Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn de werkzaamheden op de A2 in omgeving knooppunt Het Vonderen - Kerensheide intussen gedaan? Iemand had dit in november gepost en ik had dit gesaved in mijn bookmarks: https://www.a2vonderenkerensheide.n...-november-a2-weekendafsluiting-midden-limburg Er is sprake van zeven weekendafsluitingen tem 2029.

Iemand meer info? In mijn geval: ik kom altijd vanuit België via de E314 in Maasmechelen Nederland binnen en rijd zo tot de Sixsens. Kom ik op dit stuk (vanaf de grens tot Lemiers-Vaals) wegwerkzaamheden tegen?

Ben dus gisteren daar gepasseerd op weg naar de Sixsens. Heb op en rond het knooppunt Kerensheide (waar de A76 kruist met de A2) nergens iets opgemerkt van werkzaamheden die onvoltooid of gepland zijn. Nergens hopen zand, materiaal, bulldozers, etc.

De snelweg A76 zelf, zoals ik al ~10 jaar gewoon ben, nog steeds 100% picobello in orde. Itt tot wat we in België hier en daar gewoon zijn 😬

Ter illustratie: https://topgear.nl/autonieuws/welk-land-heeft-de-beste-wegen-ter-wereld-2024-en-slechtste/
- Nederland: zilver!
- België 61st op 119 landen, shame on us!

De A76 is inderdaad prima. De vraag ging over de A2. Daar gaan de werkzaamheden nog wel even duren. Volgens de planning tot 2029. Maar voorlopig 90 rijden en geen weekeind afsluiting meer. De laatste viel trouwens erg mee. Alleen in Zuidelijke richting en eraf bij Sint Joost, over het industrieterrein van Echt langs de A2 en er weer op. Was nog geen 10 minuten extra.

Voor het eerst in jaren eens geen plannen met de kerst dus zit er aan te denken deze in het zuiden te vieren. Mag ik aannemen dat dit rustige dagen zijn met zowel mannen als vrouwen? Of zijn de meeste vrouwen naar huis en zit het vol met net zulke eenzame mannen als ik zelf? Iemand ervaring van vorige jaren?

Voor het eerst in jaren eens geen plannen met de kerst dus zit er aan te denken deze in het zuiden te vieren. Mag ik aannemen dat dit rustige dagen zijn met zowel mannen als vrouwen? Of zijn de meeste vrouwen naar huis en zit het vol met net zulke eenzame mannen als ik zelf? Iemand ervaring van vorige jaren?
Ik ben ook van plan om 25 december te gaan. Ben ook benieuwd hoe druk het gaat zijn en of de buiten sauna klaar is

Ik was er vorig jaar op tweede kerstdag. Viel me niet tegen maar het is zeker niet zoals op een vrijdag of zaterdag.
Of het leuk is, is puur persoonlijk. Ik zag een man die de hele dag amper contact had met de dames omdat zijn favorieten er niet waren maar in de week er na schreef hij een topdag gehad te hebben. Zelf had ik een afspraak met een dame. Maar ik ken ook bezoekers die bij het inleveren van het polsbandje zeiden een leuke dag gehad te hebben, een week later in een andere club SS aan het afzeiken waren.
Het is maar net met welke verwachtingen je er heen gaat. Over verwachtingen gesproken, de meeste FAQ's zijn al beantwoord door stamgasten die aangeven welke dames er wel en niet zullen zijn. Dat is deels ook terug te vinden op het forum van SS zelf.

De 25e is vrij rustig met dames. Veel dames vieren zelf ook Kerst. De 26e zal al wel drukker zijn. Waar de laatste maanden er op vrijdag en zaterdag wel 80 dames zijn, verwacht ik er de 26e en 27e (en tot half januari) zo'n 40. Vorig jaar waren er begin januari 35 en zaten we half januari alweer boven de 60, maar dit jaar zijn er structureel meer dames en heren dan vorig jaar.

De 25e is vrij rustig met dames. Veel dames vieren zelf ook Kerst. De 26e zal al wel drukker zijn. Waar de laatste maanden er op vrijdag en zaterdag wel 80 dames zijn, verwacht ik er de 26e en 27e (en tot half januari) zo'n 40. Vorig jaar waren er begin januari 35 en zaten we half januari alweer boven de 60, maar dit jaar zijn er structureel meer dames en heren dan vorig jaar.

60 Meiden of 30 Meiden ok het is een verschil qua drukte en misschien minder keuze... Maar der is nog niemand geweest die met meer dan 10 dames gekamerd heeft op een dag. Als er op een rustige dag 2 types tussen zitten kan een dag ook zeker geslaagd zijn

80 dames plus bezoekers en personeel pfff…hoe groot is de SS 😮
Ziet er van buiten erg klein uit van af de straat als je langs rijd.

Hoe zit dat daar met het eten binnen.
Wat krijg je daar zoal te eten op een normale dag?

Beste advies: Ga er zelf een keer langs op een dag dat je zelf uitkomt. Dan krijg je de beste indruk van hoe het is.

80 dames plus bezoekers en personeel pfff…hoe groot is de SS 😮
Ziet er van buiten erg klein uit van af de straat als je langs rijd.

Hoe zit dat daar met het eten binnen.
Wat krijg je daar zoal te eten op een normale dag?
Er zijn 2 grote verdiepingen onder de grond. En er is een grote overdekte veranda achter het gebouw.
Het brunchbuffet is erg uitgebreid, broodjes, beleg, haring, warme worst, tosti's, zoete broodjes, groente, yoghurtjes en nog veel meer en je kunt bij de chef eieren naar smaak bestellen (omelet of gebakken of roerei). Daarna is er versgemaakte soep, pasta, gebak en vrijdag-zondag ook sushi. Daarna zijn er snacks op de overdekte veranda. Daar staat ook een grote fruitschaal. Kortom er is meer dan genoeg keuze. Vanaf 5 uur is er weer een uitgebreid buffet met een stuk of 4 soorten koude salade, 3-4 soorten vlees en vis, warme groente en 2 soorten aardappelen/rijst of pasta. Het is allemaal geen sterrenkwaliteit, maar goed genoeg, veel keuze en genoeg om je helemaal vol te eten.

Mooi man dat verklaart wel waarom dat zo op de foto groot lijkt meeste dus onder de grond.
Hebben ze ook zwembaden en bubbelbad/worldpool?

Uit eten kost toch al gouw 30/50 euro Als ik de Ash in Aken niet mee tel.
Misschien dit weekend eens langs gaan als het lukt.

Mooi man dat verklaart wel waarom dat zo op de foto groot lijkt meeste dus onder de grond.

Der zijn altijd andere mannen in witte badjassen die je vragen kunt stellen op locatie ;)

Er is een verwarmd buitenzwembad (niet heel warm), 2 grote sauna's, grote stoomcabine, een jacuzzi, 2 massageruimtes en een rustruimte.

Als je voor 12 uur binnen bent, dan heb je de wellness en de hele dag eten en drinken (fris+ pils, de rest moet je bijbetalen) voor slechts €50… Op vrijdag en zaterdagavond ook nog een nachtclub met DJ.

Het belangrijkste zijn natuurlijk de dames. Je kunt er een paar proberen voor een heel redelijke prijs vergeleken met Kinky.

Terug
Bovenaan Onderaan