@Gewoonboef007 ik ben 1 van die mannen die regelmatig massages geeft. De dames komen naar mij toe als ze een massage willen. Soms in de bar (vooral als het de bovenkant van de rug en nek is), soms in de kino. Maar zo'n massage is een echte massage, ik zit niet aan hun geslachtsdelen. Ik ga daarna ook niet met hen naar de kamer. Het zijn vooral dames waarmee ik nooit of hooguit 1 keer naar de kamer ben geweest bedenk ik me nu. Maar ook wel dames waarmee ik regelmatig kamer. Gisteren bijvoorbeeld Mary (waarmee ik een paar jaar geleden 1 keer op de kamer ben geweest). Ze vertellen aan elkaar door dat ik goed masseer. Een dame die ik voor de zoveelste keer masseerde, vond zelfs dat ze me onderhand een keer moest betalen en haalde €20 uit haar locker. Die heb ik geweigerd. Er zijn nog 2 mannen die regelmatig gevraagd worden door de dames. Ik heb tegenwoordig ook altijd watergebaseerde massagegel bij me. De dames willen geen olie in hun haar.
Als jij dat als onbekende graag doet, dan zul je de dame mee naar de kamer moeten nemen en dan kun je daar beginnen (of eindigen) met een massage. Dat is dan in door jou betaalde tijd. Dat zullen ze zeker waarderen. Als het ze goed bevalt, dan zullen ze jou misschien ook buiten de kamer vragen.