Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wachttijd in SS: hoe zit het nu echt.

Met gestrekt been er in dan maar. Het wordt overdreven. Ja, het kan voorkomen dat je eens een half uurtje moet wachten. Ook dat de kamer duur beperkt wordt tot een uur. Maar is dat nu zo'n ramp? Tot nu toe zie ik geen dames die om die reden SS verlaten. Net zo min als dat mannelijke bezoekers SS daarom mijden.
Als je niet op vrijdag of zaterdag gaat, hoef je zeer waarschijnlijk helemaal niet te wachten op een kamer.
Tenzij je (of de dame ) een specifieke kamer wil.
Om het lees en leefbaar te houden alhier pm voor wat gedetailleerdere info.

In de zomer van 2024 voor het eerst naar SS geweest op de terugreis van een tripje naar Duitsland. De reistijd heeft mij tot nu toe weerhouden om nog een keer te gaan maar in het voorjaar plan ik wel een lang weekend Limburg in. Lekker cultuur snuiven ;)

Hopelijk staat er dit keer geen newbie op mijn voorhoofd. De komende weken maar gebruiken om de topics door te spitten.

Heerlijk genieten van de voorpret.

Ik ben voornemens om in februari een eerste bezoekje aan SixSens te brengen. Heel fijn om me al wat in te lezen op dit forum hoe een eerste bezoekje in z'n werk gaat.

Ik heb ook de nodige recensies gelezen over de diverse dames in SS. Wat mij opviel is dat veel dames cup A/B hebben in de recensies. Ik hou echter van grote borsten (cup F+), dame mag hierbij slank of molliger zijn mits het geheel wel puur natuur is.

Kan iemand mij vertellen of er ook dames bij SS zijn welke een grotere cup maat hebben ? Wellicht aanbevelingen ?

Ik ben voornemens om in februari een eerste bezoekje aan SixSens te brengen. Heel fijn om me al wat in te lezen op dit forum hoe een eerste bezoekje in z'n werk gaat.

Ik heb ook de nodige recensies gelezen over de diverse dames in SS. Wat mij opviel is dat veel dames cup A/B hebben in de recensies. Ik hou echter van grote borsten (cup F+), dame mag hierbij slank of molliger zijn mits het geheel wel puur natuur is.

Kan iemand mij vertellen of er ook dames bij SS zijn welke een grotere cup maat hebben ? Wellicht aanbevelingen ?
Hi,

F+ is wel heel groot, maar de beste dame met grote borsten is wat mij betreft de Bulgaarse Alexandra. Even naar haar vragen aan de bardame als je wil.

Verder zijn er best veel dames met hele mooie borsten, maar dat ga je zelf wel zien.

Greetz

Terug
Bovenaan Onderaan