SANTA POOH
Eens per jaar komt kameraad Klaus, voordat ie een weekje ofzo later aan de slag moet, eerst even zijn zak legen bij de (b)engeltjes in een SC. Deze keer landde zijn arreslee op de 16e van de 12e weer in een heuvelachtige landschap. Wandelaar5 had nog voor em om het land binnen te komen een visum geregeld, waarvoor vriendelijke dank.
Dit jaar kwam ie echter niet alleen, maar werd ie vergezeld door z'n relatieloze vriend Santa Pooh. Nou, die zouden deze 2 cupido's wel eens gaan koppelen met een toffe meid...
Maar first things first geile gele beer, want eerst moest natuurlijk de innerlijke mens even aangesterkt worden na zo een lange reis. Gelukkig lukte dat weer prima in deze club. De soep was ditmaal niet zo mijn smaak. Maar gelukkig was de harington goed gevuld, het omeletje weer vers gemaakt, genoeg vleeswaar beschikbaar, waaronder het worsten pannetje.
Niet veel later zaten we met z'n drieën gezellig bij de kerstboom diep in de ondergrondse grot. Vele engeltjes waren al uit de hemel neergedaald om geluk en zaligheid op aarde te brengen. Ik denk dat het er wel eens rond de 40 geweest waren. Verhoudingsgwijs waren er wat minder heren, maar daar zat natuurlijk wel verloop in.
Al snel kwamen de eerste dames nieuwsgierig kijken wat die rare vent in dat rode pak kwam doen met z'n dikke zak.
Die lady's men Klaus leegde zijn zak bij de ene na de andere dame. Je kon em letterlijk gestaag zien slinken...
Hij was zo populair dat zelfs dames die niet aanwezig waren via de tamtam instructies doorgaven waar hun portie achtergelaten kon worden

!?!
Mijn afspraakje met Larissa zou pas later kunnen plaatsvinden, aangezien ze nog andere afspraken had staan.
Prima, dan kon ik kijken of er nog Joker kaarten getrokken konden worden. Van Wandelaar5 had ik een lijstje meegekregen die ik kon proberen af te vinken. Yvette stuurde ie zelfs op me af, en die kwam met veel enthousiasme erbij. En hoewel een leuke meid, kwam er bij onze eerdere ontmoeting geen 'honing uit de pot'. En laat ik daar nou net trek in hebben. Dus helaas moeten teleurstellen.
Ik zag ook ene Cleo die op audiëntie kwam bij kameraad Klaus. Kwa looks vind ik d'r wel in mijn straatje passen, en mijn kompas begon al haar kant op te wijzen. Maar ik moest em een paar tikken verkopen voordat die afboog. Want ik kreeg niet het idee dat zij een GOSC ervaring zou leveren of makkelijk zou komen, dus maar niet uitgenodigd. Misschien ooit als optic flick optie... Tenzij iemand het tegendeel wilt beweren?
Wie wel op het lijstje van W5 stond was Lorena. En die kwam zich ook even voorstellen. Bij het horen van haar naam bekeek ik haar nog eens even beter. Ja hoor, die wandelende hoerenencyclopedie had prima door waar Mentholbear op valt. Want ik vind d'r een leuke GND type. En ik besloot niet te twijfelen of te treuzelen, maar gelijk m'n slag te slaan. En dat was een goeie keuze en goed advies van W5. Hoewel beademing ik beter vind kunnen, was bij het intieme deel deed ze heel goed mee en voelde zeer intens.
Helaas bleek die dag d'r honingpotje leeg, want zelfs met verlenging werd mijn dorst helaas niet gelest. Wellicht een volgende keer meer geluk bij deze GOSC meid.
Niet veel later dook m'n date op voor onze afspraak. Altijd een goeie ervaring met Larissa het service kanon. Vuurwerk werd eerder afgestoken dan met oud en nieuw zullen we maar zeggen...
Door al dat gekamer had ik potverdorie de pasta, de vlaai als de snacks gemist. Het was zowat tijd voor het avond eten!?! Even een paar minuten de jacuzzi in en aanschuiven bij het buffet. Dat smaakte weer prima.
Kameraad Klaus was nog steeds bezig om z'n zak te legen. Ik ging er maar even bij zitten. Zie ik daar Erica die Santa Pooh probeert te verleiden om haar nieuwe liefje te worden. Pooh had echter zijn hart al aan een ander vergeven. Dus Erica sip en kwam bij me zitten om verhaal te halen dat ze ook gekoppeld wilde worden. Nou, daar kon ik wel voor zorgen, maar ze weet dat ik dat alleen na een kamergang. Tot mijn verbazing ging ze daar op in en de deal was beklonken.
Kanonnuh, op een kamertje in het ouwe gedeelte waar we handig gebruik hadden gemaakt van de liften, hadden we sinds lange tijd 'geweldig van elkaar genoten' ©®™. Wat een heerlijke GOSC meid. Op het randje van het jaar zit ze terug op m'n favorietenlijstje. Kan niet wachten tot ze weer terug is.
Bij terugkomst wel een klein domper. Het geurtje was mee was om uit te delen bleek te zijn verdwenen. Er waren getuigen en er hangt zelfs een camera, maar ik wilde met de Kerst de sfeer niet verpesten en de beveiliging erbij halen ofzo. Dus heb het er bij gelaten. Wijze les dus om met al die grijpgrage handjes op je spullen te letten...
Maar per saldo was het een zeer geslaagde dag. Geweldige kamer met mijn afspraakje, een leuke nieuwe dame leren kennen waar hopelijk in de toekomst 'meer in zit', onverwachts een oud favorietje terug op de Favlijst, kameraad Klaus z'n zak kunnen legen, en voor Santa Pooh een nieuw vriendinnetje gevonden. Als dat niet de magie van Kerst is...