Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wachttijd in SS: hoe zit het nu echt.

Met gestrekt been er in dan maar. Het wordt overdreven. Ja, het kan voorkomen dat je eens een half uurtje moet wachten. Ook dat de kamer duur beperkt wordt tot een uur. Maar is dat nu zo'n ramp? Tot nu toe zie ik geen dames die om die reden SS verlaten. Net zo min als dat mannelijke bezoekers SS daarom mijden.
Als je niet op vrijdag of zaterdag gaat, hoef je zeer waarschijnlijk helemaal niet te wachten op een kamer.
Tenzij je (of de dame ) een specifieke kamer wil.
Om het lees en leefbaar te houden alhier pm voor wat gedetailleerdere info.

In de zomer van 2024 voor het eerst naar SS geweest op de terugreis van een tripje naar Duitsland. De reistijd heeft mij tot nu toe weerhouden om nog een keer te gaan maar in het voorjaar plan ik wel een lang weekend Limburg in. Lekker cultuur snuiven ;)

Hopelijk staat er dit keer geen newbie op mijn voorhoofd. De komende weken maar gebruiken om de topics door te spitten.

Heerlijk genieten van de voorpret.

Ik ben voornemens om in februari een eerste bezoekje aan SixSens te brengen. Heel fijn om me al wat in te lezen op dit forum hoe een eerste bezoekje in z'n werk gaat.

Ik heb ook de nodige recensies gelezen over de diverse dames in SS. Wat mij opviel is dat veel dames cup A/B hebben in de recensies. Ik hou echter van grote borsten (cup F+), dame mag hierbij slank of molliger zijn mits het geheel wel puur natuur is.

Kan iemand mij vertellen of er ook dames bij SS zijn welke een grotere cup maat hebben ? Wellicht aanbevelingen ?

Ik ben voornemens om in februari een eerste bezoekje aan SixSens te brengen. Heel fijn om me al wat in te lezen op dit forum hoe een eerste bezoekje in z'n werk gaat.

Ik heb ook de nodige recensies gelezen over de diverse dames in SS. Wat mij opviel is dat veel dames cup A/B hebben in de recensies. Ik hou echter van grote borsten (cup F+), dame mag hierbij slank of molliger zijn mits het geheel wel puur natuur is.

Kan iemand mij vertellen of er ook dames bij SS zijn welke een grotere cup maat hebben ? Wellicht aanbevelingen ?
Hi,

F+ is wel heel groot, maar de beste dame met grote borsten is wat mij betreft de Bulgaarse Alexandra. Even naar haar vragen aan de bardame als je wil.

Verder zijn er best veel dames met hele mooie borsten, maar dat ga je zelf wel zien.

Greetz

SANTA POOH

Eens per jaar komt kameraad Klaus, voordat ie een weekje ofzo later aan de slag moet, eerst even zijn zak legen bij de (b)engeltjes in een SC. Deze keer landde zijn arreslee op de 16e van de 12e weer in een heuvelachtige landschap. Wandelaar5 had nog voor em om het land binnen te komen een visum geregeld, waarvoor vriendelijke dank.
Dit jaar kwam ie echter niet alleen, maar werd ie vergezeld door z'n relatieloze vriend Santa Pooh. Nou, die zouden deze 2 cupido's wel eens gaan koppelen met een toffe meid...

Maar first things first geile gele beer, want eerst moest natuurlijk de innerlijke mens even aangesterkt worden na zo een lange reis. Gelukkig lukte dat weer prima in deze club. De soep was ditmaal niet zo mijn smaak. Maar gelukkig was de harington goed gevuld, het omeletje weer vers gemaakt, genoeg vleeswaar beschikbaar, waaronder het worsten pannetje.

Niet veel later zaten we met z'n drieën gezellig bij de kerstboom diep in de ondergrondse grot. Vele engeltjes waren al uit de hemel neergedaald om geluk en zaligheid op aarde te brengen. Ik denk dat het er wel eens rond de 40 geweest waren. Verhoudingsgwijs waren er wat minder heren, maar daar zat natuurlijk wel verloop in.
Al snel kwamen de eerste dames nieuwsgierig kijken wat die rare vent in dat rode pak kwam doen met z'n dikke zak.
Die lady's men Klaus leegde zijn zak bij de ene na de andere dame. Je kon em letterlijk gestaag zien slinken...
Hij was zo populair dat zelfs dames die niet aanwezig waren via de tamtam instructies doorgaven waar hun portie achtergelaten kon worden o_O !?!

Mijn afspraakje met Larissa zou pas later kunnen plaatsvinden, aangezien ze nog andere afspraken had staan.
Prima, dan kon ik kijken of er nog Joker kaarten getrokken konden worden. Van Wandelaar5 had ik een lijstje meegekregen die ik kon proberen af te vinken. Yvette stuurde ie zelfs op me af, en die kwam met veel enthousiasme erbij. En hoewel een leuke meid, kwam er bij onze eerdere ontmoeting geen 'honing uit de pot'. En laat ik daar nou net trek in hebben. Dus helaas moeten teleurstellen.
Ik zag ook ene Cleo die op audiëntie kwam bij kameraad Klaus. Kwa looks vind ik d'r wel in mijn straatje passen, en mijn kompas begon al haar kant op te wijzen. Maar ik moest em een paar tikken verkopen voordat die afboog. Want ik kreeg niet het idee dat zij een GOSC ervaring zou leveren of makkelijk zou komen, dus maar niet uitgenodigd. Misschien ooit als optic flick optie... Tenzij iemand het tegendeel wilt beweren?

Wie wel op het lijstje van W5 stond was Lorena. En die kwam zich ook even voorstellen. Bij het horen van haar naam bekeek ik haar nog eens even beter. Ja hoor, die wandelende hoerenencyclopedie had prima door waar Mentholbear op valt. Want ik vind d'r een leuke GND type. En ik besloot niet te twijfelen of te treuzelen, maar gelijk m'n slag te slaan. En dat was een goeie keuze en goed advies van W5. Hoewel beademing ik beter vind kunnen, was bij het intieme deel deed ze heel goed mee en voelde zeer intens.
Helaas bleek die dag d'r honingpotje leeg, want zelfs met verlenging werd mijn dorst helaas niet gelest. Wellicht een volgende keer meer geluk bij deze GOSC meid.

Niet veel later dook m'n date op voor onze afspraak. Altijd een goeie ervaring met Larissa het service kanon. Vuurwerk werd eerder afgestoken dan met oud en nieuw zullen we maar zeggen...

Door al dat gekamer had ik potverdorie de pasta, de vlaai als de snacks gemist. Het was zowat tijd voor het avond eten!?! Even een paar minuten de jacuzzi in en aanschuiven bij het buffet. Dat smaakte weer prima.

Kameraad Klaus was nog steeds bezig om z'n zak te legen. Ik ging er maar even bij zitten. Zie ik daar Erica die Santa Pooh probeert te verleiden om haar nieuwe liefje te worden. Pooh had echter zijn hart al aan een ander vergeven. Dus Erica sip en kwam bij me zitten om verhaal te halen dat ze ook gekoppeld wilde worden. Nou, daar kon ik wel voor zorgen, maar ze weet dat ik dat alleen na een kamergang. Tot mijn verbazing ging ze daar op in en de deal was beklonken.
Kanonnuh, op een kamertje in het ouwe gedeelte waar we handig gebruik hadden gemaakt van de liften, hadden we sinds lange tijd 'geweldig van elkaar genoten' ©®™. Wat een heerlijke GOSC meid. Op het randje van het jaar zit ze terug op m'n favorietenlijstje. Kan niet wachten tot ze weer terug is.

Bij terugkomst wel een klein domper. Het geurtje was mee was om uit te delen bleek te zijn verdwenen. Er waren getuigen en er hangt zelfs een camera, maar ik wilde met de Kerst de sfeer niet verpesten en de beveiliging erbij halen ofzo. Dus heb het er bij gelaten. Wijze les dus om met al die grijpgrage handjes op je spullen te letten...

Maar per saldo was het een zeer geslaagde dag. Geweldige kamer met mijn afspraakje, een leuke nieuwe dame leren kennen waar hopelijk in de toekomst 'meer in zit', onverwachts een oud favorietje terug op de Favlijst, kameraad Klaus z'n zak kunnen legen, en voor Santa Pooh een nieuw vriendinnetje gevonden. Als dat niet de magie van Kerst is...

Afgelopen vrijdag heb ik mijn kerstvakantie in SS afgesloten.

Voor mij zeer fijn om te constateren dat ik met steeds meer 'thuis' en op mijn gemak voel bij SS. De sfeer in het pand laat mij genieten en doordat ik meer ontspannen ben, kan ik ook veel meer genieten van het vrouwelijk schoon. Blijkbaar straalde ik ook ontspannenheid uit, want er waren 3 medeberen die spontaan een praatje met mij aanknoopte. Eén van de drie was @Bachatero, hem ik uiteraard vaker gesproken, een mooie gelegenheid om elkaar een mooi nieuwjaar te wensen.

Het eten was meer dan prima, daar veranderde een witte wereld buiten het pand helemaal niets aan. Hoewel het laatste wel klagende dames opleverde, omdat het mogelijk geile beren buiten de deur zou houden.

Zelf gekamerd met Lana en Cora. Lana is wat oudere blonde dame, die al heel lang op mijn lijstje staat. Volgens @Bachatero zou zij uitstekende service bieden; dit kan ik beamen. Cora is (naar eigen zeggen) nieuw, en valt vooral op door haar lengte (en prachtige ogen). Naar eigen zeggen 1.90+(met hakken) zonder 1.76. Ook deze kamergang was prima, Cora danst graag en is een lachebek.

Kortom, dat 2026 een mooi SS jaar mag worden.

@mods: realiseer me ineens dat dit beter in 'Sixsense bezoekjes' past. Mijn excuus, mss even verplaatsen?

Terug
Bovenaan Onderaan