Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het lijkt me geen G, maar eerder een D of DD, maar verder wel fijn dat er ein-de-lijk weer eens een nieuwe toevoeging aan mijn topic is.

Helaas is ze qua gezicht niet helemaal mijn type, maar kan me voorstellen dat zeker onze Vlaamse vrienden interesse hebben in Eva.
Profiel lijkt me zeker echt lig....wie weet meer?
 
Inmiddels offline….mijn intuïtie zegt dat het wellicht het profiel van een bekend insta model was dat ik gisteren online zag komen (maar hoop natuurlijk op een supermooie echte nieuwe dame die tijdelijk even offline is)…..
 
Ook hier de vraag: Iemand bekend met Eva?
Gisteren geprobeerd een afspraak te maken met Eva.
We bleken in hetzelfde hotel te zitten dus dat leek makkelijk kansje.

Helaas was communicatie met dame erg stroef.
Toen ik vroeg of ze masseerde gaf ze aan dat ze dit alleen 5-10 minuten maximaal deed ter ontspanning.
Op de vraag of we samen konden douchen werd ik naar haar advertentie gewezen die ik niet goed zou hebben gelezen. Maar daar staat toch zeker ook dat je vragen aan haar kan sturen.

Al met al heb ik nog tijdens diner uitgekeken of ze daar toevallig zat te eten maar helaas.

Na deze nogal chagrijnige antwoorden heb ik besloten mijn kruid elders te spenderen, bij een dame die wel een half uurtje aan bood.
 
Zijn er al ervaringen met deze dame?

Trio mogelijk met Julia: (alleen is zij niet slank en heeft geen goede recensies hier)
 
Zijn er al ervaringen met deze dame?

Trio mogelijk met Julia: (alleen is zij niet slank en heeft geen goede recensies hier)
Nika is ook verre van slank.
 
Ik heb haar zeker zelf bezocht, anders schrijf ik dat niet. Andere bezoeker is dezelfde mening toegedaan overigens, zie onderstaand.

Hartenboer schreef: Het is de dame van de foto's, maar die zijn wel vertekend. Het is niet dat ze veel ouder is ofzo, maar zo jong en strak als op de foto's is ze niet.
 
Op foto 1 zijn het wel reusachtige borsten, maar opoe overige foto's twijfel ik of ze (inmiddels) in zijn geheel niet gewoon wat massief is.

Maar een I of J cup is wel echt mega-groot. Die eerste foto...whoa....maar gezien de andere foto's en de prijs zou ik wel eerst echt een recensie willen horen....
 
Op foto 1 zijn het wel reusachtige borsten, maar opoe overige foto's twijfel ik of ze (inmiddels) in zijn geheel niet gewoon wat massief is.

Maar een I of J cup is wel echt mega-groot. Die eerste foto...whoa....maar gezien de andere foto's en de prijs zou ik wel eerst echt een recensie willen horen....
Zijn gewoon dezelfde borsten als op foto 1 maar jij zou toch ook moeten weten dat het nogal verschil maakt met of zonder bh. Ik zie absoluut geen verschil.
 
Gisteren geprobeerd een afspraak te maken met Eva.
We bleken in hetzelfde hotel te zitten dus dat leek makkelijk kansje.

Helaas was communicatie met dame erg stroef.
Toen ik vroeg of ze masseerde gaf ze aan dat ze dit alleen 5-10 minuten maximaal deed ter ontspanning.
Op de vraag of we samen konden douchen werd ik naar haar advertentie gewezen die ik niet goed zou hebben gelezen. Maar daar staat toch zeker ook dat je vragen aan haar kan sturen.

Al met al heb ik nog tijdens diner uitgekeken of ze daar toevallig zat te eten maar helaas.

Na deze nogal chagrijnige antwoorden heb ik besloten mijn kruid elders te spenderen, bij een dame die wel een half uurtje aan bood.
Ik ben er gisteren bij geweest. Het is wel degelijk de dame van de foto's maar je mag er gerust 20kg bijdoen. En een jaar of 5-10.
Het is dus goed mogelijk dat ze daar toch zat tijdens het diner, maar je zal ze niet herkend hebben...
Ik heb ze geboekt voor anderhalf uur. Tussendoor heb ik een massage gekregen van 30min.
PZC, CIF kwamen ook aan bod. 2x klaargekomen. Goede service, vriendelijke dame en grote natuurlijke borsten.
Ze zit er nog tot vrijdag.
Toch ga ik niet meer terug, daarvoor is ze iets te duur.
 
Ik ben er gisteren bij geweest. Het is wel degelijk de dame van de foto's maar je mag er gerust 20kg bijdoen. En een jaar of 5-10.
Het is dus goed mogelijk dat ze daar toch zat tijdens het diner, maar je zal ze niet herkend hebben...
Ik heb ze geboekt voor anderhalf uur. Tussendoor heb ik een massage gekregen van 30min.
PZC, CIF kwamen ook aan bod. 2x klaargekomen. Goede service, vriendelijke dame en grote natuurlijke borsten.
Ze zit er nog tot vrijdag.
Toch ga ik niet meer terug, daarvoor is ze iets te duur.
Maar, was ze echt dik? Of normaal/mollig?
 

Geloof dat deze dame ook thuis hoort in dit topic.
Geloof 't niet, haar borsten zijn net zo naturel als haar lippen ;-) Zij is me een partij aan alle kanten geholpen zeg.
 
Geloof 't niet, haar borsten zijn net zo naturel als haar lippen ;-) Zij is me een partij aan alle kanten geholpen zeg.
Foto 4 is wat dat betreft de ergste, bij foto 1 lijkt de boezem kleiner, maar had het nog een mooie dame kunnen zijn, maar foto 4 zal dan wel de waarheid betreffen.

En idd: Sili's in extreme mate, dus niet voor dit topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan