Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand meer info? In mijn geval: ik kom altijd vanuit België via de E314 in Maasmechelen Nederland binnen en rijd zo tot de Sixsens. Kom ik op dit stuk (vanaf de grens tot Lemiers-Vaals) wegwerkzaamheden tegen?
Er is voorlopig geen weekend afsluiting meer. Dus je kunt via de normale route naar Sixsens. Die werkzaamheden zijn nog lang niet klaar. Dat hele stuk is de maximum snelheid nog 90 km/u. Als je deze link bewaart, dan kun je altijd het laatste nieuws over dit project lezen.
Ben dus gisteren daar gepasseerd op weg naar de Sixsens. Heb op en rond het knooppunt Kerensheide (waar de A76 kruist met de A2) nergens iets opgemerkt van werkzaamheden die onvoltooid of gepland zijn. Nergens hopen zand, materiaal, bulldozers, etc.
De snelweg A76 zelf, zoals ik al ~10 jaar gewoon ben, nog steeds 100% picobello in orde. Itt tot wat we in België hier en daar gewoon zijn