Algemeen SKW Raamdames met online advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze stond in schippersstraat en vingerling al nen hele tijd niet meer gezien en nu privé
 

Deze stond in schippersstraat en vingerling al nen hele tijd niet meer gezien en nu privé
Beetje afwijkend voor het skw. Maar kwa service zeeeeeer onopvallend, zeg maar ondermaats. Nederlands nationaliteit klopt ook niet (natuurlijk) spreekt wel Nederlands.....
 
Laatst bewerkt:
Denk dat sommige foto's in het SKW genomen zijn...
 
'Kiss Kiss Kiss' lijkt me de jongedame van de avondshift thv VVR 7/1, nog niet zo lang werkzaam in skw. Voorheen zat er steeds een (mooie) Latina die van het toneel verdween.
Zou me verwonderen als het niet de blonde kleine dame zou zijn, ben bijna zeker
 
'Kiss Kiss Kiss' lijkt me de jongedame van de avondshift thv VVR 7/1, nog niet zo lang werkzaam in skw. Voorheen zat er steeds een (mooie) Latina die van het toneel verdween.
Zou me verwonderen als het niet de blonde kleine dame zou zijn, ben bijna zeker
Kiss Kiss Kiss heeft ook een paar avonden op de vvr 13 k1 gestaan.
 
Aha, mister Janus, dan heb ik toch een kamer gevonden waar je nog niet gevogeld hebt;):ROFLMAO:
Uiteraard kan dat. Er zijn wel een paar kamers waar ik nog niet geweest ben. Misschien ben ik er wel eens geweest, maar herken ik hem niet omdat het al heel lang geleden is, mogelijk zelfs opgeknapt en/of heringericht is. Er zijn zelfs een paar panden waar ik nog nooit binnen geweest ben.:)
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af waarom deze topic bestaat? Indien een dame uit het skw een advertentie online heeft, plaats dan de link in haar topic(of maak dat aan) in de rubriek raambuurten antwerpen.

Deze topics zijn zo een ratjetoe van allerlei dames door elkaar, dus weinig overzichtelijk dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan