Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aanstaande vrijdag stijgt het kwik boven de 30 graden dus heeft deze (b)heer het idee om nog eens te ijsberen 🐻‍❄️

Wie gaat ook voor een dagje paradijs en kan ik tegen het lijf lopen?
Was er 2 zaterdagen geleden en toen was het 26 graden en was echt niet te doen beneden bij de bar. Ik hoop echt dat ze dat gaan fiksen, want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik niet ga meer als het boven de 24 graden word. Gelukkig heeft kamer 23 wel een airco weet ik toevallig.

Was er 2 zaterdagen geleden en toen was het 26 graden en was echt niet te doen beneden bij de bar. Ik hoop echt dat ze dat gaan fiksen, want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik niet ga meer als het boven de 24 graden word. Gelukkig heeft kamer 23 wel een airco weet ik toevallig.
Alle kamers op -1 en -2 hebben koeling, maar dan moeten ze die natuurlijk wel aan zetten. De dames klagen ook af en toe dat het daar te koud is. Het is kennelijk niet altijd even makkelijk te regelen. Daarnaast zijn er nog een aantal kamers met airco zoals 7, 12 en de VIP rooms.

al die tijden dat ik sixsens bezocht heb en dat zijn er veel was het in de bar niet te warm en te koud . het is niet te hopen dat ze nu op de airco bezuinigen door de verlaagde intree van 50 euro voor 12 uur en 60 euro na 12 uur maar dat lijk mijn stug

Terug
Bovenaan Onderaan