Algemeen SKW Raamdames met online advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nu weet wie dit is stond eerste op vvr 7 en vvr 9 maar vorige week op vingerling 14/1 .Niet mijn ding precies mijn dochter als ze 12 jaar was ?
 

Nu weet wie dit is stond eerste op vvr 7 en vvr 9 maar vorige week op vingerling 14/1 .Niet mijn ding precies mijn dochter als ze 12 jaar was ?
dat is Andrea, was in de avonddienst te vinden op Verversrui 7 kamer 1 en sinds kort zelfde kamer maar dan overdag. Mooi lichaam, zegt weinig, maar om nou te zeggen dat ze net 12 lijkt :rolleyes:
 
Zo'n slechte service, bestaan tientallen slechte recensies van, ook op het andere forum. Heeft wel 20 namen gehad! Ik heb me jaren geleden ook eens laten vangen. Nooit meer!
Klopt. Gaat al heel lang mee. Hoewel ik zelden kom in het SKW zie ik ze er dan toch meestal staan. Vind het wel een knappe vrouw (zeker gezien haar leeftijd!) en staat in een gewoon kleed. Toch zal ik nooit binnen gaan omwillen van al de slechte reviews.
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/im-playful-today-want-to-come-and-play-with-me.html

Deze dame volgens mij wel eens op Verversrui 12 (als ik me niet vergis) zien staan, meest rechtse raam.

Kleed je letterlijk en figuurlijk uit als ze de kans heeft.

Staat inderdaad regelmatig achter het raam. Lacht altijd vriendelijk, maar ik stap er nooit meer binnen.
 
Heb haar hier eenmaal gesproken, werkt hier ook onder de naam Sandra. Heeft aangegeven eerder een aantal jaar in Amsterdam te hebben gewerkt en dat ze enkel nog maar 30+ min doet. Toen ik aangaf hier geen interesse in te hebben kon het ineens wel voor €50 (omdat ik Nederlands was?). Heb er voor bedankt want ben geen fan van zulke spelletjes.

In ieder geval bedankt voor het advies om hier weg te blijven.
 
Één heel week op 34 waar ze best veel bezoekers had en zaterdag verhuizen precies de vt maar ze ziet er veel beter en aantrekkelijker uit dan dat ik ze heb bezocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan