Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pfff....zijn we weer beet genomen.....wel mooie plaatjes van die Chloe voor de collectie. ;)

En blijkbaar voelde ze de bui al hangen en heeft ze gelijk haar profiel offline gehaald.
 
Je tart mijn schoonheids-ondergrenzen van dit topic @Teringtubbie ;)

Sorry, ik zou er nog niet voor gaan als ik geld toe kreeg, maar sowieso ben ik vrij snel weg zodra er termen als ass play fisting vallen.

Daarnaast twijfel ik over de echtheid van haar tieten en lijkt dubbel F me ook overdreven.

Desalniettemin bedankt voor je bijdrage. :)
 
Heb jij er ooit 1 met zúlke memmen gehad knightrider?
Ik heb er even goed over nagedacht.

Zulke grote borsten op zo'n lijf nooit volgens mij.

- Wel een paar (4 a 5) erg mooie dames die nog wat slanker waren en toch ergens tussen een natuurlijke cup DD en een cup F zaten.

- En een heel slank, petite-achtig meisje met toch een natuurlijke riante cup DD.

- En wat iets molligere dames (een stuk of 5) met erg grote natuurlijke borsten, maar toch een slag kleiner dan deze van Chloe (richting cup E naturel schat ik).

- En dan nog 10-15 erg mooie slanke meiden met een 'gewone' natuurlijke cup D of misschien richting DD.

Dus alles bij elkaar een stuk of 20 meiden die helemaal aan mijn ultieme voorkeur van dit topic voldeden.

Waarvan 14 betaald en 6 in het echte leven.

Maar de exacte combi van Chloe dus nog nooit, goed totaal lijf en echt zulke grote naturals. In Duitsland zitten wel de nodige cup F-G-H-I types, maar die zijn qua verdere looks absoluut niet interessant wat mij betreft.

Qua nu aanwezige dames: Naomi Pielcanela heb ik gewoon ook weinig mee, qua gezicht/type en is me toch wat te massief, Kelly die me getipt werd vind ik net wat te oud, heb wel erg getwijfeld, maar ben iets meer van de Oost-Europese types ipv de Zuid-Amerikaanse en vond haar laatste paar app foto's niet helemaal mijn ding en zulke bruin/wit kleur-strepen op de boezem is ook niet echt mijn ding, Femke zou ik absoluut voor gegaan zijn als het bare-vraagstuk niet speelde, dat ze soms wat moeilijk bereikbaar is had ik zo doorheen geprikt, ietwat apart type vind ik ook wel weer boeiend en het gokje van het niet weten hoe haar gezicht er uit ziet had ik durven nemen louter omdat haar borsten op de foto's echt super ogen.

Mijn favoriete groep blijven dan toch de hierboven eerstgenoemde erg knappe nog wat slankere dames met natuurlijke borsten tussen DD en F in van een jaar of 24/25.

Ook een zeer tijdelijk houdbare groep die ik bijna als museum-objecten waardeer.

De tijd maakt alles vergankelijk. Na je 34e kun je precies zo niet meer zijn. Zaten ze in dit vak dan waren ze soms opeens weg (logisch, want parels) en als ze wel aanwezig bleven was vaak na 2-3 jaar de magie een beetje weg.

Die Bulgaarse Maya die een tijdje in Dusseldorf gespot werd had ik heel erg graag toegevoegd aan mijn lijstje. Ze was niet zo aardig zei men, maar ze deed veel klussen voor 100-150 euro geloof ik, vaak heeft zo'n type half niet door hoe bijzonder haar combi van figuur is.

In zo'n geval had ik al een extra 2e uur geboekt puur om het 'te ervaren' en om de blijkbaar ietwat norse dame een beetje tevreden te stellen.
 
Op de stoofsteeg staat overdag op nummer 10 in het midden een dame donker halflang haar die Maria heet. Ze heeft een tattoo op haar bovenarm schouder. Zij heeft best flinke borsten, volgens mij naturel. Eerder stond ze op de dolle begijnen maar dat is nu gesloten. Ik ben paar keer bij haar geweest voor 50 euro all in. Soms blote borsten, en soms wil ze er wat extra 20 € voor hebben. Ze was tegen mij altijd aardig. Ze kreunt een beetje overdreven, maar dat is beter dan een zeester. Ik was meestal al snel klaar voordat dat mij stoorde.
 
Ben meestal meer een avond-wandelaar, maar zal eens checken of die Maria er staat. In de avond aldaar ook een blondine rond die kamer en direct erna schuin aan de overkant ook een brunette bij wie haar boezem me al op viel.
Blondine vond ik niet zo knap bij nader inzien, die brunette wel, maar heb nog niet kunnen vast stellen of ze naturel zijn. ;)
 
Je tart mijn schoonheids-ondergrenzen van dit topic @Teringtubbie ;)

Sorry, ik zou er nog niet voor gaan als ik geld toe kreeg, maar sowieso ben ik vrij snel weg zodra er termen als ass play fisting vallen.

Daarnaast twijfel ik over de echtheid van haar tieten en lijkt dubbel F me ook overdreven.

Desalniettemin bedankt voor je bijdrage. :)
De assplay is een extra, hea?
Je hoeft niet...
;)

Ze is in elk geval niet overdreven duur, toch gaat ze mij niet zien.
 
Ja, klopt @Teringtubbie, maar ik haak dan vaak toch af om zoiets.

Net zoals ik @La Karub hier online wel mag en smaak-overlap met hem heb en hem grappig vind schrijven, maar bij zijn vraag over plas-sex toch denk: he jammer.

Wat dat betreft ben ik wellicht een beetje vanilla/onschuldig.

Iedereen moet zijn ding doen hoor en als het met mutual consent is prima, maar voor mij is een dvp zelfs al weer minder interessant als Karub en zij plas-spelletjes met elkaar hebben gedaan...zo vanilla ben ik haha......

Ik stap ook nooit bij een raam-dame binnen als een andere man er net naar buiten stapt.

Ik wil veel gewoon niet weten.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, klopt @Teringtubbie, maar ik haak dan vaak toch af om zoiets.

Net zoals ik @La Karub hier online wel mag en smaak-overlap met hem heb en hem grappig vind schrijven, maar bij zijn vraag over plas-sex toch denk: he jammer.

Wat dat betreft ben ik wellicht een beetje vanilla/onschuldig.

Iedereen moet zijn ding doen hoor en als het met mutual consent is prima, maar voor mij is een dvp zelfs al weer minder interessant als Karub en zij plas-spelletjes met elkaar hebben gedaan...zo vanilla ben ik haha......

Ik stap ook nooit bij een raam-dame binnen als een andere man er net naar buiten stapt.

Ik wil veel gewoon niet weten.... ;)
Je krenkt me?. Krijg door je reactie hetzelfde gevoel als dat ik bij een dvp krijg; vindt ze me nu oké of niet?? Maar even goede vrienden, ik mag jou ook graag.

Zonder gekkigheid; jij bent inderdaad een nette type wandelaar - afgaande op je recensies en berichten. Daarmee bedoel ik meer dat 'normale' seks voor jou voldoende bevredigend is. Erg beleefd en respectvol. Kan mij, gezien je eerdere reacties, voorstellen dat je andere - lagere - grenzen stelt. Ik denk (lichtelijke) extremen c.q. het opzoeken van 'nieuwe' dingen niet aan jou besteed zijn (wat natuurlijk helemaal prima is). Ik vul het wellicht teveel voor je in maar corrigeer me als ik het verkeerd heb.

Maar ik blijf aan je denken hoor als ik een leuke dvp tegenkom die aan jouw wensenlijstje voldoet. En ik zal haar niet benaderen voor plas-spelletjes dus kun je met een gerust hart erheen gaan?
 
Je krenkt me?. Krijg door je reactie hetzelfde gevoel als dat ik bij een dvp krijg; vindt ze me nu oké of niet?? Maar even goede vrienden, ik mag jou ook graag.

Zonder gekkigheid; jij bent inderdaad een nette type wandelaar - afgaande op je recensies en berichten. Daarmee bedoel ik meer dat 'normale' seks voor jou voldoende bevredigend is. Erg beleefd en respectvol. Kan mij, gezien je eerdere reacties, voorstellen dat je andere - lagere - grenzen stelt. Ik denk (lichtelijke) extremen c.q. het opzoeken van 'nieuwe' dingen niet aan jou besteed zijn (wat natuurlijk helemaal prima is). Ik vul het wellicht teveel voor je in maar corrigeer me als ik het verkeerd heb.

Maar ik blijf aan je denken hoor als ik een leuke dvp tegenkom die aan jouw wensenlijstje voldoet. En ik zal haar niet benaderen voor plas-spelletjes dus kun je met een gerust hart erheen gaan?
Haha, ik bedoel het goed hoor....en je typeert me best aardig. ;)
 
Ja, had al veel over haar gelezen. Het is qua foto's niet helemaal mijn type, als in ze lijkt me wel ok, maar ook weer niet super. En dan bedoel ik qua totaal looks, combi lijf/borsten etc. Wel ok, maar ze mist een beetje de wow-factor voor me.
Van wat ik lees wel goed qua service en een lieve meid. Die laatst toegevoegde video vond ik wel aardig.
Dus ik twijfel een beetje.
 
Ja, had al veel over haar gelezen. Het is qua foto's niet helemaal mijn type, als in ze lijkt me wel ok, maar ook weer niet super. En dan bedoel ik qua totaal looks, combi lijf/borsten etc. Wel ok, maar ze mist een beetje de wow-factor voor me.
Van wat ik lees wel goed qua service en een lieve meid. Die laatst toegevoegde video vond ik wel aardig.
Dus ik twijfel een beetje.
Wow-factor ontbreekt bij mij ook. Waarschijnlijk wel een lieve meid zo te zien. Maar een beetje van de categorie doorsnee muts. In ieder geval voor mij.
 
Een beetje dat ja. Er zijn momenteel heel veel zeventjes in het land. Niks mis mee, maar het gaat geen jubel-recensie worden.

Nou kan zij ook best erg meevallen hoor, het is allemaal een beetje intuitie wie je wel en niet bezoekt.
 
Ik zag het al zonder het op te zoeken.

Bleek haar al op Instagram te volgen: https://www.instagram.com/danielleyayalaa/

Maar toch veerde ik bij die foto's van het door @jeancul gepostte profiel wel even op hoor. ;)
Normaal gesproken val ik niet op blond, maar dit is toch wel buitencategorie hoor. Heel erg mooie vrouw. Ze weet het zelf ook. Maar misschien maakt dat haar nog wel mooier. Ik zie grote zelfverzekerdheid op die foto's. Echt een plaatje hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan