Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, er zijn regelmatige controles. Alleen het is niet verplicht om daar aan deel te nemen. Maar de meeste dames laten zich wel testen. In Oostenrijk is dat beter geregeld, daar zijn ze door de overheid verplicht en de dames krijgen geen papieren zonder test.

Gelukkig is met PZC de kans op een SOA erg klein. Anders zou dat ook in andere clubs, in parenclubs en op gangbangs wel snel uit de hand lopen. Ik bezoek de saunaclubs "pas" sinds 2019 en ik heb gelukkig nog nooit wat opgelopen. Als je hier bezorgd over bent, neem dan mondwater mee en vraag de dames voor de kamer om daarmee te spoelen of laat je pijpen met condoom voor optimale veiligheid.

Mondwater bevat vaak alcohol. Veelvuldig spoelen, wat de dames dus doen, doet eerder kwaad dan goed. Een aangetast mondslijmvlies en tandvlees wat vaak al begint te bloeden bij de minste aanraking met wat harder voedsel is het gevolg. Ook ken ik in Six meerdere dames die rustig doorwerken met een koortslip, waaronder mij favoriete dame.
Als het om SOA's gaat, zijn de mannelijke club bezoekers niet altijd eerlijk. Over de jaren heen heb ik meer dan 15 mannen gesproken die nog tijdens de behandeling van een SOA alweer in de club zaten en zich onbeschermd lieten bevredigen.
Maar, voordat er weer mensen onterecht voor vanalles uitgemaakt of beschuldigd worden, ik heb ondanks bovenstaande ook nog nooit iets opgelopen in 15 jaar. PM voor meer informatie.

Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 5 december 2025 : 73 + 3 anoniem + 0 onbekend= 76
Roemeens: Adelina, Aïsha, Alena, Alicia, Anna 2*, Angelina, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Christina, Daniella, Danucia, Denisa, Elisa, Ella, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Isabella, Janina, Julia, Keyla, Larissa, Lia, Lili, Lorena, Lori, Kassy, Marie, Mimi, Mirella (N), Miriam, Monica, Napoli, Natalie, Nikki, Raïssa, Roxy, Ruby, Sofia, Tanja, Valentina, Vanessa, Yvette,…

Bulgaars: Alexandra, Dani, Maria, Melanie, Melis, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Ho), Cleo (Gr), Deborah (Port), Ella (Sp/Mol), Henrietta (Ho), Jessica (Sp), Joanna (Po), Kasja (Po), Leticia (Ho), Martha (Po), Natalia (Oekr), Pascale (Bel),…

Zelf gekamerd met Ruby & Ariana, Erica, Leticia

Recente terugkomers : Adelina, Anna, Daniella, Denisa, Julia,…

*Anna 2 : klein, zwarte haren, mooi aangezicht, normaal gebouwd, te vinden naast Lili achteraan links in de bar

Terug
Bovenaan Onderaan