Onder meer aanwezig op zaterdag 28 maart 2026 : 65 + 3 anoniem + 0 onbekend= 68
Roemeens: Alena, Aïsha, Amalia, Amy, Angela, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Bella, Cristina, Daniella, Danucia, Elena, Elisa, Erica, Gaby, Gamze, Georgiana, Graziella, Ina, Irina, Julia, Kassi, Kayra, Keyla, Lili, Lorena, Lori, Lulu, Mara, Marie, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Miriam, Miruna, Monica, Nikki, Raïssa, Ranja, Rebecca, Roxy, Ruby, Sofia, Tanja, Zeynep,…
Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Maria, Sissy, Victoria,…
Overigen: Clara (Bel), Cleo (Gr), Deborah (Port), Henrietta (Ho), Gloria (Oekr), Jessica (Sp/Ro), Johanna (Po), Kajsa (Po), Natalya (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom),…
Gisteren was een mooie dag. Tussen de hagelbuien door ook regelmatig zon en daardoor heb ik ook een hele tijd in de buitenjacuzzi kunnen genieten met het zonnetje in mijn gezicht.
Ook de Line-up was erg goed. Jonge erg goede dames (Aylin, Cleo, Lorena, Zeynep). Vroeger ging ik vooral voor dames vanaf 26, omdat jongere dames nog veel moeten leren, maar deze dames hebben talent. Er zijn er vast meer, maar deze 4 ben ik eerder mee naar de kamer geweest. Dan een flink aantal toppers zoals Danucia, Mimi, Monica, Lilly, Lulu, Natalya, teveel om op te noemen.
Veel variëteit ook: 3 dames van kleur (Clara, Deborah en Sarah), nieuwe beauty Miruna, zeer slanke Angela, Bella, Gaby, Ranja, Tanja, ook wat vollere dames als Lori en Graciela en 10 verschillende nationaliteiten. (11 als je Clara telt als Ivoriaans). Sixsens heeft de afgelopen jaren gebouwd aan een goede Line-Up met niet alleen de meeste dames, maar ook de meeste dames die een uitgebreid service pakket hebben inclusief tongzoenen en
PZC. Een wat lang verhaal om te zeggen dat ik veel keuzestress had gisteren. De dames waren ook goed te boeken. 's Avonds werd het drukker en werd mijn keuzestress voor de laatste kamer "opgelost" doordat Cleo, Lulu en Danucia niet beschikbaar waren op het moment dat ik naar de kamer wilde. Dat werd een uur genieten met Aylin en Zeynep in kamer 12. Mijn eerste kamer was met Lilly, die ik vorige week was mis gelopen en mijn tweede kamer met
Angela. Wij gingen naar 1 van de nieuwe kamers (34). Erg fraai. Een ruime kamer met een walk-in regendouche.
Verder was alles als vanouds, prima eten, bij de snacks waren er nu pittige kaasnuggets en een gezellige sfeer in de bar met veel dames en mannen die dansten op de klanken van de DJ. Ik kijk nu al uit naar volgend weekeinde!