn badjas had. En ze vertelde mij dat ze op basis van wat Adelina haar had verteld nu toch met mij naar de kamer wilde. Iets wat ze eerder niet zag zitten vanwege de omvang van mijn Barokkar. Tsja dat is iets wat nog even zal moeten wachten want ik had de afspraak met Lea al staan.
Lea kwam mij ophalen. Het was onze derde keer samen en de kamers worden steeds intenser. Het was weer een super uur met deze fraaie lange dame. Maar dat was nog niet het einde van mijn dag. Toen ik terug kwam in de bar om mijn vochtniveau weer wat aan te vullen was daar een partysfeer ontstaan! Coyote Ugly achtige taferelen met Alev die topless wild stond te dansen op een hoge bank en 7 vriendinnen om haar heen waar ook de topjes naar beneden gingen. Een dansende Crystal en Mary. En de Bulgaarse dames die dit niet op zich lieten zitten en ook meest topless bij de DJ hun feestje stonden te vieren. Een beer was kennelijk zo opgewonden van dit optisch geweld dat hij besloot op de verhoging met een dame te gaan sexen. Kortom een supergeile afsluiting van een erg leuke dag!

Grappig om het verhaal over dezelfde dag van Peter89 te lezen die het heel anders ervaren heeft. Dat hij geen toppers zag, terwijl bijvoorbeeld naast de hierboven genoemde dames ook Anja, Alexis, Erika, Stefanie, Nikki en Jennifer er waren. Ook sloopkogels Nancy en Natasha waren er, maar ik kan me goed indenken dat zij niet bij iedereen in de smaak vallen. Zo zie je maar hoe de beleving kan verschillen.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik terug kwam in de bar om mijn vochtniveau weer wat aan te vullen was daar een partysfeer ontstaan! Coyote Ugly achtige taferelen met Alev die topless wild stond te dansen op een hoge bank en 7 vriendinnen om haar heen waar ook de topjes naar beneden gingen. Een dansende Crystal en Mary. En de Bulgaarse dames die dit niet op zich lieten zitten en ook meest topless bij de DJ hun feestje stonden te vieren. Een beer was kennelijk zo opgewonden van dit optisch geweld dat hij besloot op de verhoging met een dame te gaan sexen. Kortom een supergeile afsluiting van een erg leuke dag!

Grappig om het verhaal over dezelfde dag van Peter89 te lezen die het heel anders ervaren heeft. Dat hij geen toppers zag, terwijl bijvoorbeeld naast de hierboven genoemde dames ook Anja, Alexis, Erika, Stefanie, Nikki en Jennifer er waren. Ook sloopkogels Nancy en Natasha waren er, maar ik kan me goed indenken dat zij niet bij iedereen in de smaak vallen. Zo zie je maar hoe de beleving kan verschillen.
Ik heb wat gemist gisteren, maar ja ik ben er nooit op zaterdagavond. Peter89 verbaasd mij ook, in ieder geval heeft hij dan Mona over het hoofd gezien ... . Die 100 euro waar Peter89 het over heeft kan ik trouwens ook niet plaatsen.
 
Ervaringen kunnen inderdaad erg verschillen, het is maar wat je zoekt. Zelf vind ik Ruby erg leuk, ondertussen ook al 11 keer mee gekamerd waarbij ze nog nooit make-up op had. Blijkbaar houdt ze dat voor op zaterdag en dan ben ik er nooit.
Met Marissa op korte tijd ook al 4 keer een uur mee op de kamer geweest. Voor mij één van de meest sensuele dames in SS en een prima clic mee. Normaal doet ze geen 30 minuten, althans niet op vrijdag maar in het weekend dus blijkbaar wel. Mocht ze ook nog zoenen stond ze onmiddellijk in mijn top 3…
 
Ervaringen kunnen inderdaad erg verschillen, het is maar wat je zoekt. Zelf vind ik Ruby erg leuk, ondertussen ook al 11 keer mee gekamerd waarbij ze nog nooit make-up op had. Blijkbaar houdt ze dat voor op zaterdag en dan ben ik er nooit.
Met Marissa op korte tijd ook al 4 keer een uur mee op de kamer geweest. Voor mij één van de meest sensuele dames in SS en een prima clic mee. Normaal doet ze geen 30 minuten, althans niet op vrijdag maar in het weekend dus blijkbaar wel. Mocht ze ook nog zoenen stond ze onmiddellijk in mijn top 3…
Tsja eigenlijk belachelijk om 100,- te vragen met niet eens zoenen erbij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan