Algemeen SKW Raamdames met online advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vermits dames met advertentie online niet meer geactualiseerd wordt.
Dus maar hier
Staat regelmatig in het SKW. De laatste tijd niet echt een vast adres precies.
Iemand ervaring met?
Dit weekend zag ik ze ongeveer in het midden van de ramen van Schippersstraat 6/8/10. Zeer knappe vrouw, vind ik.
 

Heb deze dame een week of 2 geleden kort gesproken aan het raam. Doet alles wat in haar ad staat. Wel aan de prijs want voor elke "extra" vraagt ze 50€. Dus voor tongzoenen, anaal en een filmpje tijdens het klaarkomen in de mond (altijd leuk als souvernir) ben je voor 30min,..... 350€ kwijt. Ben dan maar snel doorgewandeld🤣🙈
 
Laatst bewerkt:
deze zit volgens mij op vvr 9 in het midden tijdens de nachtshift
Zou wel eens kunnen, ja. Zeer geile meid zo te zien op de foto's maar het is er altijd zo akelig kil in die ramenpartij en dat doet me afhaken. Misschien onterecht want ze ziet er ook in het echt super aanlokkelijk uit.
 
deze zit volgens mij op vvr 9 in het midden tijdens de nachtshift
Maanden geleden heb ik haar bezocht maar ze zij dat ik te groot geschapen was .Geprobeerd om sex te hebben maar dat lukte niet en dan maar afgetrokken met haar rug naar mij daar heb je ook Ni veel aan . Ze is wel veel afgevallen na mijn bezoek .
 
Zo te zien is ze wel langs de dokter geweest voor een paar nieuwe tieten sinds ik de laatste keer dat ik haar zag.
 
Mistress Nikki, voor mij onbekend, maar enkele foto's duidelijk in het skw genomen.

🤔 ik zie haar regelmatig staan en ze heeft wel een redelijk klandizie vermoed ik ,
Maar er word over haar geen recensies geschreven
 

[URL unfurl="true"]https://www.redlights.be/profiel/alexia-2393/[/URL]











 
Laatst bewerkt:
Zag deze advertentie ook net en komt me niet bekend voor, maar dan ook weer niet onbekend. De gezichtstrekken doen me aan een andere dame denken die rond die hoogte staat.

Ervaren collega's die me kunnen corrigeren?
Lijkt mij de zoveelste die weer vanalles aangeschaft heeft om snel geld te (proberen) maken en een copy paste van verschillende advertenties gemaakt heeft.
 
Als je de kamer herkent heb je het pand al te pakken, dichter bij de oplossing
In dit geval niet. Is een kamer van de grootste verhuurder, en die zijn vrijwel allemaal hetzelfde ingericht. Ik herkende die stijl. Het kunnen dus misschien wel 40 verschillende kamers zijn. Je wordt dus niet heel veel wijzer van die foto's.
 
In dit geval niet. Is een kamer van de grootste verhuurder, en die zijn vrijwel allemaal hetzelfde ingericht. Ik herkende die stijl. Het kunnen dus misschien wel 40 verschillende kamers zijn. Je wordt dus niet heel veel wijzer van die foto's.
Gezicht komt me bekend voor.
Zoals Nachtjager correct meldde stond ze voorheen in VT (avond). Lange tijd niet meer gezien.
Het zou me verwonderen dat ze het niet zou zijn.
Als ik me nog kan herinneren had ze geen vaste plaats en wisselde ze gedurig van raam.
Soti, ook mogelijk dat ik het fout voorheb, dan betreft het een dubbelganger...
 
Terug
Bovenaan Onderaan