Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We hebben nog steeds geen recensie van Lili.


Ik hink een beetje op 2 gedachten heen en weer. Hoe groot zijn haar borsten echt als iig die ene foto wat bewerkt is?
Is het een relatief slanke dame met grote natuurlijke borsten of een wat molligere dame waarbij, daardoor, haar borsten ook aanzienlijk zijn?

Tikje meer vlees op de heupen is prima als ze echt mega-grote jetsers heeft, maar ik ben dit specifieke topic natuurlijk niet voor niets begonnen.
Mollige dames met grote tieten zijn er al genoeg, het gaat juist om de slank/grote naturelle borsten combi die eea uniek maakt.

Wie weet meer?

Ik zal ook nog even een 'wie heeft ervaring met' topic aanmaken.
 
Nee hoor, dat kan prima.

En dat is ook puur waar deze categorie voor bedoeld is.

Natuurlijk zijn er meer mollige dames met bijpassende grote memmen dan petite dames met dergelijke formaten, maar het gaat om de combi: slank lichaam + naturelle cup C tot en met G.

Het is soms wel zoeken maar ik heb toch wel zo'n 15 a 20x prachtig slanke dames met bv naturelle volle DD cup bezocht.

De heilige graal.

Ook nog eens: Siliconen vallen per direct af, want dat telt niet.
 
Nee hoor, dat kan prima.

En dat is ook puur waar deze categorie voor bedoeld is.

Natuurlijk zijn er meer mollige dames met bijpassende grote memmen dan petite dames met dergelijke formaten, maar het gaat om de combi: slank lichaam + naturelle cup C tot en met G.

Het is soms wel zoeken maar ik heb toch wel zo'n 15 a 20x prachtig slanke dames met bv naturelle volle DD cup bezocht.

De heilige graal.

Ook nog eens: Siliconen vallen per direct af, want dat telt niet.
Hebt u advies om waar te gaan ? Het lijkt dat je weet goed plek voor slan meisje met grote borsten !
 
Nee hoor, dat kan prima.

En dat is ook puur waar deze categorie voor bedoeld is.

Natuurlijk zijn er meer mollige dames met bijpassende grote memmen dan petite dames met dergelijke formaten, maar het gaat om de combi: slank lichaam + naturelle cup C tot en met G.

Het is soms wel zoeken maar ik heb toch wel zo'n 15 a 20x prachtig slanke dames met bv naturelle volle DD cup bezocht.

De heilige graal.

Ook nog eens: Siliconen vallen per direct af, want dat telt niet.
Mocht je er een paar willen delen 😇
 
Nee hoor, dat kan prima.

En dat is ook puur waar deze categorie voor bedoeld is.

Natuurlijk zijn er meer mollige dames met bijpassende grote memmen dan petite dames met dergelijke formaten, maar het gaat om de combi: slank lichaam + naturelle cup C tot en met G.

Het is soms wel zoeken maar ik heb toch wel zo'n 15 a 20x prachtig slanke dames met bv naturelle volle DD cup bezocht.

De heilige graal.

Ook nog eens: Siliconen vallen per direct af, want dat telt niet.
Met alle respect cup C en D vind ik niet echt groot
 
Ik heb zelf meer met slanke dames met relatief grote natuurlijke borsten dan met mollige of dikke dames met supergrote natuurlijke borsten.

Ook omdat het dan bijna gewoon vet op de plek van de borsten lijkt.

Mijn favoriete categorie is slank en toch naturel van cup C via D, DD tot F en G.

Vanaf F is de kans het grootst dat de dame in haar totaliteit wat massiever en ik heb geen goede ervaringen met dames met cup E.

Gek genoeg waren die bijna altijd mollig.

DD en F zijn mijn favoriet.

Maar in mijn geval liever een dame met een goede D cup en slank lijf dan een massieve dame met een cup E of F.

Zal ergens deze week een lijstje voorbeelden maken, hoewel we aantal al wel in de eerdere posts van dit topic genoemd worden.
 
Ik heb zelf meer met slanke dames met relatief grote natuurlijke borsten dan met mollige of dikke dames met supergrote natuurlijke borsten.

Ook omdat het dan bijna gewoon vet op de plek van de borsten lijkt.

Mijn favoriete categorie is slank en toch naturel van cup C via D, DD tot F en G.

Vanaf F is de kans het grootst dat de dame in haar totaliteit wat massiever en ik heb geen goede ervaringen met dames met cup E.

Gek genoeg waren die bijna altijd mollig.

DD en F zijn mijn favoriet.

Maar in mijn geval liever een dame met een goede D cup en slank lijf dan een massieve dame met een cup E of F.

Zal ergens deze week een lijstje voorbeelden maken, hoewel we aantal al wel in de eerdere posts van dit topic genoemd worden.
Ik denk dat velen van ons wachten op u lijst 😅
 
Haha je wist zeker nog niet dat cup DD en cup E exact hetzelfde zijn? 😀
DD en ook DDD worden vooral in Amerika gebruikt maar niet hier. DD = E en DDD = F.
Weer wat bij geleert,
Ik vroeg mij altijd al af waar de verschillen in deze dimensies zitten.
Jij bent vast handelaar in lingerie?

Op mijn speciaalgebied zijn de verschillen qua maat gelukkig niet zo extreem. Daar gaat het meer om hard of soft en erigibel of niet. En vooral of ze tegen wat zuigkracht kunnen.
Graag erigibel en hard en robust! 😋
 
Laatst bewerkt:
Haha je wist zeker nog niet dat cup DD en cup E exact hetzelfde zijn? 😀
DD en ook DDD worden vooral in Amerika gebruikt maar niet hier. DD = E en DDD = F.
Toch hoor ik vaak DD en vaak E en mij viel op dat dames waar E bij staat vaak in zijn geheel wat molliger zijn, terwijl dames die DD aangeven vaak slank met grote borsten zijn.

Maar wil best geloven dat het redelijk inwisselbaar is hoor.
 
Jij bent vast handelaar in lingerie?
Oh nee hoor, gewoon een hele grote liefhebber 😋
.en mij viel op dat dames waar E bij staat vaak in zijn geheel wat molliger zijn, terwijl dames die DD aangeven vaak slank met grote borsten zijn.
Enkel het cijfer wat voor de cupmaat staat geeft eigenlijk aan wat voor soort lichaam de eigenaresse heeft, dat staat voor de omtrek onder de borsten. Zo zul jij waarschijnlijk niet blij worden van een dame met 95D, maar zeker wel van een met 70E.
De dame van mijn avatar is wat dat betreft een extreem geval met een 60H.
 
Oh nee hoor, gewoon een hele grote liefhebber 😋

Enkel het cijfer wat voor de cupmaat staat geeft eigenlijk aan wat voor soort lichaam de eigenaresse heeft, dat staat voor de omtrek onder de borsten. Zo zul jij waarschijnlijk niet blij worden van een dame met 95D, maar zeker wel van een met 70E.
De dame van mijn avatar is wat dat betreft een extreem geval met een 60H.
Ah, dat is duidelijk.

Maar die 95 of 70 melden ze er op dit soort sites eigenlijk nooit bij, dan is het meer F en kan dat best wel slank met enorme borsten of gewoon mollig met flinke etsers betekenen.
 

Iemand die meer weet van Isabella? 65Kg en best aardig formaat borsten..
Ik heb haar inmiddels een paar keer thuis ontvangen. Leuke dame met heerlijke borsten, flinke kont en verder een lekker lichaam (zeker niet te dik). Je moet zelf initiatief nemen bij haar maar ik vind het altijd heerlijk met haar. Tussen haar borsten neuken is echt geweldig, en op zijn hondjes heb je uitzicht op een paar heerlijke billen.
 
Toch hoor ik vaak DD en vaak E en mij viel op dat dames waar E bij staat vaak in zijn geheel wat molliger zijn, terwijl dames die DD aangeven vaak slank met grote borsten zijn.

Maar wil best geloven dat het redelijk inwisselbaar is hoor.
Let er op dat er ook verschillen zijn tussen België en Nederland, België voert de Franse maatgeving waarbij de borsten met dezelfde cupmaat in België dus kleiner zijn dan in Nederland.
Of dit ook geldt voor de penislengte is me niet bekend 😂😂

 
Ik heb haar inmiddels een paar keer thuis ontvangen. Leuke dame met heerlijke borsten, flinke kont en verder een lekker lichaam (zeker niet te dik). Je moet zelf initiatief nemen bij haar maar ik vind het altijd heerlijk met haar. Tussen haar borsten neuken is echt geweldig, en op zijn hondjes heb je uitzicht op een paar heerlijke billen.
Hoe kom je in contact met haar? Want ik krijg nooit contact en op whatsapp reageert ze niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan