Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is op dit moment hoogblond. Qua huid chocoladebruin en ze heeft de rondingen die je bij een Zuid Amerikaanse kunt verwachten.Kan iemand van de habituees mij Sarah van Dominicaanse republiek even omschrijven. En heeft ze een "vaste" zitplaats ? Bedankt
Zeker nog de moeite waard, het gros van de dames zal nog aanwezig zijn. Ik verwacht minimaal 50+ dames als het er niet meer zijn. Er bestaat de kans dat je even moet wachten op een kamer maar dan kun je wel even kletsen met de dame. Een aantal dames zal jagen om toch nog wat (extra) geld huiswaarts te gaan.Ik zou vanavond wel eens tot in SS willen rijden. Is het nog de moeite als je pas rond 21/22u aankomt? Ow ja, total newbie en heb al begrepen dat ik cash geld mee moet meneemen, liefst gepast ik de locker![]()
Thanks! Ik ga in eerste instantie voor de sfeer en gezelligheid, sauna e.d. en als ik al eentje kan strikken zoveel te beter. Gewoon een erotisch avondje uit aangezien de madam zelf ook op stap isZeker nog de moeite waard, het gros van de dames zal nog aanwezig zijn. Ik verwacht minimaal 50+ dames als het er niet meer zijn. Er bestaat de kans dat je even moet wachten op een kamer maar dan kun je wel even kletsen met de dame. Een aantal dames zal jagen om toch nog wat (extra) geld huiswaarts te gaan.
Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Angelina, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Bianca, Christina, Danucia, Elena, Elisa, Ella, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Isabella, Keyla, Larissa, Lia, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Kassy, Mara, Marie, Marissa, Maya, Mickey, Mimi, Miriam, Monica, Napoli, Natalie, Nathy, Nikki, Raïssa, Roxy, Ruby, Tanja, Valentina, Vanessa, Yvette,…Onder meer aanwezig op vrijdag 29 november 2025 : 80 + 3 anoniem + 0 onbekend= 83
Ben je nog geweest en hoe was het??Thanks! Ik ga in eerste instantie voor de sfeer en gezelligheid, sauna e.d. en als ik al eentje kan strikken zoveel te beter. Gewoon een erotisch avondje uit aangezien de madam zelf ook op stap is
Ik heb me goed ingelezen als newbie maar moest er nog iemand gaan, stuur gerust pb.
Vanavond! Eerst nog andere verplichtingenBen je nog geweest en hoe was het??
Hou ons op de hoogte. En onthoud de namen.Vanavond! Eerst nog andere verplichtingen
Ik hoop vooral een knappe met een naturelle grote cup te zien te vinden
En ook nog een petite, jonge, knappe. Ja, mijn smaak loopt wat uiteen![]()
Wat was er zo teleurstellend aan?Vrijdag 28 november een ongelofelijke ervaring gehad. Na een eerste zéer teleurstellende ontmoeting, even aan de praat geraakt met de vaste mensen daar. Wat een fijne groep, voelde me onmiddellijk thuis. Als nieuweling was ik echter te nerveus om dit te laten blijken denk ik. Ondanks het fantastische advies van een ervaren bezoeker, toch voor iemand onbekend gekozen. Ze werkte er nog maar 4 weken, andere info zoals naam en afkomst ben ik totaal vergeten door de stress. Na een uur kameren, helemaal van slag nog een praatje gemaakt met de vaste ploeg. Moest iemand mijn verhaal herkennen, wat was de dame haar naam?
Als nieuweling werd ik aan de bar nogal aangeklampt, voelde me wat onzeker bij binnenkomen en ze merkte het duidelijk. Eenmaal dat ze me toch had overtuigd en we naar bovengingen, pushte ze voor een uur, eenmaal begonnen voelde het heel kil en koud aan, na 10 min gezegd dat ik enkel voor het half uur betaalde en geen zin had om een langere date te hebben, naam is me helaas ontgaan als nieuwkomer...Wat was er zo teleurstellend aan?
Het helpt misschien als je wat vertelt over die dame? Wat had ze aan, cup size, kleur ogen, kleur haar, slank, normaal of vol postuur, lengte?Vrijdag 28 november een ongelofelijke ervaring gehad. Na een eerste zéer teleurstellende ontmoeting, even aan de praat geraakt met de vaste mensen daar. Wat een fijne groep, voelde me onmiddellijk thuis. Als nieuweling was ik echter te nerveus om dit te laten blijken denk ik. Ondanks het fantastische advies van een ervaren bezoeker, toch voor iemand onbekend gekozen. Ze werkte er nog maar 4 weken, andere info zoals naam en afkomst ben ik totaal vergeten door de stress. Na een uur kameren, helemaal van slag nog een praatje gemaakt met de vaste ploeg. Moest iemand mijn verhaal herkennen, wat was de dame haar naam? (ik zoek uiteraard de naam van de fijne dame)
Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Angelina, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Bianca, Christina, Danucia, Elena, Elisa, Ella, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Isabella, Keyla, Larissa, Lia, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Kassy, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Miriam, Monica, Napoli, Natalie, Nathy, Nicole, Nikki, Raïssa, Roxy, Ruby, Valentina, Vanessa, Yvette,…Onder meer aanwezig op zaterdag 30 november 2025 : 77 + 3 anoniem + 1 onbekend= 81
@BTB als je Nathy een plezier wil doen, schrijf je een review over haarDe prima ervaring van BTB was met Roemeense Nathy die links achteraan in de bar te vinden is.
Nathy is ongeveer 4 weken in SS, qua lichaamsbouw te vergelijken met Janina, heeft een C-D cup, de linker arm is versierd met een grote tattoo en ze is erg sympathiek.
Ik vond het zelf ook wel leuk om te zien dat BTB bij zijn eerste bezoek aan SS een echt goede ervaring had.
Ik vermoed dat Nathy na deze ervaring van BTB wel eens wat meer aandacht gaat krijgen…