Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, er zijn regelmatige controles. Alleen het is niet verplicht om daar aan deel te nemen. Maar de meeste dames laten zich wel testen. In Oostenrijk is dat beter geregeld, daar zijn ze door de overheid verplicht en de dames krijgen geen papieren zonder test.

Gelukkig is met PZC de kans op een SOA erg klein. Anders zou dat ook in andere clubs, in parenclubs en op gangbangs wel snel uit de hand lopen. Ik bezoek de saunaclubs "pas" sinds 2019 en ik heb gelukkig nog nooit wat opgelopen. Als je hier bezorgd over bent, neem dan mondwater mee en vraag de dames voor de kamer om daarmee te spoelen of laat je pijpen met condoom voor optimale veiligheid.

Mondwater bevat vaak alcohol. Veelvuldig spoelen, wat de dames dus doen, doet eerder kwaad dan goed. Een aangetast mondslijmvlies en tandvlees wat vaak al begint te bloeden bij de minste aanraking met wat harder voedsel is het gevolg. Ook ken ik in Six meerdere dames die rustig doorwerken met een koortslip, waaronder mij favoriete dame.
Als het om SOA's gaat, zijn de mannelijke club bezoekers niet altijd eerlijk. Over de jaren heen heb ik meer dan 15 mannen gesproken die nog tijdens de behandeling van een SOA alweer in de club zaten en zich onbeschermd lieten bevredigen.
Maar, voordat er weer mensen onterecht voor vanalles uitgemaakt of beschuldigd worden, ik heb ondanks bovenstaande ook nog nooit iets opgelopen in 15 jaar. PM voor meer informatie.

Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 5 december 2025 : 73 + 3 anoniem + 0 onbekend= 76
Roemeens: Adelina, Aïsha, Alena, Alicia, Anna 2*, Angelina, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Christina, Daniella, Danucia, Denisa, Elisa, Ella, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Irina, Isabella, Janina, Julia, Keyla, Larissa, Lia, Lili, Lorena, Lori, Kassy, Marie, Mimi, Mirella (N), Miriam, Monica, Napoli, Natalie, Nikki, Raïssa, Roxy, Ruby, Sofia, Tanja, Valentina, Vanessa, Yvette,…

Bulgaars: Alexandra, Dani, Maria, Melanie, Melis, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Ho), Cleo (Gr), Deborah (Port), Ella (Sp/Mol), Henrietta (Ho), Jessica (Sp), Joanna (Po), Kasja (Po), Leticia (Ho), Martha (Po), Natalia (Oekr), Pascale (Bel),…

Zelf gekamerd met Ruby & Ariana, Erica, Leticia

Recente terugkomers : Adelina, Anna, Daniella, Denisa, Julia,…

*Anna 2 : klein, zwarte haren, mooi aangezicht, normaal gebouwd, te vinden naast Lili achteraan links in de bar

Mondwater bevat vaak alcohol. Veelvuldig spoelen, wat de dames dus doen, doet eerder kwaad dan goed. Een aangetast mondslijmvlies en tandvlees wat vaak al begint te bloeden bij de minste aanraking met wat harder voedsel is het gevolg. Ook ken ik in Six meerdere dames die rustig doorwerken met een koortslip, waaronder mij favoriete dame.
Als het om SOA's gaat, zijn de mannelijke club bezoekers niet altijd eerlijk. Over de jaren heen heb ik meer dan 15 mannen gesproken die nog tijdens de behandeling van een SOA alweer in de club zaten en zich onbeschermd lieten bevredigen.
Maar, voordat er weer mensen onterecht voor vanalles uitgemaakt of beschuldigd worden, ik heb ondanks bovenstaande ook nog nooit iets opgelopen in 15 jaar. PM voor meer informatie.
Ik dacht net te reageren op de mondwater tip. Klopt idd en is absoluut geen oplossing maar snap vanwaar je het haalt.
Het verbaast me wel wat je zegt over de mannen die gewoon rustig langskomen. Hoort ergens wel bij de etiquett als ik het zo mag noemen.
Ik laat zelden PZC toe maar af en toe gebeurt het wel. De dames appreciëren dat wel.
Fijne dat je nog nooit iets hebt opgelopen in al die jaren, ik hoop op hetzelfde 😊
Ik wacht altijd een paar dagen met seks thuis en regelmatig passeer ik eens langs de dokter voor een plasje en 1x per jaar de volledige screening.

Aanvullend op de lijst van Bachatero: Niets aan toe te voegen, behalve een korte beschrijving van Mirella. Een dame met ongeveer dezelfde bouw als Lori en Irina en ze loopt ook met haar (natuurlijke) borsten bloot, net als die 2 dames. Haar plek is op de bank onder de TV.

Gisteren was ik er ook, wat bij nogal wat dames opviel: hè is het zaterdag vandaag? Wat doe jij hier op een vrijdag? Nee dus, maar vandaag heb ik andere verplichtingen, dus ben ik gisteren geweest.
Toen ik om half 12 aankwam waren P1 en P2 al vol, maar daarna kwamen er niet heel veel mensen meer binnen. Tot zo'n uur of 5 toen het liedje van de Weather Girls ineens werd nagespeeld bij de receptie "It's raining men, Hallelujah". Er stonden soms wel 15 mannen te wachten op hun badjas. Het werd erg druk. Ik had het op pakjesavond wat rustiger verwacht. Maar gelukkig werden de wachttijden weer snel wat normaler toen rond 9 uur die mannen hun eerste ronde er op hadden zitten.
Het was een gezellige dag. Mijn eerste kamer was met Lorena die ik hier al eens beschreven heb en die zeer goede service levert gezien haar jonge leeftijd. Iemand beschreef haar al eens als toekomstige ster. Zij lust er wel pap van en verliet ook heel tevreden de kamer :). Voor mijn tweede kamer werd ik ontvoerd door Mimi en Alicia. Weerstand bieden was onmogelijk en de mannen die ik te hulp riep om mij vast te houden stonden glimlachend toe te kijken met een drankje in hun ene hand en hun andere hand in hun zak. Een heerlijk uur met beide dames doorgebracht.
Daarna was het tijd voor mijn wellness rondje. 's Middags in de kino probeerde Danucia en Aylin mij over te halen tot een trio. Dat plan hebben we 's avonds uitgevoerd. Zie de recensie van Aylin. Super en dit uur krijgt ook zeker een vervolg. Toen de DJ begon was de bar 1 grote witte zee omdat er veel dames op de kamer, in de darkroom en in de Kino bezig waren met het verwerken van de golf van mannen. Voor het trio rond een uur of 9 hebben we gelukkig maar 3 nummers hoeven wachten.
Na die super kamer waren er weer de nodige dames in de bar en had de DJ de nodige mensen aan het dansen. Er was een man die zelfs een hele tijd 4 danseressen had ingehuurd (Azalea, Mimi, Annabel en de vierde ben ik even vergeten). Even later kwam hij ook nog aanlopen met Domenica. Yvette was lang ingehuurd en die heb ik nu eens kunnen zien dansen in plaats van met handdoek en laken onder haar arm steeds heen en weer te zien lopen naar de volgende kamer. Misschien moet ik haar ook maar eens inhuren hiervoor? Ik heb geweldig van het uitzicht genoten en zij was voor mij de ster van de avond. De sfeer was dus weer ouderwets top. Rond een uur of 11 vertrok ik en ook toen kwamen er nog mannen binnen.

Terug
Bovenaan Onderaan