Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand van de habituees mij Sarah van Dominicaanse republiek even omschrijven. En heeft ze een "vaste" zitplaats ? Bedankt
Ze is op dit moment hoogblond. Qua huid chocoladebruin en ze heeft de rondingen die je bij een Zuid Amerikaanse kunt verwachten.
Haar vaste zitplaats is aan de bar bij de koffiemachine. Maar het is nog veel eenvoudiger even naar haar te vragen bij het personeel of een andere dame. Dat geldt voor alle dames.

Ik zou vanavond wel eens tot in SS willen rijden. Is het nog de moeite als je pas rond 21/22u aankomt? Ow ja, total newbie en heb al begrepen dat ik cash geld mee moet meneemen, liefst gepast ik de locker 😊

Ik zou vanavond wel eens tot in SS willen rijden. Is het nog de moeite als je pas rond 21/22u aankomt? Ow ja, total newbie en heb al begrepen dat ik cash geld mee moet meneemen, liefst gepast ik de locker 😊
Zeker nog de moeite waard, het gros van de dames zal nog aanwezig zijn. Ik verwacht minimaal 50+ dames als het er niet meer zijn. Er bestaat de kans dat je even moet wachten op een kamer maar dan kun je wel even kletsen met de dame. Een aantal dames zal jagen om toch nog wat (extra) geld huiswaarts te gaan.

Zeker nog de moeite waard, het gros van de dames zal nog aanwezig zijn. Ik verwacht minimaal 50+ dames als het er niet meer zijn. Er bestaat de kans dat je even moet wachten op een kamer maar dan kun je wel even kletsen met de dame. Een aantal dames zal jagen om toch nog wat (extra) geld huiswaarts te gaan.
Thanks! Ik ga in eerste instantie voor de sfeer en gezelligheid, sauna e.d. en als ik al eentje kan strikken zoveel te beter. Gewoon een erotisch avondje uit aangezien de madam zelf ook op stap is 😜
Ik heb me goed ingelezen als newbie maar moest er nog iemand gaan, stuur gerust pb.

Onder meer aanwezig op vrijdag 29 november 2025 : 80 + 3 anoniem + 0 onbekend= 83
Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Angelina, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Bianca, Christina, Danucia, Elena, Elisa, Ella, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Isabella, Keyla, Larissa, Lia, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Kassy, Mara, Marie, Marissa, Maya, Mickey, Mimi, Miriam, Monica, Napoli, Natalie, Nathy, Nikki, Raïssa, Roxy, Ruby, Tanja, Valentina, Vanessa, Yvette,…

Bulgaars: Alexandra, Anita, Dani, Maria, Mariella, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexia (Sp), Alexis (D), Antonia (Ho), Cleo (Gr), Deborah (Port), Ella (Sp/Mol), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Jessica (Sp), Joanna (Po), Kasja (Po), Leticia (Ho), Martha (Po), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sonja (Nig),…

Zelf gekamerd met Cleo, Ariana, Angelina

Recente terugkomers : Alena, Elisa, Maya, Napoli, Tanja,…

Click

Laatst bewerkt:
Black friday, was het de dag van de koopjes of was het echt black friday, nou alleszins aan de dames zal het niet gelegen hebben, maar ik vond toch in het begin dat er wat minder beren waren, menig dame moest op haar honger stillen, zelf twee mooie kamers gemaakt met Tanja en Lorena, de toekomstige parel vh huis, ze was zelf jarig en heb ze dan ook verwend met mooi cadeautje, blinkend als de sterren en deze was dan ook zeer gelukkig, later op de avond meer en meer beren, zelfs zeer druk vond ik, Danucia gaf nog een paaldansje en net na de pizza vertrokken, see you SS

Vrijdag 28 november een ongelofelijke ervaring gehad. Na een eerste zéer teleurstellende ontmoeting, even aan de praat geraakt met de vaste mensen daar. Wat een fijne groep, voelde me onmiddellijk thuis. Als nieuweling was ik echter te nerveus om dit te laten blijken denk ik. Ondanks het fantastische advies van een ervaren bezoeker, toch voor iemand onbekend gekozen. Ze werkte er nog maar 4 weken, andere info zoals naam en afkomst ben ik totaal vergeten door de stress. Na een uur kameren, helemaal van slag nog een praatje gemaakt met de vaste ploeg. Moest iemand mijn verhaal herkennen, wat was de dame haar naam? (ik zoek uiteraard de naam van de fijne dame :) )

Laatst bewerkt:
Vrijdag 28 november een ongelofelijke ervaring gehad. Na een eerste zéer teleurstellende ontmoeting, even aan de praat geraakt met de vaste mensen daar. Wat een fijne groep, voelde me onmiddellijk thuis. Als nieuweling was ik echter te nerveus om dit te laten blijken denk ik. Ondanks het fantastische advies van een ervaren bezoeker, toch voor iemand onbekend gekozen. Ze werkte er nog maar 4 weken, andere info zoals naam en afkomst ben ik totaal vergeten door de stress. Na een uur kameren, helemaal van slag nog een praatje gemaakt met de vaste ploeg. Moest iemand mijn verhaal herkennen, wat was de dame haar naam?
Wat was er zo teleurstellend aan?

BLACK FRIDAY

Gisterenavond ook geweest, van 22.00 - 02.00 (dat kon effe niet anders).

Relatief weinig beren aanwezig, voor een vrijdag, de hele dag al, begreep ik van de dames. Velen van hen hadden een matige dag gehad, en dit was aan de gezichten wel af te lezen. Natuurlijk zijn er ook altijd dames die een goede dag hebben, en waar je vrolijk van wordt. Gelukkig was ik wel nog op tijd om te kunnen kletsen met onder andere Bachatero en Josken, sterke en minder sterke verhalen 😉. Ook net op tijd voor de paaldans act van Danucia gelukkig, één van mijn absolute favorietjes. Een fooi geven wordt gewaardeerd heren! Niet alleen door Danucia 😍, maar ook door Barbie 😍, zij brengt ook vaak extra sfeer in de bar.

Mijn plan was om 1 keer te kameren, maar zoals zo vaak liep het weer eens anders… 😀.
De wachttijden waren later op de avond nog stevig, maar eindelijk weer eens met Raïssa 😍 kunnen kameren, heel mooi en lief meisje, met serieuze skills.

Daarna genoten van de dansende dames vooral: Kasia, Joanna en Henrietta waren niet te stoppen.
Nog een praatje gemaakt met Lorena 😍, maar ze werd net voor mijn neus weggekaapt door een Lucky Guy. Niet getreurd, Lorena zal snel aan de beurt komen bij Assman.

Langzaamaan werd het tijd om af te ronden, dacht ik. Maar Isabella 😍 zag dit anders. De sessie met haar was indrukwekkend.

Om 02.00 met een lege portemonnee, maar met een grote smile 🙂 op mijn gezicht naar huis gereden.
Volgende week verder! 🙂

Vrijdag 28 november een ongelofelijke ervaring gehad. Na een eerste zéer teleurstellende ontmoeting, even aan de praat geraakt met de vaste mensen daar. Wat een fijne groep, voelde me onmiddellijk thuis. Als nieuweling was ik echter te nerveus om dit te laten blijken denk ik. Ondanks het fantastische advies van een ervaren bezoeker, toch voor iemand onbekend gekozen. Ze werkte er nog maar 4 weken, andere info zoals naam en afkomst ben ik totaal vergeten door de stress. Na een uur kameren, helemaal van slag nog een praatje gemaakt met de vaste ploeg. Moest iemand mijn verhaal herkennen, wat was de dame haar naam? (ik zoek uiteraard de naam van de fijne dame :) )
Het helpt misschien als je wat vertelt over die dame? Wat had ze aan, cup size, kleur ogen, kleur haar, slank, normaal of vol postuur, lengte?

Onder meer aanwezig op zaterdag 30 november 2025 : 77 + 3 anoniem + 1 onbekend= 81
Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Angelina, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Bianca, Christina, Danucia, Elena, Elisa, Ella, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Isabella, Keyla, Larissa, Lia, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Kassy, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Miriam, Monica, Napoli, Natalie, Nathy, Nicole, Nikki, Raïssa, Roxy, Ruby, Valentina, Vanessa, Yvette,…

Bulgaars: Alexandra, Anita, Dani, Maria, Mariella, Melanie, Melis, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexandra (Sp), Antonia (Ho), Claire (Bel), Cleo (Gr), Ella (Sp/Mol), Gloria (Oekr), Jessica (Sp), Joanna (Po), Kasja (Po), Leticia (Ho), Lilly (Tanz), Martha (Po), Nathalia (Oekr), Pascale (Bel), Tiffany (Dui) ,…

Zelf gekamerd met Lilly (R) en Cleo en vanavond zullen we nog eens zien.

Laatst bewerkt:
De prima ervaring van BTB was met Roemeense Nathy die links achteraan in de bar te vinden is.
Nathy is ongeveer 4 weken in SS, qua lichaamsbouw te vergelijken met Janina, heeft een C-D cup, de linker arm is versierd met een grote tattoo en ze is erg sympathiek.
Ik vond het zelf ook wel leuk om te zien dat BTB bij zijn eerste bezoek aan SS een echt goede ervaring had.
Ik vermoed dat Nathy na deze ervaring van BTB wel eens wat meer aandacht gaat krijgen…

De prima ervaring van BTB was met Roemeense Nathy die links achteraan in de bar te vinden is.
Nathy is ongeveer 4 weken in SS, qua lichaamsbouw te vergelijken met Janina, heeft een C-D cup, de linker arm is versierd met een grote tattoo en ze is erg sympathiek.
Ik vond het zelf ook wel leuk om te zien dat BTB bij zijn eerste bezoek aan SS een echt goede ervaring had.
Ik vermoed dat Nathy na deze ervaring van BTB wel eens wat meer aandacht gaat krijgen…
@BTB als je Nathy een plezier wil doen, schrijf je een review over haar 😊.

Terug
Bovenaan Onderaan