Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn 1e kamergang was met johanna(naar eigen zeggen half thais half cubaans). Volgens mij is ze een gipsy maar wat een heerlijke lekkere meid. Klein en fit met lekkere borstjes en een heerlijk strak geschoren poesje. Ze kuste heerlijk en was echt een lekker geil ding.
is er meer bekend over deze dame klinkt ook als spekje voor mijn bekje? Maar zie in voorgaande verslagen alleen een soortgelijke naam van een dame die uit Polen zou komen gezien denk een andere dus.

Het zou verder inderdaad jammer als ook hier het prijsbeleid verloren gaat voor bedragen richting de 80 euro voor een half uur en meer.
Ik denk dat de enige die daar echt rijker van gaan worden de privé dames zijn omdat het dan voor sex niet meer heel aantrekkelijk is om saunaclubs te bezoeken. Maja het is een trend die in Duitsland de laatste jaren al speelt.
 
is er meer bekend over deze dame klinkt ook als spekje voor mijn bekje? Maar zie in voorgaande verslagen alleen een soortgelijke naam van een dame die uit Polen zou komen gezien denk een andere dus.

Het zou verder inderdaad jammer als ook hier het prijsbeleid verloren gaat voor bedragen richting de 80 euro voor een half uur en meer.
Ik denk dat de enige die daar echt rijker van gaan worden de privé dames zijn omdat het dan voor sex niet meer heel aantrekkelijk is om saunaclubs te bezoeken. Maja het is een trend die in Duitsland de laatste jaren al speelt.
Hrb je prive gestuurd
Zaterdag 17 december

afgelopen zaterdag weer een 2u durende rit ondernomen om in mijn favoriete club te gaan vertoeven. Rond 14u30 aangekomen en de parking stond al vol dus op straat geparkeerd. In de club waren er minder dames dan op een doorsnee zaterdag maar toch genoeg. Ik spotte veel meiden die ik nog niet(vaak) gezien had. Er heerste een leuke ontspannen sfeer maar toch werden 2 heren uit de club gezet door de security. Mijn 1e kamergang was met johanna(naar eigen zeggen half thais half cubaans). Volgens mij is ze een gipsy maar wat een heerlijke lekkere meid. Klein en fit met lekkere borstjes en een heerlijk strak geschoren poesje. Ze kuste heerlijk en was echt een lekker geil ding. Na de kamergang was het bijna etenstijd. Terwijl we stonden te wachten om te gaan eten werden we nog getrakteerd op een grappig akkefietje. Een bronstige beer ging langs de meute met een dame naar boven. Een beer uit de wachtende rij , riep deze arme beer toe dat de wachtrij voor het eten niet boven was en dat hij pas een toetje mocht nemen als deze flink had gegeten. Met het schaamrood op de wangen vervolgde de beer zijn weg naar boven. Na het eten nog wat welness gedaan en op zoek naar een 2e kamergang. Ik wou eerst antonella(denk ik), de jonge blonde rondborstige dame in rode lingerie,maar aangezien ze vrij actief jaagde in de bar had ik niet zo een goed voorgevoel bij haar. Uiteindelijk werd het de duits/tunesische djamilla. Djamilla is een hele lieve meid met grote borsten. Ze heeft een maatje meer
en een arabische tattoo ophaar boven been. Verder heeft ze mooi geblondeerde krullen. Alhoewel ze echt lief is vond ik de kamer iets minder. Naakt viel het echt op dat ze een maatje meer heeft. Dat vond ik toch een lichte afknapper. Ook vergeleek ik deze kamergang mss iets te veel met johanna. En voor mij was johana echt super. Djamilla vroeg trouwens 70 ipv 60. Normaal blijf ik bij 60 maar vond djamilla echt lief daarom stemde ik in. En da gaat mij niet om die 10 euro extra meer te betalen maar verschillende meiden beginnen nu al vanaf 80 of 100 euro heb ik vernomen. En het probleem is dat sommige beren dat oke vinden en dat op den duur het standaard tarief van 60 naar 80 zal worden opgetrokken. En ik vind het persoonlijk al duur genoeg het leven. Maar goed sommige idioten verpesten altijd alles( sorry is mijn menig). Om af te sluiten nog iets gedronken in de bar, waar ondertussen een feestje was uitgebroken dankzij de dj. Rond 22u30 vertrokken naar huis. Conclusie: goede sfeer, zoals steeds goede tijd gehad maar toch vond ik het dames aanbod beperkter dan de gemiddelde zaterdag. Er waren er al veel nasr hun thuis land verttokken.
Sorry voor het misverstand maar johanna moest holly zijn. Ik had met een poolse dame luisterend naar de naam johanna gesproke ma ar mijn top kamergang was wel degelijk met holly
 
Vandaag eerste keer sixsens / naar een saunaclub geweest geweest.

Aangekomen net een paar minuten te laat voor happy hour jammer genoeg, maar zag dat er al redelijk wat volk op de parking stond.

Naar binnen gegaan, kleine rondleiding gehad van personeel en mij dan omgekleed.

Dus op het begin wat drankjes gedaan, even sauna geweest, even in de cinemazaal gezeten, kortom kat uit de boom gekeken en de vrouwen die aan het jagen waren een beetje afgehouden.

Na met enkele dames gesproken te hebben, zag ik Ruby opnieuw voorbijkomen en uiteindelijk opnieuw aangesproken. Vond haar wel een van de knappere vrouwen en ze leek mij wel leuk toen ze mij eerder aansprak.
Uiteindelijk mee naar de kamer gegaan voor half uurtje. Oraal was zeker goed, maar ze vond mijn gereedschap wat te groot en het afgesproken tongzoenen was ook nauwelijks aanwezig. Uiteindelijk heeft ze mij manueel afgewerkt. Was niet slecht, ook niet super, misschien wat te weinig persoonlijke klik.

Na de douche weer wat in de bar gehangen, wat gegeten, opnieuw naar de sauna, cinemazaal.

Daarna Lisa tegengekomen, Roemeens, zeer slank, medium borsten en lange zwarte haren. Nieuw meisje van horen zeggen. Hadden al een goed eerste gesprek gehad dus ik knipoogde naar haar van uit te zetels en kwam ze naast me zitten. Uiteindelijk kleine discussie gehad over prijzen, maar uiteindelijk toch m'n zin gekregen. Zeer intense kamer mee beleefd, voorspel was super en uiteindelijk volledig bezweet buiten gekomen. Zou zeker nog eens met haar de kamer op gaan.

Uiteindelijk gedoucht, avondeten gehad en nog wat rondgehangen twijfelend of ik nog eens zou gaan. Maar uiteindelijk zou het wel even duren eer ik opnieuw zou kunnen. (Desondanks pogingen van Emilia en Marissa)

Dus gewoon naar huis gegaan
 
Holly was voorheen Mini en daarvoor in Babylon Mickey en is volbloed Bulgaarse (met regelmatig verhalen over landen zoals Mexico en Thailand). Op andere forums zijn genoeg recensies van haar te vinden en haar service is ook volgens die anderen goed.
Ze is Amerikaans vertelde ze mij tijdens een eerste bezoek. Echt waar want ze spreekt amper een woord Engels. Allemaal wat vreemd want te makkelijke leugens.
Los daarvan vind ik het een erg leuke meid en is de service inderdaad erg goed.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 22 december 2023 : 49 + 2 anoniem + 2 onbekend = 53

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Anja, Ariana, Diana, Elisa, Emily, Emma, Georgina, Ina, Kassi, Liesa (N), Lia, Louiza, Marie, Marissa, Melissa, Mickey, Mona, Nathy (N), Ruby, Vanessa…

Bulgaars: Angie, Bogi, Laura, Maria, Melis, Melissa, Stacey, …

Overigen: Aaliyah (Mar), Angie 2 (D/Tu), Antonella (Hong), Catalina ( Sp?, N), Celine (Tu), Gloria (Oekr), Jessica (Nig), Julia (?, N), Joanna (Pol), Lana (Oekr), Leyla (D/Tu), Leticia (Hong), Natalia (Oekr), Sonja (Nig), Stefania (It/Ro), Vita (Oekr)…

Zelf gekamerd met Liesa, Emma, Amalia bl…

Recente verlater Eva (ex-Bab) 🥲
 
Laatst bewerkt:
Ze is Amerikaans vertelde ze mij tijdens een eerste bezoek. Echt waar want ze spreekt amper een woord Engels. Allemaal wat vreemd want te makkelijke leugens.
Los daarvan vind ik het een erg leuke meid en is de service inderdaad erg goed.
Door de gedachte aan Mini/Holly/Mickey/Whatever toch ook wel weer zin in wellness and mooie vrouwen. Mini ge-appt en die is lekker vakantie aan het vieren maar het zat in mijn hoofd en dus gisteren (zaterdag) richting Lemmiers gegaan.

Ik had toch ook wel zin in de wellness (boek dus mee). Wilde daarom ook drukte voor zijn en was er dus op tijd. 5 over 10. Ik was niet de eerste maar het scheelde weinig.

Begonnen met ontbijt, Sauna rondje, relaxen, nog een Sauna rondje en daarna een uitstekende massage gehad. Toen was het 2 uur en naar de bar getogen want tijd voor een kamergang. Het was nog heel erg rustig. Niet veel dames en niet veel heren. Keus gemaakt en prima kamergang gemaakt. Daarna nog een Sauna rondje.

Het was heel erg rustig. Niet gek zo voor kerst, toch had ik het wat drukker verwacht. Pas rond etenstijd (uurtje of 5) werd het drukker. Toen waren er ook heel wat meer dames. Voor het eten nog een keer gekamerd. Na het eten wat twijfel, leuke dame gespot en had nog wel zin in een 3e gang. Echter wat teveel gegeten en het zou nog wel even duren voor het eten zo gezakt was dat ik fysiek in staat was voor goede sex. Dus het daarbij gelaten en richting huis gegaan.

Was een prettig dagje! Toch altijd weer blij met het personeel daar (terwijl ze echt wel lange dagen maken).

Als ik wat opbouwende kritiek mag geven is dan is dat de rustruimte. Na een Sauna gang mag ik graag een beetje lezen of slapen en de enige plek waar dat kan is de heren ruimte. Ik vind dat geen prettige ruimte. Je kunt woordelijk verstaan wat er in de jacuzzi wordt gezegd en de ruimte zelf voelt wat deprimerend. Hier is wel wat verbetering mogelijk maar aangezien het gros van de mannen niet naar de welness gaat snap ik het ook (Zwembad mag van mij in de winter ook open :).
Overigens vind ik de welness verder helemaal okay. Kan naast de snacks en friet erg waarderen dat er fruit voor het pakken ligt, groente bij het buffet zit en water met komkommer en fruit in de welness ruimte staat. Dit doen ze toch allemaal wel erg goed.

Prima dagje dus en als goed voornemen voor 2024 toch wat vaker heen te gaan.
 
Vandaag aanwezig onder andere:
Melis (Duits), Ada, Alexa, Vanessa, Aisha, Ruby, Lia, Amalia (zw), Ina (Roemeens), Melissa, Jasmin, Boggy, Stacey, Maria (Bulgaars), Gloria, Natalie, Vita (Oekraïens), Céline (Turks), Emilia (Hongaars), Honey (Ghana), Jessica (Nigeria). En dan nog ca 10 waarvan ik de naam niet (meer) weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tweede bezoek afgelegd aan deze Candy Shop.
Ik heb nu het trappen-doolhof een beetje door

Er was behoortlijk veel manvolk aanwezig -en vermoedelijk ook aardig wat dames want er waren 's middags zo nu en dan wachtrijen voor de kamers

Gekamerd met Gloria, Vanessa, Gabriela, Maria
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 29 december 2023 : 41 + 2 anoniem + 1 onbekende = 44

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Alma (N), Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Carla zw, Diana, Daniella (N), Elisa, Emily, Gabriella, Ina, Kassi, Larissa, Liesa (N), Lia, Louiza, Marie, Melissa, Mickey, Mona, Vanessa…

Bulgaars: Bogi, Jasmine, Maria, Melissa, Stacey, …

Overigen: Antonella (Hong), Gloria (Oekr), Honey (Ghana), Jenny (D), Jessica (Nig), Joanna (Pol), Leticia (Hong), Leyla (D/Tu), Natalia (Oekr), Nathy (Oekr), Stefania (It/Ro), Vita (Oekr)…

Zelf gekamerd met Vanessa, Louiza, Alma

Recente terugkomer : Carla zw, Jasmine…
 
Op zaterdag de 30ste weer eens afgereisd naar het zuiden in mijn vakantie. Het was een bijzondere dag met ervaringen die ik nog niet eerder in SixSense heb gehad.

Gearriveerd om ongeveer half drie. Zoals altijd eerst even geacclimatiseerd en de club verkent. Na een aantal welness rondjes en de inwendige mens verzorgt te hebben, op zoek gegaan naar mijn eerste kamergang. Tot mijn plezier werd dit Jessica een prachtige, wat meer volle, dame met donkere huidskleur. Dit leverde een prima kamergang op. Met Jessica had ik niet alleen een lichamelijke klik, maar ook een menselijke.

Hierna lekker gegeten, de biefstuk was prima. Hierna echter twee wat meer bijzondere ervaringen gehad, die voor mij nieuw waren. De eerste was met Louise of Louisa. Deze dame had ik nog niet eerder gezien, maar wat een prachtige verschijning. Voor mij dichtbij het perfecte figuur. Ze liep in een gaatjes legging en een zwarte lederen bustier. Ze heeft een voller figuur, en een prachtig gezicht. En vooral haar volle natuurlijke borsten waren voor mij een lust voor het oog. Tot een kamergang is het niet gekomen. Allereerst was het lastig om met haar in gesprek te komen. Toen dit me eindelijk lukte, had ik niet het gevoel dat ze met mij naar de kamer wilde. Het gesprek kwam nog wel op financiën uit, toen vertelde ze mij dat ze € 100,- voor een half uur als startprijs had. Dit voelde voor mij niet ok, dus afgeblazen.

De tweede bijzondere ervaring was met een dame waar ik de naam niet van weet. Naar het bleek een nieuwe Roemeense dame, die vooral heel enthousiast aan het dansen was en (vandaar mijn interesse) ook een wat voller figuur. Kreeg haar lastig te spreken, echter toen ze even naar de kleedkamer liep, lukte dit toch. Ook van haar kreeg ik de vibe dat er iets niet ok was. Ik sprak haar niet direct, maar via een personeelslid, welke mij zei dat ze heel nieuw was en geen andere taal dan Roemeens sprak. Ze ging even iets doen en zou daarna terug komen, dat moet nu nog gebeuren. Toen ik later weer terug naar de bar liep, leek ze overstuur en zat ze met een collega te praten. Heb geen idee wat er verkeerd was gegaan.

Hierna wilde ik toch de dag met een kamergang afsluiten en besloot wat minder selectief wat betreft dame te zien. Hierdoor sloot ik af met Andrea, wat niet mijn slechtste kamergang ooit, maar zeker ook niet de beste werd.

Kortom een ' bijzondere' dag.
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 2 januari 2024 : 20 + 0 anoniem + 0 onbekend = 20

Roemeens: Ada, Aisha, Carla zw, Cristal, Elena, Gabriella 2, Kassi, Liesa, Melissa,…

Bulgaars: Bogi, Jasmine, Melissa, Stacey, …

Overigen: Aaliyah (Mar), Alexis (D), Celine (Turk), Gloria (Oekr), Honey (Ghana), Leticia (Hong), Vita (Oekr)…

Zelf gekamerd met Elena, Leticia
 
Je bedoelt waarschijnlijk de skinny dame met lang zwart haar en een grote tattoo op haar rug en onder haar navel. Die is er al een tijd niet meer geweest. Hou de lijstjes van Bachatero in de gaten, dan zie je vanzelf wanneer ze weer terug is.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 5 januari 2024 : 45 + 2 anoniem + 1 onbekende = 48

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Ariana, Carla zw, Cristal, Daniella, Elisa, Elly (N), Gabriella 2, Ina, Kassi, Larissa, Lia, Louiza, Lulu, Marie, Melissa, Mickey, Mimi, Mona, Stella, Vanessa…

Bulgaars: Bogi, Jasmine, Maria, Melissa, Stacey, …

Overigen: Aaliyah (Mar), Alexis (D), Antonella (Hong), Celine (Turk), Gloria (Oekr), Honey (Ghana), Joanna (Pol), Leticia (Hong), Leyla (D/Tu), Mercedes (D), Natalia (Oekr), Nathy (Oekr), Stefania (It/Ro), Vita (Oekr)…

Zelf gekamerd met Kassi, Ariana & Lia, Carla zw

Recente terugkomers : Lulu, Mimi, …
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 5 januari 2024 : 44 + 2 anoniem + 1 onbekende = 47

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Ariana, Carla zw, Cristal, Daniella, Elisa, Elly (N), Gabriella 2, Ina, Kassi, Larissa, Lia, Louiza, Lulu, Marie, Melissa, Mickey, Mimi, Mona, Stella, Vanessa…

Bulgaars: Bogi, Jasmine, Maria, Melissa, Stacey, …

Overigen: Aaliyah (Mar), Alexis (D), Antonella (Hong), Celine (Turk), Gloria (Oekr), Honey (Ghana), Joanna (Pol), Leticia (Hong), Leyla (D/Tu), Natalia (Oekr), Nathy (Oekr), Stefania (It/Ro), Vita (Oekr)…

Zelf gekamerd met Kassi, Ariana & Lia, Carla zw

Recente terugkomers : Lulu, Mimi, …
Vindt het wel fijn dat de groep onder''overige''steeds groter wordt.
Beetje diversiteit is beter denk ik.
 
Niet te filmen zoveel dames deze tijd van het jaar! Dat heeft bijna geen enkele club. Elly heeft een mooi gezicht, haar neus staat iets scheef, kort blond haar en een aantrekkelijk lijf met grote siliconen borsten. Helaas gaf ze aan niet aan tongzoenen te doen. Dus ik kan er verder niet veel over zeggen.
 
Niet te filmen zoveel dames deze tijd van het jaar! Dat heeft bijna geen enkele club. Elly heeft een mooi gezicht, haar neus staat iets scheef, kort blond haar en een aantrekkelijk lijf met grote siliconen borsten. Helaas gaf ze aan niet aan tongzoenen te doen. Dus ik kan er verder niet veel over zeggen.
Je had me bij "grote siliconen borsten", ik hoop dat ze er is volgende week vrijdag 😄
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 9 januari 2024 : 31 + 1 anoniem + 0 onbekend = 32

Roemeens: Ada, Alef, Alma, Amalia zw, Ariana, Carla zw, Cristal, Daniella, Elisa, Elly, Emma kiss-tattoo, Gabriella 2, Ina, Larissa, Lia, Louiza, Melissa, Mimi, Mira, Ruby,…

Bulgaars: Bogi, Jasmine, Melissa,…

Overigen: Alexis (D), Antonella (Hong), Celine (Turk), Gloria (Oekr), Jessica (Nig), Leticia (Hong), Mercedes (D), Nathy (Oekr),…

Zelf gekamerd met Mimi, Emma

Recente terugkomers : Alef, Emma, Mira,…
 
Leuk dagje gehad vandaag. Keer alleen zonder 'collega's'
Maar me goed vermaakt.

Half uurtje Emilia om de eerste druk eraf te halen.

Daarna deden Mercedes en paar andere verwoedde pogingen, maar ben lekker half uurtje gaan slapen 😆

Een gok ik roemeense met glad haar en beugel intrigeerde me van afstand, wilde bijna eens gaan babbelen tot ik Lulu ineens zag.

Mijn eerste keer met haar maar zeker niet laatste. Zo is service bedoeld volgens mij! Geweldig.
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 9 januari 2024 : 31 + 1 anoniem + 0 onbekend = 32

Roemeens: Ada, Alef, Alma, Amalia zw, Ariana, Carla zw, Cristal, Daniella, Elisa, Elly, Emma kiss-tattoo, Gabriella 2, Ina, Larissa, Lia, Louiza, Melissa, Mimi, Mira, Ruby,…

Bulgaars: Bogi, Jasmine, Melissa,…

Overigen: Alexis (D), Antonella (Hong), Celine (Turk), Gloria (Oekr), Jessica (Nig), Leticia (Hong), Mercedes (D), Nathy (Oekr),…

Zelf gekamerd met Mimi, Emma

Recente terugkomers : Alef, Emma, Mira,…
Zoals altijd, dank weer voor het nuttige overzicht!

Ikzelf was er een dag eerder, maandag 8 jan, van 15.30 tot ongeveer 18.30, op doorreis naar Duitsland. Wat een verschil met dinsdag….als ik 10 dames en 10 beren heb geteld is het veel. s-Morgens waren er meer, hoorde ik, maar veel dames waren al naar huis toen ik kwam, wegens het totale gebrek aan beren en sfeer.

Werd meteen besprongen door 2 mooie Moldavische zussen, namen vergeten ze begonnen met een C en M, die me de kino in wilden slepen 'om samen films te kijken' 😁! Geen goed gevoel bij, en hun verleidelijke aanbod naast mij neergelegd.

Ik heb er daarna het beste van proberen te maken, kamergang van een uurtje met de mooie Celine, die erg goed was. Daarna nog even met Gloria gepraat, waarover ik later erg positieve verhalen las. Niet meer mee gekamerd, te snel na Celine. Hapje gegeten en weer vertrokken.

Nog steeds een mooie club waarnaar ik terug zal gaan, maar niet op maandag zo vroeg in het jaar.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 12 januari 2024 : 51 + 2 anoniem + 1 onbekend = 54

Roemeens: Ada, Aisha, Alef, Alena, Alexa, Alma, Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Anja, Ariana, Azalea, Carla zw, Cristal, Daniella, Elena, Elisa, Elly, Emily, Emma, Gabriella 2, Ina, Kassi, Larissa, Lia, Louiza, Lulu, Melissa, Mimi, Mira, Mona, Nathy, Ruby, Samira, Stella, Vanessa…

Bulgaars: Bogi, Jasmine, Margareta, Maria, Melissa, Mini,…

Overigen: Alexis (D), Antonella (Hong), Beatrice (Hong), Jessica (Nig) Joanna (Pol), Leticia (Hong), Leyla (D/Tu), Mercedes (D), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Alexis, Emma, Ina

Recente terugkomers: Anja, Azalea, Beatrice, Emily, Mini, Samira,…
 
Terug
Bovenaan Onderaan