Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wow, wat een vondst!

Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker, maar de foto's lijken echt en die werkelijk enorme jetsers volledig naturel.

Goede kans dat 31 jr in het echt 36 jr is en de boel wat meer hangt zoals ook op sommige foto's te zien is, maar een paar van die foto's zijn wel heftig lekker.

DD lijkt me een fikse onderschatting in dit geval, F of G of zelfs meer lijkt aannemelijker.

De prijs lijkt iets te laag, verder daarover geen klachten natuurlijk en in Utrecht is het vaak iets schappelijker dan in Amsterdam, dus het zou kunnen hoewel ik daardoor een lichte wantrouw heb.

Heb pas over een dikke week zelf tijd en zou het wel willen onderzoeken, maar nog mooier natuurlijk als er dan al wat recensies over haar zijn, dan weten we gelijk een stuk meer.

Wie durft het aan? @Rony80 wellicht? Als sleur doorbrekende uitdaging! 😉
 
Moet trouwens zeggen dat ik haar profiel foto op whats app wat minder indrukwekkend vind.

Minder slank dan gehoopt, tieten wat kleiner dan op die Kinky foto's (wel nog reguliere D of DD), zou wel dezelfde dame kunnen zijn, maar kleine twijfel toch.

Het kan ook een vergelijkbare dame zijn, wel exact dezelfde haarkleur

Wat vinden de andere kenners ervan?
 
Die Belinda heeft inderdaad kneiter grote jetsers als de foto's echt zijn :love::love:.
Kan ook als de foto's echt zijn geen DD zijn maar groter wat @knightrider ook al oppert.
Jammer dat er geen beffen en tongzoenen tussen staat daarvoor valt zij voor mij af.
 
Leek me al geen latina.
Hier de originele foto's: https://www.curvyerotic.com/samanta-lily-black-lace-lingerie-curves/ (foto's van 2017)
 
Qua uiterlijk 💯% match idd. Voor de rest...ze is uitvoerig besproken 😅

 
Wel echt een lekkerding hoor Nicole maar geen tongzoenen en pzc € 50 extra dan sla ik over.
Tongzoenen is voor mij echt een must en dan € 50 voor pzc is het € 200 voor half uur.
Nee dat heb ik er niet voor over na het lezen van de recensie.
 
Wel echt een lekkerding hoor Nicole maar geen tongzoenen en pzc € 50 extra dan sla ik over.
Tongzoenen is voor mij echt een must en dan € 50 voor pzc is het € 200 voor half uur.
Nee dat heb ik er niet voor over na het lezen van de recensie.
Het rare van alles is hoe je een dame online in een stroomversnelling kunt brengen.

Voordat ik wat over haar schreef had ze klanten genoeg, maar iedereen hier dacht dat het een nep profiel was.

Misschien speelt ook mee dat ze nu van Rotterdam naar Arnhem geschoven is waar relatief minder toppers langs komen.

Wel opvallend dat iedereen ongeveer dezelfde ervaring heeft.

Bijna iedereen zegt: razend knap, maar afstandelijk hoewel vriendelijk. Neuken altijd net iets beter dan pijpen.

Ik zelf dacht: charme offensief dan breek ik wel door die afwerk-nonchalance heen, maar ik faalde op elk gebied.

Als ze net even anders in elkaar stak zou ze een ultieme 10 voor mannen met onze voorkeur kunnen zijn.

Maar ze lijkt zelf niet door te hebben hoe watertandend lekker ze is en dat schouderophalende werkt gek genoeg als zaaddodend middel op je erectie.

Nou goed, bij mij kwam dat ook door een gebrek aan privacy, maar achteraf dacht ik echt: hoe kon dit tegenvallen als haar looks zo geweldig zijn.

Dat heb ik echt vrijwel nooit.
 
Laatst bewerkt:
Wow, Nicolle ziet er echt wel top uit, echt perfect lichaam. Jammer genoeg is het voor mij wat ver. Ze heeft trouwens in Antwerpen gewerkt, want er is een foto genomen in de Verversrui. Hopelijk komt ze nog eens terug naar Antwerpen.
 

Zag deze dame voorbij komen en kwa figuur past ze hier goed bij!

Kon hier alleen een "wie heeft ervaring met" vinden, maar geen recensies.
Dame wordt helaas ook onderstaand genoemd.

 
Ik heb wel eens een prima ervaring met Rosa gehad. Niet de aller jongste meer maar prima service en dikke jetsers.
 
Aangezien er geen topic is voor te lange onsamenhangende advertentieteksten, deel ik deze dame hier maar even.

Op foto 1 heb ik de indruk dat haar bosten echt zijn.


 
Laatst bewerkt:
in Villa Tinto 50 is een nieuwe slanke meid met enorme mooie grote naturel borsten gearriveerd.
Werkelijk prachtig , en ook de service is goed bij deze 22 jarige Adina. Ze is ook nog strak.
Een enorm nadeel , ze spreekt werkelijk geen woord Engels of Duits, dus alles moet per google translate.
Alleen Italiaans en Roemeens.
Zelf het woord " blowjob" kent ze nog niet. (De daad wel, al doet ze bij voorkeur neuken )
Toch heb ik mijn date verlengd van 20 naar 40 minuten dat zegt wel wat.
 
Laatst bewerkt:
in Villa Tinto 50 is een nieuwe slanke meid met enorme mooie grote naturel borsten gearriveerd.
Werkelijk prachtig , en ook de service is goed bij deze 22 jarige Adina. Ze is ook nog strak.
Een enorm nadeel , ze spreekt werkelijk geen woord Engels of Duits, dus alles moet per google translate.
Alleen Italiaans en Roemeens.
Zelf het woord " blowjob" kent ze nog niet. (De daad wel, al doet ze bij voorkeur neuken )
Toch heb ik mijn date verlengd van 20 naar 40 minuten dat zegt wel wat.
Enig idee op welke dagen/tijden ze werkt?
 
in Villa Tinto 50 is een nieuwe slanke meid met enorme mooie grote naturel borsten gearriveerd.
Werkelijk prachtig , en ook de service is goed bij deze 22 jarige Adina. Ze is ook nog strak.
Een enorm nadeel , ze spreekt werkelijk geen woord Engels of Duits, dus alles moet per google translate.
Alleen Italiaans en Roemeens.
Zelf het woord " blowjob" kent ze nog niet. (De daad wel, al doet ze bij voorkeur neuken )
Toch heb ik mijn date verlengd van 20 naar 40 minuten dat zegt wel wat.
Top! Dank voor de info!

En ze heeft dus nog geen eigen topic als ik het goed begrijp?

Ze staat dan dus op de locatie waar vorig jaar een andere rondborstige dame stond die in de Antwerpen groep veel besproken werd (maar diens naam ontschiet me even).

Op dit soort momenten is het altijd jammer dat ik redelijk ver van Antwerpen woon, anders was ik gelijk even gaan kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan