Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel. Ze hebben er maar liefst 2. Dingetje is om ze aan te krijgen. Soms zitten ze namelijk niet in het stopcontact gestoken en moet je dat zelf doen. Verder moet je behalve de knoppen op de haardroger aanzetten, ook de sensor vasthouden. Anders gaat ie niet draaien.

Als Ik me niet vergis ligt er ook een pot gel.

Na goed zo een 5 jaar wil ik de 6S nog eens een bezoekje aandoen. Echter kan ik me helemaal niet meer herinneren of er haardrogers zijn voor de mannen?
Beetje een vreemde vraag misschien, maar ik wil komen met de moto en dan is de hele dag rondwandelen met een "helmkop" knap vervelend.
 
DUIKEN

Op de 20e van de 9e weer es trek in een stukje haring. In plaats van om de hoek, ging ik die helemaal in het zuiderlijkste puntje van het land zoeken...
Des te lekkerder smaakt het na zo een lange reis. Net als de verse omelet en andere lekkernijen in deze club.

En dan heb ik het nog niet eens over de dames ;)
Wat die waren er ook in grote getale. Ik vermoed zo een 30 a 40 stuks.
Zelf me heerlijk laten verwennen tijdens een kamer met Adriana, evenzo tijdens een kamertje met Lisa.
Marissa vond ik een stijlvolle dame die beetje afhoudend is. Volgens mij wilt ze eerst kijken/aanvoelen of er een klik is. Eenmaal aanwezig was het heerlijk verwennerij op een rustige sensuele manier tijdens de kamergang.

Tussendoor ook genoten van hun uitgebreide wellness die allemaal goed op temperatuur waren. Alleen door het ongeplande vele kameren was ik niet meer aan het zwembad toegekomen. Ik was echt van plan na de laatste mislukte poging met pech er die keer in te DUIKEN. Maar daarvoor in de plaats dook ik telkens tussen de benen van een dame...

En niet de minste, met Kinga uitgebreid gepannenkoekt met jacuzzi en al. Geweldig van elkaar genoten.

Spotte ook nog de slanke Roemeense met brilletje die ik lang niet meer was tegengekomen. Hebben elkaar oms de beurt geweldig verwend.

Sixsens is toch wel een favoriete club van me met hun uitgebreide wellness, buffet en line up. Uiteraard is de happy hour entree ook mooi meegenomen. Hoop er gauw weer te komen.
 
Dat is er ook wel serieus lastig aan. Voor mij is het 2,5 uur enkele reis. Ik zou heel graag vaker gaan, maar zie dat maar eens te plannen zonder thuis vragen te krijgen. Aan de andere kant dus ook maar goed dat het ver weg is 😂
 
Ben alleen bang dat ik er niet veel vaker ga komen. Woon zelf in Friesland dus het is niet bepaald om de hoek. Was gister voor een zakenafspraak in Duitsland en reed er zo goed als langs.
Och alles is relatief , Ik woon een half uurtje van SS maar ga ook graag soms in de winter naar schaatswedstrijden in Thialf. Misschien een keertje woningruil in een weekend .:)
 
Och alles is relatief , Ik woon een half uurtje van SS maar ga ook graag soms in de winter naar schaatswedstrijden in Thialf. Misschien een keertje woningruil in een weekend .:)
Oja dat is een goed idee. Het is wel aan te raden de handleiding van mijn vrouw eerst aandachtig door de te lezen. Zou ik hem je mailen?
 
Ik ben al lang niet meer daar geweest. De laatste keer voor corona maar plan binnenkort nog eens een bezoekje. Vroeger stond er bij binnenkomst een betaalautomaat waaraan je kan pinnen. Op de transactie stond iets van Vaals. Dus niet terug af te leiden naar de club maar wel naar de gemeente Vaals... Beter thuis in de buurt pinnen.
 
Hoi,
Ik ga morgen een bezoekje brengen. Kun je met pin de entree betalen? En zo ja, wat staat er op je afschrift? Anders ga ik nog wat pinnen thuis in de buurt😉
Ja je kunt ook de entree pinnen. Je betaalt dan €0,50 extra. Op je afschrift staat dan "X-actor Lemiers"
De pinautomaat in Sixsens kun je zonder toeslag gebruiken, maar wel tot een beperkt bedrag (ik meen €200-€250 of zo). "WOP Cash Vaals" staat er dan op je afschrift.
 
Goedeavond mede ijsberen,

Graag wil ik morgen of vrijdag in ochtend hier naar toe gaan, 2 vragen zijn er vanaf openingstijden ook al genoeg dames en zijn er tv schermen die voetbal uitzenden ivm wk?
 
Precies op de openingstijd zijn er nog niet veel dames, maar er zijn er altijd een handvol. Vanaf een uur of 12 zijn er meer dan genoeg dames. Dus kijk het even rustig aan en pak een ontbijtje. Ik ben er zelf meestal iets voor 11 uur.
Ja je kunt voetbal kijken op een groot scherm op het overdekte terras tegenover de receptie en op een groot scherm in de bar op -2. Tijdens de voetbal is er vaak een hogere beschikbaarheid van dames, dus een goede tijd om met je favoriete dame de kamer op te gaan :) :)!
 
Precies op de openingstijd zijn er nog niet veel dames, maar er zijn er altijd een handvol. Vanaf een uur of 12 zijn er meer dan genoeg dames. Dus kijk het even rustig aan en pak een ontbijtje. Ik ben er zelf meestal iets voor 11 uur.
Ja je kunt voetbal kijken op een groot scherm op het overdekte terras tegenover de receptie en op een groot scherm in de bar op -2. Tijdens de voetbal is er vaak een hogere beschikbaarheid van dames, dus een goede tijd om met je favoriete dame de kamer op te gaan :) :)!
dankjewel ben benieuwd! word 1ste keer een fkk bezoeken. wel geruime ervaring met dvp en huizen in nederland maar dit word voor mij de 1ste keer.
 
dankjewel ben benieuwd! word 1ste keer een fkk bezoeken. wel geruime ervaring met dvp en huizen in nederland maar dit word voor mij de 1ste keer.
Sixsens is geen FKK. FKK betekent dat de dames geheel naakt rondlopen. Sixsens is een saunaclub waar de dames in sexy kleding/lingerie rondlopen en sommigen topless. FKK "in de buurt" zijn Babylon en Venus in Hamminkeln op de meeste dagen. Maar dat mag de pret niet drukken, met de uitgebreide en gevarieerde line-up in Sixsens ga je vast keuzestress krijgen qua dames en de zeer uitgebreide wellness staat garant voor een dag op en top relaxen.
 
De entreeprijs gaat per 1 januari met €5 omhoog. Dus tot half 12 €60 en daarna €70 entree. En het (weinig bekende) 75 minutentarief gaat naar €50.
Ze doen maar hé. Ik weet het dat is maar 5.00 € maar toch op termijn zal zich dat wreken vrees ik waar de dames het slachtoffer van gaan worden. Nog geen eeuwigheid geleden was het nog 50.00 € volgens mij. Indien de dames dan ook nog eens een prijsverhoging gaan toepassen ja dan begint het stilletjes aan toch door te trekken in menig mannen hunne portemonnee. Ook moet de club oppassen dat ze op termijn hun eigen graf niet aan het graven zijn. Ik vermoed dat het wel op de drukke dagen ( donder-vrij- en zaterdag) geen of bijna geen invloed zal hebben op het klantenbestand. Maar voor in het begin van de week denk ik toch wel met dat men daarbij minder klanten zal hebben en dat word op termijn minder dames wegens te weinig verdienen. Zo zou men bij Sixsens wel eens in de negatieve spiraal kunnen geraken hoor voor de eerste helft van de week.
We zien wel. Toch raad ik de directie aan om toch een beetje voorzichtig te zijn met het duurder worden. Soms kan men beter kiezen om een beetje minder te verdienen dan nadien helemaal niets meer. Het zal het lot zijn van een kleine zelfstandige mijn gedacht. Natuurlijk de directie kent zijn eigen zaak het best indien men al zonder of met te weinig winst werkt kan men niet anders dan het duurder maken van inkomgeld.
 
Volgens mij houden ze het al bescheiden. Zeker als je kijkt naar de prijsstijgingen in de horeca en de gestegen energieprijzen. Babylon en Golden Gate zaten al langer op €70 entree. Ook andere clubs in Duitsland hebben hun entree verhoogd.
Maar je zou wel eens gelijk kunnen krijgen. We gaan het mee maken. Er zijn zoveel clubs dicht en er zijn ook clubs die slecht lopen. Ik vraag me altijd af waar al die mannen gebleven zijn die voorheen in GT, YinYang of Living Room zaten? Ik ben in ieder geval blij dat Sixsens goed draait, want dat betekent dat er ook veel dames zijn. Dus ik ga zelf gewoon 1 januari weer. Er komt een buikdanseres die ook op het feest was. Ik vond haar niet zo bijzonder, maar ze kreeg de dames wel aan het dansen en toen volgden de heren even later ook. Dus het wordt in ieder geval een leuke Nieuwjaarsdag!
 
Eten en drinken heel de dag door en gebruik van de welness die bestaat uit een jacuzzi en diverse sauna's.
Dames apart betalen 60 voor een half uur en 120 voor een uur.Speciale opties zijn apart te bespreken met de dame.
Prima club verder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan