Algemeen Sixsens bezoekjes 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt helemaal gelijk Maxxie! Dat hij dat allemaal heeft kunnen doen in de 12+ uur dat hij aanwezig was in sixsense zeg pfoe. Hij moet wel de hele dag door die toko heen hebben gerend om dat allemaal te kunnen doen hé

Zit ik helemaal mis Wandelaar5! Goed dat je nog gememoreerd wordt en zelfs beschreven!
Voelde gewoon niet goed, je huppelt te gemakkelijk van de sauna naar het buffet en weer terug naar kamer 3 en 5 en 7!
En dan ga je iemand zomaar beschuldigen? Ik ben niet in kamer 3, 5 of 7 geweest.
De eerste die gemasseerd wilde worden was Lori. Dat was ca. 11:30 uur (ik was er om 11 uur en ik heb eerst ontbeten). Rond 13 uur kwam Cleo met de lift in de bar naar beneden en heb ik haar in de bar begroet. Toen ben ik met haar en Danucia naar kamer 25 gegaan. Na dat trio en na het douchen heb ik sushi gegeten. Daarna heb ik met een aantal mannen gekletst en in de bar gezeten en nog 2 dames gemasseerd. Rond een uur of 15:30 ben ik met Aylin naar kamer 25 gegaan. Na die kamer heb ik de mandarijntjes gegeten op de veranda. Vervolgens ben ik in de wellness geweest. Daarna nog wat gemasseerd. Rond 18 uur ben ik gaan eten. Rond 19 uur ben ik met Melis naar kamer 22 gegaan. We zijn wat langer gebleven dus rond 20:30 eraf. Tenslotte heb ik nog 1 dame gemasseerd. Dames die ik in de Kino, dus in het openbaar en controleerbaar, heb gemasseerd: Lori, Kassy, Mary, Cristina, Angela en de laatste was 1 van de anonieme dames (die niet genoemd willen worden). Rond 21:15 reed ik weg. En dit is voor mij een vrij gebruikelijk schema. Alleen op zaterdag blijf ik langer vanwege de feestsfeer in de bar. Je mag ook mijn verslagen op het Sixsens forum bekijken en de reacties daarop. Meer dan genoeg schrijvende getuigen. Dus schei alsjeblieft uit met die beschuldigingen van liegen zonder enige grond. Je verpest alleen de sfeer op dit forum. En zo te zien kom je zelf niet eens in saunaclubs. Ik kon in ieder geval geen verslagje van je vinden in je laatste berichten. Ik ga er verder ook niet meer op reageren.

Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk Maxxie! Dat hij dat allemaal heeft kunnen doen in de 12+ uur dat hij aanwezig was in sixsense zeg pfoe. Hij moet wel de hele dag door die toko heen hebben gerend om dat allemaal te kunnen doen hé
Zo zal het geweest zijn CK123! Wat we niet wisten is dat er tegenwoordig elec. steps beschikbaar zijn en daarmee ben je in 20 minuten over het hele speelveld geweest! Waar het echter in wezen om gaat zijn de ervaringen met de aanwezige, plezierige, vrouwelijke companen!!
En dan ga je iemand zomaar beschuldigen? Ik ben niet in kamer 3, 5 of 7 geweest.
De eerste die gemasseerd wilde worden was Lori. Dat was ca. 11:30 uur (ik was er om 11 uur en ik heb eerst ontbeten). Rond 13 uur kwam Cleo met de lift in de bar naar beneden en heb ik haar in de bar begroet. Toen ben ik met haar en Danucia naar kamer 25 gegaan. Na dat trio en na het douchen heb ik sushi gegeten. Daarna heb ik met een aantal mannen gekletst en in de bar gezeten en nog 2 dames gemasseerd. Rond een uur of 15:30 ben ik met Aylin naar kamer 25 gegaan. Na die kamer heb ik de mandarijntjes gegeten op de veranda. Vervolgens ben ik in de wellness geweest. Daarna nog wat gemasseerd. Rond 18 uur ben ik gaan eten. Rond 19 uur ben ik met Melis naar kamer 22 gegaan. We zijn wat langer gebleven dus rond 20:30 eraf. Tenslotte heb ik nog 1 dame gemasseerd. Rond 21:15 reed ik weg. En dit is voor mij een vrij gebruikelijk schema. Alleen op zaterdag blijf ik langer vanwege de feestsfeer in de bar. Je mag ook mijn verslagen op het Sixsens forum bekijken en de reacties daarop. Meer dan genoeg schrijvende getuigen. Dus schei alsjeblieft uit met die beschuldigingen van liegen zonder enige grond. Je verpest alleen de sfeer op dit forum. En zo te zien kom je zelf niet eens in saunaclubs. Ik kon in ieder geval geen verslagje van je vinden in je laatste berichten. Ik ga er verder ook niet meer op reageren.
Wandelaar5, ik bagatelliseer niks, maar ik trek je beleving in twijfel! Of je beschrijft hier wat je graag zou hebben beleefd of je hebt uberhaupt teveel tekst gebruikt!

Laatst bewerkt:
Zo zal het geweest zijn CK123! Wat we niet wisten is dat er tegenwoordig elec. steps beschikbaar zijn en daarmee ben je in 20 minuten over het hele speelveld geweest! Waar het echter in wezen om gaat zijn de ervaringen met de aanwezige, plezierige, vrouwelijke companen!!

Wandelaar5, ik bagatelliseer niks, maar ik trek je beleving in twijfel! Of je beschrijft hier wat je graag zou hebben beleefd of je hebt uberhaupt teveel tekst gebruikt!
Ik kan je verzekeren dat er geen woord gelogen is aan de verslagen van W5. De dames zullen dit trouwens ook gewoon bevestigen als je ze er naar vraagt. Dus je hoeft mij ook niet op m'n woord te geloven, als je dat niet wilt. De dames zien in W5 een graag geziene stamgast en niet alleen vanwege z'n bakkunsten.

Iemand neemt de tijd en moeite z'n ervaringen te delen en om op die manier anderen enthousiast krijgen een bezoek te brengen aan deze club. Dat zou je ook kunnen waarderen in plaats van het in twijfel te trekken. Dat, laatste komt namelijk een tikkeltje jaloers over.
Hou je een beetje in, wandelaar 5!
Doen alsof je alle kamers van alle saunaclubs hebt mogen genieten! Eet beter nog een mandarijntje! We do not love lyers!!!
We do not like bad English either…

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan