Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja klopt zit in het raam waar Chloe destijds startte. Beetje in de luwte.
Maar deze knappe dame is aanzienlijk slanker en ook is de service beter.
Van Chloe trouwens nooit meer wat vernomen.
Enig idee of ze nu nog present is die Adina in VT 50?

Heb alleen jou er ooit over gehoord, maar in het SKW topic is nooit een recensie verschenen. Wel interesse namelijk. Maar misschien is ze allang weer weg en ik woon daar niet in de buurt.
 
Ik wou een nieuwe thread aanmaken, maar aangezien ik ook op zoek ben naar een dame met een grote boezen, zonder dat de rest daarmee opschaalt, denk ik dat ik mijn vraag dus maar beter hier stel…

In jullie ongelimiteerde ervaring, is er iemand die een DVP kent die borsten heeft zoals Michelle Marsh? De vorm, de grootte, de tepels (zelfs de kleur van haar tepels in combinatie met haar huiskleur… gleuren en geuren zeker, maar dit is voor mij de absolute top.


Het is al lang geleden dat ik nog zo eens een vrouw met zo'n boezem bezocht heb, het wordt dringend tijd 😀
 
Dat is een formaat waar ik ook graag aan zou willen zitten.
Die dames zijn zeldzaam en als er al eens eentje haar diensten aanbiedt is ze prijzig of zit onder de plakplaatjes.
(Of beide, maar tegen die tijd ben ik al afgehaakt)
 
Ik wou een nieuwe thread aanmaken, maar aangezien ik ook op zoek ben naar een dame met een grote boezen, zonder dat de rest daarmee opschaalt, denk ik dat ik mijn vraag dus maar beter hier stel…

In jullie ongelimiteerde ervaring, is er iemand die een DVP kent die borsten heeft zoals Michelle Marsh? De vorm, de grootte, de tepels (zelfs de kleur van haar tepels in combinatie met haar huiskleur… gleuren en geuren zeker, maar dit is voor mij de absolute top.


Het is al lang geleden dat ik nog zo eens een vrouw met zo'n boezem bezocht heb, het wordt dringend tijd 😀
De eerste die mij dan te binnen schiet is toch echt Femke in Nijmegen. Prachtige volle borsten op een slank lichaam, en zeker wel vergelijkbaar met deze babe.
 
Pas in het SKW nog een thema avondje rond dit thema.
Slank met natuurlijke D cup.
Begonnen bij Russische Mari (Verversrui 28/5 met haar zachte hangers , vervolgens Dominicaanse koffiekleurige Anna Verversrui 2/1 die altijd zit te gamen op haar telefoon , maar die graag aan haar grote borsten wordt vastgepakt , en finish bij Roemeense Karyna , daar ben ik vaste klant) Schippersstraat 12/3 ,is ook weer terug van zomerverlof ,zo skinny en toch zo vol. En de beste voor intiem .
" You give me 5 star for fucking? " Sure!
150 € voor 3 x 20 plezier.
 
Pas in het SKW nog een thema avondje rond dit thema.
Slank met natuurlijke D cup.
Begonnen bij Russische Mari (Verversrui 28/5 met haar zachte hangers , vervolgens Dominicaanse koffiekleurige Anna Verversrui 2/1 die altijd zit te gamen op haar telefoon , maar die graag aan haar grote borsten wordt vastgepakt , en finish bij Roemeense Karyna , daar ben ik vaste klant) Schippersstraat 12/3 ,is ook weer terug van zomerverlof ,zo skinny en toch zo vol. En de beste voor intiem .
" You give me 5 star for fucking? " Sure!
150 € voor 3 x 20 plezier.
Klinkt als een top-tijd.

Maar kom je dan 3x klaar op 1 avond?
No way dat mij dat lukt. Nam me in het SKW wel eens 2x voor, maar na 1 bezoekje ga ik eten, de stad verkennen etc.

Of ben je een opspaarder? Hoor wel eens van mannen die 3 dames bezoeken en pas bij de laatste klaar komen maar zoveel discipline beschik ik niet over en het lijkt me ook raar voor dame 1 en 2 dat je zegt: Ik moet nog door….
 
Ja ik kom pas bij de laatste. Vind zo zonde bij de eerste al te komen ,
En wat zeg je dan tegen nummer 1 en 2?

Ik bedoel: Ze zullen er niet van wakker liggen, maar je bent dus aan het seksen en dan hou je in en stop je en zeg je: Ja, zo was het wel genoeg, het klaarkomen doe ik bij de volgende dame pas?!?

Kan me daar gewoon moeilijk iets bij voorstellen.

Daarnaast kan ik dat fysiek ook gewoon niet echt, als ik op knappen sta, is het onplezierig om dan weer 'terug' te moeten naar relaxte vorm zonder ejaculatie zeg maar.

Het is een zijstapje, maar wel in mijn eigen topic en de dames met grote borsten in het skw trokken allereerst mijn aandacht.
 
Pas in het SKW nog een thema avondje rond dit thema.
Slank met natuurlijke D cup.
Begonnen bij Russische Mari (Verversrui 28/5 met haar zachte hangers , vervolgens Dominicaanse koffiekleurige Anna Verversrui 2/1 die altijd zit te gamen op haar telefoon , maar die graag aan haar grote borsten wordt vastgepakt , en finish bij Roemeense Karyna , daar ben ik vaste klant) Schippersstraat 12/3 ,is ook weer terug van zomerverlof ,zo skinny en toch zo vol. En de beste voor intiem .
" You give me 5 star for fucking? " Sure!
150 € voor 3 x 20 plezier.

Wat is skw? Is dat een club?
 
Kan mij ook moeilijk voorstellen met staande erectie van de ene dame naar de volgende te lopen. En mijn erectie gaat niet gauw verdwijnen als ik met plezier geneukt heb, maar nog niet klaar gekomen ben.
Dan zou ik met stevig staand mast verder moeten lopen ... 😊🤗
ik zou het wel kúnnen, maar die switch van neuken en bijna klaar komen, naar stoppen, stijve verliezen, met een half opgekropte leuter weer de broek in, eerste dame die raar kijkt, dat wíl ik gewoon niet.

Je moet dat kunnen….en dat lukt me gewoon niet in the heat of the fight.
 
ik zou het wel kúnnen, maar die switch van neuken en bijna klaar komen, naar stoppen, stijve verliezen, met een half opgekropte leuter weer de broek in, eerste dame die raar kijkt, dat wíl ik gewoon niet.

Je moet dat kunnen….en dat lukt me gewoon niet in the heat of the fight.
Ervaring he. Maar ik schiet ook wel bij de eerste al . Dan bezoek ik nog wel es een dame in de nastoot.
Vind gewoon zonde om maar 1 dame te doen als ik er eenmaal ben.Heel af en toe doe ik 40 bij n dame, liever 2 x 20
 
Ervaring he. Maar ik schiet ook wel bij de eerste al . Dan bezoek ik nog wel es een dame in de nastoot.
Vind gewoon zonde om maar 1 dame te doen als ik er eenmaal ben.Heel af en toe doe ik 40 bij n dame, liever 2 x 20
Het is gewoon een heel andere sport he!
Nu... leven en laten leven. Ieder z'n ding! Zolang het maar leuk is!
 
3x op een een uur of 4 lukt me nog wel. Wordt het ook steeds leuker van ivm langer wilder door neuken met nrs 2 en 3. Bij een sauna club is dat wel relaxt. Beetje neuken, dan ff wellness, neuken, ff eten, etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan